آموزش کامل ثبت نام صرافی کوینکس CoinEx آموزش فیوچرز کوینکس + ویدئو ایتسکا

پس از اینکه شرایط خدمات و سرویس‌دهی این صرافی را خواندید روی عبارت I’ve read & agreed to Terms of Service کلیک کنید تا تیک تایید بخورد. کوینکس به صورت رسمی عضوی از مجموعه Via BTC است که این مجموعه کیف پول ViaWallet را به بازار عرضه کرده. پس از کیف پول ویا والت میتوانید به عنوان کیف پول رسمی کوینکس استفاده کنید. کد تایید ارسال شده به ایمیل را وارد کرده و سپس «next» را کلیک کنید .

چگونه در صرافی کوینکس  ثبت نام کنیم و وارد حساب کوینکس خود شویم؟

در این حالت اگر قیمت انتخابی از قیمت متوسط ورودی کمتر شود می توان روی قیمت پایین تر قرارداد را خریداری کرده و سود خود را برداشت نماییم. در ادامه آموزش فیوچرز کوینکس پوزیشنی را مثال می زنیم که برای قیمت ریپل مقدار کمی بیشتر از ۵۸ سنت در نظر گرفته شده است. اگر این عدد به نزدیکی ۴۹ سنت برسد در عمل میزان سرمایه ای که برای پوزیشن خود قرار داده ایم از بین می رود. رض کنید ارز ریپل با علامت اختصاری XRP را از روی پنجره ترانسفر انتخاب نماییم. اگر در صفحه مربوط به Spot روی قرارداد BTCUSD باشیم، برای آنکه بتوان با ارز XRP معاملات را انجام داد روی آیکون نمایش ارز XRP در ستون سمت چپ صفحه کلیک می کنیم تا وارد قرارداد مربوط به آن شویم.

همانند تصویر زیر، در بالای صفحه سمت چپ را کلیک کنید و بعد گزینه که روبروی است را بزنید. مراحل به پایان رسید و حالا شماره تلفنتان به حساب کوینکس شما وصل شده است. گزینه در بالا و سمت چپ صفحه قرارگرفته است، باید روی آن کلیک کرده تا بتوانید بعد از آن روی گزینه که در سمت راست صفحه قرار می گیرد کلیک کنید.

نکاتی برای تبدیل شدن به یک معامله‌ گر موفق پارت دوم

QRCOD مربوطه را با استفاده از برنامه موبایل گوگل آتنتیکیتور اسکن کنید تا مراحل فعال‌سازی آن کامل شود. لازم به ذکر است ذخیره این qrcod برای استفاده در صورت پاک شدن برنامه و یا تغییر گوشی تلفن همراه در دسترسی‌های بعد، ضروری خواهد بود. که در آن باید کد کوپن هایی که به شما داده می شود را در کادر بالا وارد نمایید تا فعال شود. مثلا برای روز پیتزا بیتکوین، این صرافی به 5000 نفر کوپن جایزه داد که کاربران می توانستند با آن به معامله بپردازند و سود کسب شده با این معاملات به حساب کاربر واریز می آموزش صرافی کوینکس فارسی با موبایل شد. فقط باید در مدت تعیین شده از آن استفاده کنید تا منقضی نشود.

آموزش ثبت نام در صرافی بایننس (Binance) + 5% تخفیف کارمزد

آموزش کامل ثبت نام صرافی کوینکس CoinEx آموزش فیوچرز کوینکس + ویدئو ایتسکا

در حالی که کار کردن با صرافی کوکوین از پیچیدگی بیشتری برخوردار است. البته صرافی کوکوین علاوه‌بر پیچیده بودن، از امکانات بیشتری نسبت به کوینکس برخوردار است. آموزش کامل ثبت نام در صرافی کوینکس را با هم مرور کردیم و نکات قابل توجهی را نیز در این باره بیان نمودیم.