هوش مصنوعی: یک فهرست از یازده چیز که شما را در وضعیت خیلی خوب قرار می‌دهند. | مزاج}

البته این دو مراحل ابتدایی هستند که در Siri انجام میشود و تا کامل شدن فرایند چند مرحلهی دیگر در این ابزار طی میشود. این بهینهسازی کارتهای گرافیک حرفهای، به معنای برتری قابل توجه آنها نسبت به کارتهای مصرفکننده با سخت افزار یکسان است. شکل هر کیس به گونهای است که مادربرد با آن سازگار باشد و کاملاً در داخل آن جای بگیرد. گواهینامه ISV، گواهینامهای است که نشان میدهد یک نرمافزار تولید شده با دیگر سخت افزار تولید شده سازگار است. به منزله تائید سازگاری و تناسب کارت گرافیکی با نرمافزار است. این لپ تاپ از پردازندهی پرچمدار Intel Core i7-12700H با فرکانس کاری بین 2.5 تا 4.7 گیگاهرتز بهرهمند بوده و از این نظر در میان تعدادی محصول انگشتشمار مجهز به CPU پرچمدار 14 هستهای اینتل است. برند Asus یکی از قدیمی ترین و بهترین عرضه کننده های لپ تاپ های گیمینگ است. این شرکت در اقدام دیگر و در نواحی فاقد نیروی جوان، با توجه به پیری جمعیت و کاهش نیروهای متخصص و عدم امکان تأمین نیروی جدید، مبادرت به استخدام نیروهای قدیمی و بازنشسته و جذب آنها کردهاست. البته در این کیس ظاهرا امکان نصب فن های بزرگتر از 140 میلی متر وجود ندارد که این می تواند در صورت نیاز به تهویه قوی تر دردسر ساز شود.

وجود کلمه کلیدی در نام دامنه: وجود کلمه کلیدی در دامنه میتواند در بهبود جایگاه سایت تاثیر مثبتی داشته باشد. در مقایسه با کارتهای دسکتاپی، کارتهای ایستگاهکاری از API هایی پشتیبانی میکنند که معمولا برای نرمافزارهای حرفهای طراحی شدهاند. نکته پایانی این است که کارتهای گرافیکی رومیزی عمدتاً برای پشتیبانی از API های نرمافزارهای حرفهای مانند 3ds Max ایدهآل نیستند. مجموعهای از گفتاوردهای مربوط به هوش مصنوعی (فیلم) در ویکیگفتاورد موجود است. در کارتهای گرافیکی، یک API به برنامه ها و بازی ها اجازه می دهد تا با درایورهای نرم افزار ارتباط برقرار کنند. با کارت های گرافیک RTX 3060 Ti انویدیا می توان بازی ها را در وضوح تصویر تا 4K اجرا کرد اما مطمئناً نباید در وضوح 4K انتظار نرخ فریم دهی بالا را داشته باشید. همچنین میتوان در یک کارت گرافیک حرفهای واحد، چندین درایور اختصاصی برای نرمافزارهای مختلفی از قبیل AutoCAD ،3ds Max ،Maya و… البته همهچیز در رضایت کاربر خلاصه نمیشود و بیش از ۲۰۰ عامل مختلف مثل URL، کلمه کلیدی، تازگی محتوا و اعتبار آن هم در رتبهبندی گوگل نقش دارند. رسیدن به محدودیتها و فشار آوردن بیش از حد به ,کارتهای گرافیکی، منجر به بیثباتی و خرابی آن میشود. این قبیل تورها به کمک تصاویر ویدئویی و عکسهای سهبعدی چشماندازهای زیبایی را از محل سفر نشان میدهند تا تمایل افراد برای انجام این مسافرت افزایش یابد که در مطلب معرفی تور مجازی به صورت کامل به آن پرداختیم.

حال در ادامه این مطلب از مجله فرادرس به شرح برخی از کاربردهای هوش مصنوعی در دنیای واقعی پرداخته شده است. اما در دنیای حرفهای ماجرا متفاوت است. این درحالی است که معمولا در کارتهای مصرفکننده، تنها یک گرداننده (Driver) برای تمام برنامهها وجود دارد. بنابراین استفاده از شتابدهندههای حرفهای توجیه اقتصادی دارد. سایهزنی پیکسل معمولاً در مواردی چون ایجاد پستی و بلندی بر روی سطح اجسام (Bump Mapping) کاربرد دارد که منجر به ایجاد یک بافت بر روی یک شکل میگردد تا آن جسم براق، کدر، زبر، صاف یا حتی کندهکاری شده به نظر برسد. این روند اگرچه نامطلوب است، اما تأثیر زیادی بر تجربه مصرفکننده ندارد و معمولاً با راهاندازی مجدد بازی، نصب مجدد درایور یا کاهش underclocking واحد پردازش گرافیکی برطرف میشود. برخلاف تصور این گواهینامهها فقط یک مهر تایید نیست. البته عملکرد رهگیری پرتو معمولی است چرا که بیشتر بازیها برای کارتهای RTX انویدیا بهینه میشوند ولی در کل این کارت از این نظر فقط کمی ضعیفتر از RTX 3070 عمل میکند. بلکه شامل یک سری آزمایش و بهینه سازی توسط ISV بر کارتهای گرافیکی است به منظور بهترین عملکرد است. پیج از ۱۹۷۵ تا ۱۹۷۹ تحصیلات ابتدایی را در مدرسهٔ Okemos Montessori (مونتسوری، که هماکنون به نام Montessori Radmoor است) در اکموس، میشیگان گذراند و در ۱۹۹۱ از دبیرستان ایست لنسینگ دانشآموخته شد.