آموزش زبان انگلیسی رایگان بهترین مرجع آموزش زبان مرتضی جاوید | zabannew

آموزش زبان انگلیسی رایگان بهترین مرجع آموزش زبان مرتضی جاوید | zabannew

اگر تمایل دارید در جریان جدیدترین اخبار و آموزش‌های رایگان «استاد مرتضی جاوید» قــرار بگیرید‌، ما را در اینستاگرام دنبال کنید. صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند. در صورت کسب نمره کافی در آزمون پایان دوره گواهی‌نامه رسمی پایان دوره مکتب‌خونه در اختیار شما قرار می‌گیرد. نرم افزار زبانشناس شامل کورس های متعددی است که از مبتدی تا پیشرفته را پوشش می‌دهد. علاوه بر مکالمه صوتی، امکان مکالمه به صورت چت و ویدئویی نیز در این اپلیکیشن قابل استفاده است.

  • تمامی موارد مربوط به تلفظ انگلیسی، در این دسته بندی برای شما قرار داده شده است.
  • نحوه نوشتن تاریخ در انگلیسی امریکن و بریتیش و همچنین روش های پرسیدن و بیان تاریخ را به همراه مثال های متفاوت میتوانید به زبان ساده در این مقاله آموزش ببینید.
  • ماشرایطی را برای شما در نظر گرفتیم که بتوانید در هر لحظه و هر جایی که به مشکل خوردید با پشتیبانانمان تماس بگیرید.
  • آموزش زبان انگلیسی در دنیا همواره با شدت زیادی در حال گسترش هست.

اپلیکیشن Khan Academy Kids مناسب برای کودکان 2 تا 8 سال است و از پنج کاراکتر انیمیشینی جذاب و بانمک برای هدایت و راهنمایی کودکان داخل اپلیکیشن‌ و کتاب داستان‌ها استفاده می‌کند. حتی در بعضی از بخش‌ها، ویدئویی نیز وجود دارد که یک معلم زبان انگلیسی به صورت تخصصی، تلفظ کلمه‌ی داخل درس را برایتان شرح می‌دهد و نکاتی برای بهتر تلفظ کردن آن می‌گوید. در داخل این درس‌ها، ابتدا گوینده اپلیکیشن عبارتی را به صورت کاملا واضح تلفظ می‌کند و سپس بعد از آن، شما نیز همان عبارت را تلفظ می‌کنید. این اپلیکیشن به تکنولوژی تشخیص گفتار مجهز است و به صورت دقیق مشخص می‌کند که کجای تلفظ‌تان اشتباه است و با مقیاسی از صفر تا صد نشان می‌دهد که چقدر تلفظ شما نزدیک به یک بومی زبان است.

فاعل مجازی در انگلیسی

مثلا اگر می‌خواهید صرفا دانش گرامری خود را افزایش دهید، بهتر است که یکی از اپلیکیشن‌هایی را که در قسمت بهترین اپلیکیشن گرامر زبان انگلیسی گفته شد اطلاعات بیشتر را دانلود کنید. اگر هیچ اطلاعاتی از زبان انگلیسی ندارید، بهتر است ابتدا سراغ اپلیکیشن‌های کودکان بروید و مقداری دانش ابتدایی از زبان انگلیسی را به دست بیاورید. اما اگر می‌خواهید که یک اپلیکیشن همه کاره را برای یادگیری زبان انگلیسی نصب نمایید، بهتر است به سراغ اپلیکیشن‌های جامع و یا اپلیکیشن زبانشناس بروید.

معلم خصوصی و تدریس خصوصی زبان انگلیسی

در این مسیر عوامل مختلفی تاثیرگذار هستند که این عوامل ممکن است برای هر زبان آموز متفاوت از دیگری باشد. یکی دیگر از روش های آموزش زبان انگلیسی روش خاموش است که با نام مخفف Sw یا همان Silent way شناخته می شود. در یادگیری زبان  انگلیسی کلی راه و روش وجود دارد تا زبان آموزان به این زبان مسلط شوند. سال های زیادی است که نرم افزارهای یادگیری زبان به افراد در یادگیری زبان انگلیسی کمک کرده اند. سایر فناوری ها با هدف کمک به کاربران در بهبود یا حفظ مهارت های انگلیسی نیز در دسترس قرار دارند.

سوالات متداول در رابطه با آموزش زبان انگلیسی

قسمتی نیز برای تمرین وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید مهارت گرامر خود را بسنجید. مباحث آموزشی این نرم افزار از پوشش خوبی برخوردار است و برای آموزش اسم‌ها، ضمایر، انواع فعل، عبارات، الگوها، صفات، قیدها و … مناسب است. گفتن این نکته نیز خالی از لطف نیست که نرم‌افزار Vocabulary.com از یک دیکشنری هوشمندی بهره می‌برد که توضیحات خیلی خوبی داخل آن ارائه شده و مثال‌هایی از کاربرد کلمات در دنیای واقعی آورده شده است. این اپلیکیشن بر مبنای گیمیفیکیشن ساخته شده است و شما می‌توانید با جمع کردن امتیاز، با کاربرانی از سراسر دنیا رقابت کنید. اگر هم با یک بخش خاص از زبان انگلیسی مشکل دارید، باز هم جای نگرانی نیست.