چسب بتن چیست و انواع آن کدام می باشد اطلاعات جامع در مورد چسب بتن

گفتنیست فروشگاه وریاماتاک ارائه کننده چسب های کاشت میلگرد و گان های تزریق در برندهای معتبر و متنوع پاسخگوی نیاز شما عزیزان می باشد. رنگ این نوع چسب شیری رنگ است و برای استفاده آن بایستی با مقداری بتن ترکیب نمایید و بعد از چذب آب به یک ماده همگن تبدیل می شود که رنگ آن شفاف می باشد. این نوع چسب بر پایه ژل میکروسیلیس ساخته می شود و فضای داخلی بین ماسه سنگ ها و سیمان را پوشش می دهد و مانع نفوذ و یا خروج رطوبت می شود.

چسب بتن

چسب بتن چیست و انواع آن کدام می باشد اطلاعات جامع در مورد چسب بتن

در واقعمی توان از آن برای بازسازی و ترمیم سطوح بتنی که دچار آسیب دیدگی شده اند به کار برد. یکی دیگر از کاربردهای رایج چسب بتن می توان به آب بندی بتن در مخازن و استخرهای بتنی اشاره کرد. برای ترمیم سطوح آسیب دیده در بتن در سازه هایی همچون کانال آب ، سالن صنعتی ، سد، فرودگاه ، ترمیم بتن سدها ، پل ها و غیره نیز از چسب بتن استفاده می شود.

همچنین به صورت آنلاین می‌توانید از سایت شهر مفتول پس از ورود اطلاعات و مشخصات محصول، خرید خود را ثبت کنید. از جمله نکات مهم در زمان خرید چسب بتن ، استعلام قیمت چسب بتن است. از آن جایی که این محصول انواع مختلفی دارد بنابراین قیمت‌ها متغیر خواهد بود. برای اطلاع از قیمت چسب بتن ، با کارشناسان شهر مفتول در ارتباط باشید. به منظور خرید و فروش انواع این محصول، می‌بایست با مشخصات، کاربرد، انواع و سایر موارد در خصوص آن آشنا شوید. در مطالب فوق به طور کامل در مورد نکات مهم در خرید و فروش این محصول صحبت کردیم.

انواع چسب کاشت میلگرد کارتریجی:

شکل ظاهری این چسب شیری رنگ بوده و شبیه خامه می باشد ولی پس از به کارگیری و خشک شدن بی کلیک رنگ خواهد شد. E .M.EPOXY BOND چسب بسیار قدرتمندی بر پایه رزین اپوکسی اصلاح شده است که علاوه بر دوام زیاد، از مقاومت مکانیکی و قدرت چسبندگی بسیار زیادی برخوردار بوده و می‌تواند برای پیوند دادن بتن جدید و قدیم مورد استفاده قرار بگیرد. جهت استفاده در بتن توصیه می شود به میزان ۷ الی ۱۱ درصد وزن سیمان مصرفی، چسب لاتکس را با آب مخلوط نموده و سپس در بتن استفاده شود. بهتر سات لایه اجرا شده به مدت ۳ تا ۴ روز مرطوب نگه داشته شود. چسب بتن چسبی است که به صورت مایع تولید می شود و شیری رنگ است و زمانی که در سازه به کار گرفته می شود بی رنگ می شود. لازم به ذکر است که این چسب ها بیش تر برای آب بندی و هم چنین ترمیم سازه های قدیمی به کار می رود.

  • به گونه ایی که ابتدا چسب روی بتن قدیمی ریخته شده و لایه نازک تا متوسطی از بتن جدید روی آن اضافه گردد و سپس از چسب رقیق شده استفاده شود.
  • این نوع چسب بر پایه پلیمر های اصلاح شده ساخته می شود و می توان به عنوان ملات برای تعمیرات سطوح بتنی و سیمانی استفاده کرد.
  • این چسب قوی بر پایه رزین اپوکسی اصلاح شده است که علاوه بر استحکام، مقاومت مکانیکی و چسبندگی بسیار بالایی نیز دارد که می توان از آن برای چسباندن بتن جدید و قدیمی استفاده کرد.
  • در صورت برخورد با چشم و یا دهان ، به سرعت با آب فراوان شسته شود.
  • علاوه بر آسان کردن اجرای نما، استفاده از چسب بتن، هزینه‌ها را کاهش داده و ماندگاری نما را بیش‌تر می‌کند زیرا خطر لق شدن و کنده شدن نما یا پوشش سطح بتنی را به شدت کاهش می‌دهد.

این ماده از تراوش آب ممانعت می کند و همچنین از تفکیک سنگ دانه ها کوچک و بزرگ جلوگیری می کند و در آب بندی بتن مورد استفاده قرار می گیرد. این چسب جهت ایجاد قدرت چسبندگی بیشتر بین اجزا بتن عمل می‌کند. بتن تولید شده به این روش دارای قدرت استحکامی بسیار است و کاربردهای خاصی دارد که در این مقاله مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این چسب در ساخت و معماری بسیاری از سازه‌های دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که در این مقاله به سایر کاربردهای آن اشاره می‌کنیم. در زمان خرید چسب بتن قیمت آن دارای اهمیت است، به‌ویژه اگر این محصول را در مقادیر زیاد و برای ساخت سازه‎هایی با متراژ بالا لازم داشته باشیم. انواع چسب بتن قیمت متفاوتی دارد، که در این مقاله این نکته را نیز مورد توجه قرار خواهیم داد و توضیحاتی در این باره ارایه می‌کنیم.

چسب بتن چیست ؟ بررسی انواع چسب بتن