خرید اینترنتی لپ تاپ دانشجویی شهر فافا | behtarin-laptop

لپ‌تاپ 15.6 اینچی اچ‌پی با طراحی شیک و جنس بدنه متفاوت یکی از لپ‌تاپ‌های مورد نیاز دانشجویی محسوب می‌شود. باتری این دستگاه سه سلولی است، بدین معنا که می‌توان به ازای هر بار شارژ کامل تا 5 ساعت از آن استفاده بهترین لپ تاپ گیمینگ تا ۴۰ میلیون کرد. صفحه نمایش مات این دستگاه باعث می‌شود چشم دانشجویان در هنگام استفاده طولانی مدت خسته نشود و حداقل ضرر را برای آن‌ها داشته باشد.

  • قلم S دوست داشتنی را مثل همیشه در این لپ تاپ داریم و در قالب یک بسته بندی جذاب در اختیار شما خواهد بود.
  • این لپ تاپ از کارت گرافیک نویدیا Geforce MX350 با 2 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR5 استفاده می‌کند.
  • عمر باتری طولانی مدت هم همواره از قابلیت‌های اصلی محصولات پرتابل است و باید ماندگاری لازم را در دفعات استفاده طولانی مدت داشته باشند.
  • لنوو گزینه‌های بسیار زیادی را در بین بهترین لپ تاپها برای دانشجویان در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • لپ‌تاپ های Gateway در ایران خیلی ناشناخته هستند و کمتر کسی از این طلای کمیاب خبر دارد.

همچنین با توجه به قیمت و سخت افزار آن، این لپ تاپ می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای دانش‌آموزان و دانشجویان محسوب شود و به همین دلیل در راهنمای خرید لپ تاپ شهر سخت افزار حضور یافته است. اگرچه لپ تاپ‌ها به دلیل قابل حمل بودن محبوبیت فزاینده‌ای دارند، اما باید توجه داشت که این محصولات برای همه مناسب نیستند. لپ‌تاپ‌های لنوو، اچ پی و دل مدت‌هاست که وارد بهترین لپ تاپ های دانشجویی شده اند.

این لپ‌تاپ از پردازنده نسل 12 اینتل Core i3 بهره می‌برد و یکی از ارزشمندترین نوت‌بوک‌های بازار است. این پردازنده دارای 6 هسته پردازشی است و قدرت کافی برای انجام کارهای دانشجویی و روزمره و حتی گیمینگ (بازی‌هایی مثل دوتا 2 و CSGO) را دارا است. گزینه بعدی که می‌توانیم به‌عنوان بهترین لپ تاپ برای دانشجو معرفی کنیم، لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 5 است. یک لپتاپ با پردازنده نسل یازدهم Core i5 و کیفیت ساخت بالا که به‌لطف طراحی جمع و جوری که دارد، به‌راحتی قابل حمل است.

لپ تاپ لنوو آدیاپد گیمینگ 3

در این قسمت از مطلب مجله لپ تاپ میخواهیم چندین لپ تاپ که می توانند در دسته لپ تاپ دانشجویی قرار بگیرند را معرفی کنیم. اگر که شما حوصله خواندن این مقاله طولانی بیشتر از 2000 کلمه را ندارید می‌توانید ویدیوی زیر را ببینید. در این ویدیو به تک به تک نکاتی که شما باید در خرید لپ تاپ دانشجویی به آن توجه کنید اشاره کردیم. داشتن حسگر تشخیص اثرانگشت و جنس بدنه‌ی باکیفیت و فلزی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این لپ‌تاپ است. توجه کنید که قیمت لپ تاپ تینک بوک 15 لنوو متغیر است و می‌توان با حدود ۲۰ تا ۲۱ میلیون تومان آن‌ را تهیه کرد.

لپ تاپ لنوو Lenovo مدل ThinkPad T450 i5-5300U

خرید اینترنتی لپ تاپ دانشجویی شهر فافا | behtarin-laptop