قیمت کیبورد کامپیوتر گیمینگ، ساده و مکانیکی 8 مرداد

گیمرهای حرفه ای نیاز به تجهیزات جانبی دقیق و باکیفیتی دارند تا در شرایط مختلف با مشکل مواجه نگردند. با فشار دادن کلید تب می توانید مکان نما را در یک لحظه چند فاصله به جلو ببرید.

صفحه‌کلید

از نظر اتصالات هم برخی از کیبوردها به صورت Wirelessیا بی سیم تولید شده‌اند و از طریقBluetoothیا با گیرندهRF به کامپیوتر متصل می‌شوند. نوع دیگر نیز کیبوردهایWiredیا سیمی هستند که با کابل USB(با کانکتور نوع A) مستقیماً به مادربورد وصل می‌شوند. کیبوردهای بسیار قدیمی نیز با کانکتور PS/2 به مادربورد متصل می‌شدند.

به کلیدهای خاکستری دقت کنید؛ این کلیدهای با فشار دادن همزمان دکمه shift و کلید مربوطه عمل می‌کنند. پس از وارد کردن رمز، فقط روی “Enter” یا دکمه ورود کلیک کنید و به راحتی وارد ویندوز شوید. جالب است بدانید که غیر فعال شدن کیبورد یا تاچ پد، گاهی می‌توانید به دلیل برخی از دستگاه‌های ورودی USB رخ دهد.

  • یکی از مواردی که در هنگام خرید کیبورد وایرلسی باید به آن دقت کنید، نحوه‌ی اتصال‌پذیری آن‌ است.
  • کیبورد یکی از مهمترین ابزار برای ارتباط کاربر با کامپیوتر محسوب می‌شود.
  • صفحه کلیدهای دستی ارگونومیک برای شبیه‌سازی دسته‌های بازی طراحی شده‌اند و می‌توانند این چنین استفاده بشوند به جای اینکه روی سطح صاف قرار داده شوند.
  • این نوع کیبوردها فاقد فضای خالی بین دکمه‌ها هستند که در کیبوردهای معمولی مشاهده می‌شود.

آیا می دونید @ در کجا صفحه کیبورد قرار دارد ؟ خب ما در این مقاله بهتون آموزش می دهیم که چطور @ را از صفحه کیبورد انتخاب کنید در ادامه علاوه بر @ با تمام کلیدهای میانبر آشنا می شوید.با ما همراه باشید. مهمترین نکته ای که در ساخت کیبورد گیمینگ کامپیوتر مورد توجه قرار گرفته است این است در طی تحقیقات گسترده متوجه شدند پر کاربرد ترین دکمه های کیبورد کدام است. کابرد دیگر صفحه کلید کامپیوتر این است که شما میتوانید کارهایی را که به راحتی با موس انجام میدهید را با فشدن کلید های ترکیبی انجام دهید. دیگر کاربرد کیبورد کامپیوتر اعمال یک سری دستورات تعریف شده و عملکردی است مثلا همین که کلید های Ctrl + Alt + Delete را با هم فشار میدهید صفحه task manager برای شما باز خواهد شد.

قیمت کیبورد کامپیوتر گیمینگ، ساده و مکانیکی 8 مرداد

سرانجام شرکت‌های تولیدکننده قطعات کامپیوتری پورت USB (نوع A) را به عنوان یک پورت استاندارد برای اتصال محصولات خود استفاده کردند. در حال حاضر اکثر کیبورد و ماوس‌های تولیدی توسط شرکت‌های مطرح جهانی با رابط اتصال USB عرضه می‌شوند. همچنین صفحه‌کلیدهای بی‌سیم نیز دارای یک دانگل هستند که براساس یواس‌بی (نوع A) است. این پورت‌ها علاوه بر رایج بودن و سرعت بیشتر، بسیار از معایب پورت‌های قبلی را نیز مرتفع کرده‌اند. بسیاری از تولیدکنندگان این نوع کیبوردها مدعی هستند هر کلید کیبورد تا ۵۰ میلیون بار قابل فشردن است.

برنامه Remote Mouse