دوره آموزشی فن بیان و سخنوری استاد مهدی صادقلو کاملا رایگان | آموزشگاه آپادانا تبریز

سپس دست خودتان را روی شکم تان بگذارید و سعی کنید هنگام تنفس فقط شکم تان را با هوای بیرون پر کنید. هیچ مخاطبی حاضر نیست به صحبت هایی که ارزش چندانی ندارند گوش دهد. جالب است بدانید میزان قاطعیت ما در صحبت، عیار کلام ما را تعیین می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید. از دیگر مزایای شرکت در این دوره استفاده از انواع گواهینامه ملی  و  قابل استعلام و مدرک معتبر می باشد .

مدیریت کسب و کار MBA (بازاریابی)

شمارش باید به این صورت باشد که با نفس اول عدد یک را با صدای بلند بگویید. بعد از نفس دوم اعداد یک و دو را با صدای بلند بگویید، سپس اعداد یک و دو و سه را و به همین ترتیب تا عدد 10 ادامه دهید. بهترین حالت این است که این تمرین را روزانه 4 الی 5 بار انجام دهید تا با افزایش حجم ریه‌هایتان، انرژی و رسایی صدای شما نیز افزایش یابد.

ما در دوره ها و کلاس های ۴۹ روزه آکادمی صادقلو معمولا این تکنیک ها را به طور کامل به شرکت کنندگان آموزش می دهیم و شرکت کنندگان هر جلسه موظف هستند یک سخنرانی با استفاده از این تکنیک ها آماده کنند و در مقابل جمع همکلاسی هایشان صحبت کنند. یکی از پایه های اصلی آموزش فن بیان و سخنوری تمرین های تقویت هوش کلامی است. زمانی که هوش کلامی خود را به واسطه تمرین های کاربردی اصولی و استاندارد تقویت می کنیم به راحتی می توانیم در موقعیتهای مختلف آمادگی بالاتری برای صحبت داشته باشیم. یکی از مباحث مهم در آموزش فن بیان و سخنرانی که توسط مجموعه سخن سبز ارائه می شود تمرینات صداسازی است. اغلب افراد صدای خودشان را دوست ندارند و تمایلی ندارند که صدای خودشان را بشنوند و تا زمانی که صدایمان برایمان عادی نشود نمی توانیم ایراداتی که در بیان مان ممکن است وجود داشته باشد را رفع کنیم.

دوره آموزشی فن بیان و سخنوری استاد مهدی صادقلو کاملا رایگان | آموزشگاه آپادانا تبریز

پکیج آموزشی مجازی فن بیان و آئین سخنوری  با توجه به امکانات و نیازهای عموم دانشپدیران و طبق نظرسنجی به عمل آمده طراحی شده است و دانشپذیران میتوانند آن را به صورت پستی و سامانه یادگیری الکترونیکی تهیه کنند. پکیج آموزشی مجازی فن بیان و آئین سخنوری  با توجه به امکانات و نیازهای… سخنوری، مهارتی است که به ما در ارتباط فعال و اثرگذاری بین فردی و اجتماعی کمک شایانی می‌کند. این مهارت به ما کمک خواهد کرد که نفوذ کلام بیشتر و تاثیرگذاری بهتری در مراودات، مذاکرات و ارائه مباحث گوناگون داشته باشیم. سخنوری، مهارتی آموختنی است که با تمرین، ممارست و آموزش تقویت خواهد شد.

  • آموزش فن بیان و مهارت های گویندگی یک هنر (مهارت) است، هنری که با دانش آمیخته شده است .
  • با به‌کارگیری اسلایدها در حین آموزش، می‌توان به خوبی به مطلبی که در حال آموزش است پی برد.
  • هرگاه از ساعت روز خود که آزاد باشید ویدیوهای آموزشی را تماشا کنید و به آموزش هایتان برسید.
  • آموزش دوره فن بیان و مهارتهای ارتباطی در با تعریفی از فن بیان که در معنای لغوی همان طور که در دیکشنری کالینزبه آن اشاره شده هنر گفتار مناسب که روی احساسات و عواطف مردم تاثیر به سزا دارد عنوان میشود.

توصیه‌های زیادی وجود دارد که چشم‌‌های خود را موقع سخنرانی چطور حرکت دهید و به کجا نگاه کنید و به کجا نگاه نکنید. تصور کنید مدیر عامل یک شرکت هستید با داشتن چنین مهارتی به راحتی میتوانید ارتباط موثری با کارمندان و مشتریان برقرار کنید. این دوره، با به کارگیری متدهای کاربردی و عملی به شما کمک می‌کند هرچه سریع‌تر این مهارت کلیدی را به دست آورید و آن را در زندگی خود استفاده کنید. استفاده از ویدیوهای آموزشی بسیار ساده است و کارشناسان و پشتیبان پندار، در زمان شروع و همچنین در طول دوره آموزش‌های لازم را به شما خواهند داد. افرادی که خوب صحبت می کنند فرصت های بیشتری سراغشان می آید، از جمله موقعیت های اضافه حقوق، ارتقاء شغلی و….خلاصه این که درهای بیشتری برای افرادی باز می شودکه با اعتماد به نفس هستند و خوب صحبت می کنند.

آموزش دوره فن بیان و مهارتهای ارتباطی