خرید 50 مدل ماوس کامپیوتر و لپ تاپ دقت و کیفیت بالا با گارانتی معتبر و بهترین قیمت یام

دلیل قرمز بودن رنگ نور ماوس‌های نوری نشانه از بهره‌گیری نورشناسی دارد. یکی برای قرار گرفتن برد مدار چاپی در آن و دیگری بر روی آن قرار می‌گیرد. در برخی از ماوس‌های برند لاجیتک، قابلیت اپتیک نامرئی Invisible Optic وجود دارد. دلیل این امر استفاده از نور با فرکانسی خارج از محدوده فرکانس قابل رؤیت توسط چشم انسان است.

تفاوت OLED و LCD – کدام برای گیمینگ بهتر است؟

همچنین اگر یک ماوس وایرلس و یک کیبورد وایرلس داشته باشید، هر دو را می‌توانید به صورت همزمان به بلوتوث متصل کنید و دیگر نیازی به اشغال کردن درگاه USB نیست. پس می‌توان گفت پرداخت مبلغ بیشتر برای قیمت موس بلوتوث ارزش دارد. در نهایت باید گفت که این موس‌ها را با نام موس وای فای نیز می‌شناسند.

البته در ماوس های ارزان‌قیمت ممکن است به این امر توجهی نشود. اما در بین این ماوس‌ها نیز ماوس‌های راحت و زیبای زیادی وجود دارند. ممکن است یک ماوس ارگونومیک و بسیار هم راحت، اما در عین حال ماوسی بدقیافه باشد.

ماوس بی سیم مدل A2 RGB BT

این دستگاه دارای قابلیت شارژ سریع است؛ یعنی طی چند دقیقه شارژ می شود و چند ساعت از آن استفاده می کنید. تخفیف ویژه کالاتیک
کالاتیک در برنامه‌های منظم یا مناسبت‌های خاص اقدام به فروش گوشی، تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری یا سایر محصولات با تخفیف استثنایی می‌کند. شما می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی کالاتیک نسبت به دریافت کد تخفیف یا مطلع شدن از جشنواره‌های فروش ویژه مطلع شوید.

  • مجیک موس یا موس جادویی اولین بار برای جهت استفاده در سیستم های مک ساخته شد.
  • البته تمامی وسیله های بی ‌سیم این گونه کار نمی‌کنند بعضی از آنها با کمک بلوتوث و برخی دیگر از استاندارد بی‌سیم ۲٫۴GHz بهره می برند.
  • برای مثال کسانی که پروژه‌های طراحی گرافیکی انجام می‌دهند، نیاز به موس دقیق و با دوام دارند.
  • این برند در عین داشتن کیفیت بالا، قیمت خوبی نیز دارد که می‌تواند با برندهای مطرح خارجی قابل‌رقابت باشد.
  • کار کردن با ماوس لیزری روی سطح شیشه و سطوح براق امکان پذیر است.

در مجموع اختراع موس به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌ها در زمینه کامپیوتر به‌حساب می‌آید زیرا به کاهش استفاده از صفحه کلید کمک شایانی کرده و توانست راحتی کاربران را هنگام استفاده از رایانه‌ها بیش‌تر کند. موس ها دارای انواع مختلفی هستند که انتخاب نوع آن بر اساس نیاز هر شخص می‌تواند متفاوت باشد. در ادامه به بررسی انواع موس ها خواهیم پرداخت تا کاملاً بتوانید تفاوت انواع موس ها را درک کنید.

ماوس بی سیم تسکو مدل TM 667W به همراه ماوس پد ا TSCO TM 667W Wireless Mouse With Mouse pad

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار