خرید و قیمت شیر صافی چدنی ، فولادی و برنجی ولوسند | کسری سارانخرید و قیمت شیر صافی چدنی ، فولادی و برنجی ولوسند | کسری ساران

یکی دیگر از شیرآلاتی که در سیستم‌های لوله کشی و تاسیسات مورد استفاده قرار می‌گیرد، شیر صافی برنجی می‌باشد. عملکرد شیرهای صافی برنجی بدین گونه بوده که به جدا کردن مواد زائد و مضر از آّب، بخار و سیال می‌پردازند. استفاده از این محصول در سیستم‌های تاسیساتی بسیار مهم می‌باشد، چرا که وجود آن سبب جلوگیری از خراب شدن قطعات مهم تری مانند پمپ، شیرآلات، دستگاه‌های تنظیم کننده و … می‌شود.

  • شیر صافی چدنی که با جنس GGG40 تولید شده و معمولا تا فشار کاری 16 بار در سیستم های آبی مورد استفاده قرار می گیرند، چرا که مقاومت خیلی خوبی در برابر فرسایش و خوردگی از خود نشان می دهند.
  • در اصل این دسته از شیرآلات جهت فیلتر کردن انواع سیالات به کار می‌روند.
  • کارشناسان اینرژی می‌توانند به شما برای تحلیل فنی و بررسی کاربردی شیر صافی برنجی خدمات مشاوره‌ای لازم را ارائه نمایند.
  • لازم است بدانید همه شیرهای صافی فیلتر هستند، اما همه فیلترها شیر صافی محسوب نمی شوند.
  • شیرهای پروانه ای کرومباخ به صورت دوتایی یا سه تایی طراحی شده اند.
  • هنگامی که شیر صافی توری دار (Strainer Valve) نیاز به تمیز شدن داشته باشد می‌بایست در ابتدا فشار سیستم را به صفر رسانده و سپس اجازه داد تا کاملاً خنک شود.

این شیر دارای بخش توری مانند برای فیلتر کردن ناخالصی‌های سیال است. در عین ‌حال می‌تواند مسیر عبور سیال در داخل پایپ را تحت کنترل کامل داشته باشد. انواع شیر صافی برنجی در سایزهای مختلف برای حضور در فرآیندها با عبور دبی گوناگون سیالات طراحی می‌شوند. این شیرها اسلوب ساختی ساده، روشی نصبی آسان و کارایی نسبتاً خوبی دارند و می‌توانند به اندازه‌ی یک شبکه فیلتراسیون تمام ‌عیار کارآمد باشند. برای مثال قیمت شیرصافی 2 اینچ فلنجی خنبره  20,150,000 تومان است که با توجه به نوع و برند محصول قیمت آن چندان دور از انتظار نیست. مهم‌ترین قسمت در طراحی اجزا شیر صافی برنجی بخش زبانه مانند بدنه Y شکل آن شیرآلات صنعتی در شیراز است.

شیر صافی چیست؟

شیر صافی برنجی سیم ایتالیا از جمله نوع با کیفیت شیرهای صافی موجود در بازار ایران است که در طول چندین سال حضور این برند در بازار ایران، به خوبی امتحان خود را پس داده است. ۱.قابلیت فیلتر کردن انواع سیالات جهت تصویه کردن عملکرد سیستم ۲.افزایش عمر مفید تجهیزات ۳. عدم نیاز به پمپ های گران قیمت ۴.استفاده در تمام صنایع مربوط به آب و فاضلاب و نفت و گاز. این محصول، مقاومت بالایی در برابر فرسایش و خوردگی دارد و عمر آن زیاد است. درپوش انتهایی شیر صافی، برای تمیز کردن و استفاده مجدد، توانایی باز و بسته شدن دارد و قسمت آخر شیر، با وسیله ای به نام کپ با پیچ و مهره کور بسته می شود. برای جلوگیری از ورود ذرات مزاهم و آسیب رسان به تجهیزات وجود وسیله ای که از این کار جلوگیری کند بسیار ضروری می باشد که یکی از این وسیله ها شیر توری چدنی و یا صافی برنجی می باشد.

توضیحات اجمالی شیر صافی CIM

در عین ‌حال ممکن است که ناخالصی‌ها مانند تکه‌های جدا شده از پایپ، بخش‌های لاستیکی تخریب‌ شده و… در داخل سیستم ایجاد شوند. عمده کاربرد شیر صافی برنجی برای پاک‌سازی چنین ناخالصی‌هایی است که به هر دلیلی از بخش‌های داخلی سیستم جدا شده و وارد سیال تحت فرآیند می‌شوند. به ‌این ‌ترتیب شیر صافی برنجی برای پاک‌سازی کل سیالات کارایی ندارد.

مشخصه‌های اصلی شیر صافی برنجی

نظرات و سوالات خود را در قسمت انتهای صفحه با ما به اشتراک بگذارید. برای بار بعد نام، ایمیل و وب سایت من را در این مرورگر ذخیره کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار