پادکست گروه آموزشی F1 | mey

آرش کلانتر که در دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران، رشته داروسازی را خوانده است، اولین اپیزود از پاددارو را در تیر سال هزار و سیصد نود و نه منتشر کرد. پادکست رادیو مالی سپیدار می‌خواهد به مخاطبان خود کمک کند تا بتوانند اطلاعات مالی، حسابداری و… را بالا ببرند و در همین راستا نیز آموزش‌های مفیدی را به کاربران ارائه می‌دهد. کافی است چشمانتان را ببندید و به پادکست رخ گوش دهید تا در قلب پادکست بر روی انکر تاریخ سفر کنید. جالب است این موضوع را نیز بدانید که امیر سود بخش تنها درباره افرادی که بخشی از تاریخ ایران را رقم می‌‌زنند صحبت نمی-کند بلکه او درباره زندگی همه آن‌‌هایی که تاریخ را رقم زدند برایمان می‌‌گوید.

رادیو وستروس‎

پادکست گروه آموزشی F1 | mey

توجه داشته باشید که تصویر کاور اصلی باید حتما مربعی با حداقل ۱۴۰۰ در ۱۴۰۰ پیکسل و حداکثر ۳۰۰۰ در ۳۰۰۰ پیکسل باشد. کمی پایین‌تر همین تصویر را مجدد می‌توانید برای گوگل هم وارد کنید. روبرو فیلد iTunes Author Name باید نام خود را که قصد دارید با آن شناخته شوید را وارد کنید. همچنین در قسمت لازم است آدرس ایمیل خود را هم وارد کنید. در ابتدا چند سرویس میزبانی مطرح را در سطح بین‌المللی به‌شما معرفی می‌کنیم که بسیاری از پادکست‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند. با همین ابزار ساده به‌راحتی می‌توانید فایل‌های ضبط شده خود را تدوین کنید.

Radio Darbast پادکست رادیو دربست با اجرای سعید خرسندی‎

در هر اپیزود از کار کسب ما درباره موضوعاتی مرتبط با کسب و کار می‌‌شنویم. گاهی کار کسب مهمانانی را دعوت می‌‌کند که فکر می‌‌کند تاثیری در کسب کار ایرانی دارند و موضوعی قابل بحث در زمینه کسب و کار را با آن‌‌ها مورد تحلیل قرار می‌‌دهند. گاهی نیز در کارکسب چالش‌‌هایی را مورد بررسی قرار می‌‌دهند که در بخش‌‌های مختلف کسب و کارهای ایرانی وجود دارد. این رادیوی مجازی نامش رادیو دال استپ، اما سؤالی که پیش می‌آید این است که رادیو دال درباره چه چیزی صحبت می‌کند؟ رادیو دال در اپیزودهای مختلف با افراد مختلف از مکان‌های مختلف صحبت می‌کند.

اگر جامعه هدف‌تان علاقه‌ای به پادکست ندارند، پس شاید وقت گذاشتن برای تهیه آن ارزش چندانی نداشته باشد. پادکست‌های داستانی بیشتر در وبلاگها پخش می‌شوند و طی زمان‌بندی مشخص هفتگی یا ماهانه عرضه می‌گردند. برخی نویسندگان از عرضه کتابشان به صورت پادکست داستانی، به عنوان شیوه‌ای تبلیغی برای معرفی آن به خواننده و جلب خریدار جهت نسخه چاپی بهره می‌برند.

  • همچنین در صورتی که موسیقی ضبط شده به همراه با صدا، بلند‌تر از آن باشد، تا حد زیادی امکان اصلاح آن را برایتان فراهم می‌کند.
  • در واقع نمیشه با یک فید دو تا پادکست داشت و شنونده‌های مشترک داشت.
  • شنیدن پادکست لام تا کام با صدای آبتین بی شک یکی از بهترین تجربه‌‌های شما خواهد بود.
  • پادکست‌های نقد و بررسی بسیار محبوب هستند و ساختنشان راحت است.
  • اینگونه سایت شما برای آن کلمات هم در موتورهای جستجو ایندکس خواهد شد.

در پادکست فارسی رادیو عجایب، داستان‌هایی را گوش می‌دهید که باور آن‌ها غیرممکن است. داستان هتلی که از هر چند نفری که در آن اقامت داشته‌اند یک نفر آن‌ها خودش یا دیگری را کشته، یا داستان این‌که جادو و جادوگری از کجا آغاز شده است. در کل رادیو عجایبی برای افرادی ساخته که تمایل دارند داستان‌های متفاوت اما وقعی را بشنوند.

برای خرید اسانس انار اینجا کلیک کنید. لوازم جانبی دوربین مدار بسته.