ماژول تلویزیون شهری | asilight

البته باید توجه داشته باشیم که تلویزیون‌های شهری نیاز به تعمیر و نگهداری مستمر داردن تا از استهلاک قطعات آن‌ها جلوگیری شود. بعد از آرماتور بندی و گذاشتن صفحه ستون‌ها باید بتن استاندارد به لحاظ درصد سیمان در فنداسیون ریخته شود. یک هفته تا 10 روز بعد از بتن‌ ریزی مراحل بعدی نصب تلویزیون انجام شده، تا بتن به‌حد کافی استحکام پیدا کند.

تلویزیون خرید لامپ سی او بی خرید لامپ کم مصرف ارزان خرید مستقیم از وارد کننده درایور سی او… فاصله و ارتفاع نصب تلویزیون را مدنظر قرار دهید و با توجه به این ارتفاع یک دات پیچ مناسب برای آن انتخاب کنید. برای اینکه تلویزیون شهری روشن شود و تصاویر را نمایش دهد نیاز به یک منبع تغذیه دارد. زیرا اگر برق مورد نیاز یک ماژول تامین نشود ممکن است LEDها دچار سوختگی شوند و قسمت‌هایی از پنل تلویزیون دچار نقص شود.

بررسی و محاسبه جریان مصرفی ال ای دی در ماژول تابلو روان و تلویزیون شهری

تلویزیون های شهری با توجه به قابلیت های فوق العاده ای که دارند توانسته اند جایگاه ویژه ای در تبلیغات شهری پیدا کرده و در فضاهای زیادی جایگزین تابلوهای بزرگ ساده شده اند. دات پیچ Dot Pitch با حرف P و به دنبال آن عدد فاصله بر حسب میلی متر نشان داده می شود. از آنجایی که ماژول های لازم برای ساخت تلویزیون شهری همه LED یا SMD هستند بنابراین قابلیت پخش تصاویر و فیلم های رنگی را نیز دارند. قیمت ماژول تلویزیون شهری متناسب با پارامترهایی مثل نوع ماژول، فضای نصب ماژول، تراکم ماژول، شدت نور ماژول و غیره تعیین می‌شود که مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده قیمت ماژول تلویزیون شهری کیفیت ماژول تلویزیون شهری است.

خدمات پارسا تابلو

ماژول تلویزیون شهری | asilight

مثلا در ساعت های دیجیتالی اعداد را درست می کنند، در کنترل ها اطلاعات را جابه جا می کنند، صفحه ساعت را روشن می کنند و به شما می گویند وسیله هایتان چه زمانی روشن شده تلویزیون شهری اند. انبوهی از آنها در کنار هم صفحه نمایش های بزرگ و یا چراغ های راهنمایی را شکل می دهند. در این مورد می توان گفت که تلویزیون شهری یکی از عضو جدا ناپذیر کسب و کار ها شده است و این خود یک مزیت می باشد که می توان با استفاده از یک تلویزیون شهری مجتمع به جای چندین تابلو استفاده کنیم . دیهی است که تمام ماژولهای فول کالر از سینک جریان استفاده میکنند و آی سی سینک جریان نیست و دلیل استفاده از آن قیمت پایین آن است که هزینه تمام شده ماژول تک رنگ را پایین بیاورد و این آی سی در هیچ ماژول فول کالری استفاده نمیشود.

  • ماژول های تلویزیون شهری را میتوان مهم ترین قسمت در تلویزیون شهری حساب کرد که اگر از جنس با کیفیت و مرغوب استفاده نشود نمیتوان بازدهی خوبی از تلویزیون شهری دریافت کرد.
  • در واقع ماژول ها بلوک هایی به شکل مستطیل و یا مربع هستند که در کنار هم قرار گرفته اند و کابینت ها را می سازند.
  • به طور معمول تراکم پیکسل ماژول تلویزیون شهری برای فضای خارج نسبت به ماژول تلویزیون شهری برای فضای داخل کمتر است.
  • سلام و تشکر از شما، بابت مسئله ساخت و طراحی کلیپ های مورد نیاز در تلویزیون های شهری، به زودی بخشی رو در سایت قرار میدیم که نمونه های بسیار حرفه ای از نرم افزار محبوب افتر افکت هستش، که میتونین دانلود بفرمایین و به سلیقه خودتون ادیت بزنین و خروجی های با کیفیت بگیرین.

برای اینکه سارقین یا هکرها نتوانند به تلویزیون و تجهیزات آن دسترسی پیدا کنند باید تجهیزات ایمنی بر روی آن نصب شود. همچنین برای محافظت از جان اپراتوری که کار تعمیر و نگهداری تلویزیون را برعهده می‌گیرد نیز باید پلکان مطمئن و نرده‌های حفاظتی نصب نمود. یک تلویزیون بصورت طبیعی گرمای زیادی را از طریق منبع تغذیه خود ایجاد می‌کند. باید از ابتدای طراحی، به فکر خنک‌سازی و نصب فن یا کولر بر روی پایه تلویزیون باشیم. هر‌چقدر دستگاه شما درجه‌حرارت کمتری داشته باشد، عمر بالاتر و همچنین ایمنی بیشتری خواهد‌داشت.

آموزش ساخت تلویزیون شهری و تابلو روان