لیست قیمت ماوس، ۱۰ مرداد ترب

بعدها این ماوس ایده‌ای برای ساخت ماوس‌های بهتر زیراکس آلتو شد. اما گاهی اوقات ممکن است به دلیل نگهداری نادرست موس، ذرات ریز گرد و غبار وارد آن شوند و از عملکر آن جلوگیری کنند و از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که با استفاده از گوش پاک کن یا مسواک با پرزهای نرم و… به آرامی اقدام به تمیز کردن قسمت هایی از موس کنید که امکان جمع شدن گرد و غبار در آن وجود دارد.

موس لاجیتک مدل G502 X PLUS- سفید( 10 روز گارانتی اصالت )+_

در صورتی که در طول روز استفاده‌ی زیاد از ماوس دارید، خرید ماوس ارگونومیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. یکی دیگر از راه حل هایی که در این زمینه به شما می توانیم معرفی کنیم، این است که تمام اتصالات اعم از موس، کیبورد، اسپیکر و… را از دستگاه در حالت روشن، جدا کرده و سپس اقدام به ریستارت کردن آن کنید. بعد از آن که کامپیوتر بصورت کامل لود شد و وارد محیط ویندوز شدید، دستگاه های جدا شده را مجددا به آن متصل کنید تا کامپیوتر آنها را شناسایی کند. این نوع از انواع مختلف ماوس شامل یک توپ بزرگ است که درون یک واحد ثابت قرار دارد.

استعلام خرید کیبورد صفحه کلید و ماوس کامپیوتر ( نوبت 1 )

به نظرم ماوس کار کسانی که با لپ تاپ و کامپیوتر کار می کنند را بسیار راحت کرده است. مخصوصاً ماوس های بی صدا که از بالاترین کیفیت برخوردار اند. برای مثال تکنولوژی که در موس مکانیکی کامپیوتر استفاده شده است Mechanical Mice است.

برندهای دیگری همانند ایفورتک نیز در بازار وجود دارند که دارای کیفیت بی‌نظیری هستند. برای مثال شاید قیمت موس لپ تاپ از برندی معروف حدود 10 الی 15 برابر یک موس ایرانی باشد. این ماوس‌ها شباهت زیادی به ماوس‌های وایرلسی دارند و هر دوی آن‌ها، فاقد سیم می‌باشند و از طریق امواجی که در فضا به کامپیوتر ارسال می‌نمایند، کار می‌کنند. با این حال، ماوس‌های وایرلسی از اتصال وای-فای برای کار کردن استفاده می‌کنند ولی ماوس‌های بلوتوثی سیگنال‌ها را با امواج بلوتوث می‌فرستند و از خود فرستنده‌ی داخلی بلوتوث کامپیوتر استفاده می‌کنند. بنابراین، شما می‌توانید یک ماوس بلوتوثی را همزمان به چندین کامپیوتر متصل کنید.

درباره فوژان رایانه

با توجه به کاربرد این وسیله و بودجه ای که برای این دستگاه در نظر گرفته اید، نوع و برند این محصول را انتخاب کنید. در حال حاضر انواع مختلف برندهای اصلی و متفرقه در بازار وجود دارند. اگر به‌دنبال یک موس گران و باکیفیت هستند، می‌توانید به سراغ برندهای قدرتمندی همانند لاجیک، استیل سریز، الین ویر و ریزر بروید. این برندها جزو بهترین‌ها هستند و البته قیمت بسیار گرانی هم دارند. موس مایکروسافت، اپل و ایسوس در جایگاه دوم قرار می‌گیرند.

  • علت نامگذاری مَوس این است که این دستگاه بسیار شبیه به موش (mouse) است.
  • با تغییر در تصاویری که سنسور می گیرد جهت و سرعت حرکت این دستگاه را تشخیص خواهد داد.
  • همچنین ماوس‌های ترک‌بال دارای موقعیت ثابتی هستند و فقط نیاز است انگشت‌های دست تکان داده شوند و اگر شما از تکیه گاهه مچ در ماوس ترک‌بال استفاده کنید، مچ شما در زاویهٔ سالم تری قرار خواهد گرفت.
  • شما میتوانید برای انتخاب کلیک راست
    و چپ از این کلیک ها استفاده کنید.
  • چون من درباره موس بدون صدا یا هوشمند چیز زیادی نمی دانستم.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار