غذاساز MCM3401M فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بوش آلمان | سناپویان

با استفاده از غذا ساز بوش، می توانید انواع مرکبات را یکدست و به زیبایی حلقه حلقه نماید. با استفاده از غذا ساز بوش، دیگر احتیاجی به آسیاب کن مجزا در آشپزخانه خود نخواهید داشت. با خرید یک دستگاه غذاساز می توانید انواع شیرینی، سالاد، سوپ و آبمیوه و هر چیزی که دوست دارید را براحتی آماده کنید. تمامی کارهای سخت و زمان بر حین آشپزی را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. غذاساز بوش به عنوان یکی از تجهیزات مدرن و کارآمد در آشپزخانه هم اینک تقاضای زیادی در بازار دارد.

غذاساز MCM3401M فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بوش آلمان | سناپویان

اگر به دنبال بهترین غذاساز بوش چند منظور هستید که نیازهای خرد کردن، آسیاب کردن و مخلوط کردن شما را برطرف کند، غذاساز بوش مدل MCM4100GB یک گزینه مناسب برای شماست. غذاساز بوش ساخت کشور آلمان و محصولات خود را در کشور چین مونتاژ می‌کند. به دلیل بدنه از جنس فایبر گلاس این غذاساز وزن بسیار کمی دارد و کار با آن بسیار آسان است. غذاساز بوش مدل MC812W620 توانایی انجام 50 عملکرد آشپزی کردن را به لطف لوازم جانبی که به همراه آن است، دارد. از ساده ترین تا حرفه ای ترین کارهای آشپزی، از تکراری ترین تا کمترین کارهای پخت و پز، شیرینی پزی، آشپزی، آبمیوه های طبیعی و… را میتوان با این غذاساز درست کرد. در حالت عادی باید برای هر یک از عملکردهای خرد کردن، مخلوط کردن، رنده، همزن و… وسیله های برقی جداگانه تهیه کرد.

فروشگاه بوش برلین با داشتن بیش از یک دهه سابقه سعی داشته یکی از برترین فروشگاه های حضوری و اینترنتی در کشور باشد. در این مجموعه، تمامی محصولات دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا هستند و در عین حال لذت خرید آنلاین با پشتیبانی در تمامی مراحل از درب فروشگاه تا آشپزخانه شما فراهم می‌گردد. غذا ساز بوش تیغه ها متفاوتی دارد که با استفاده از این تیغه ها می توانید به پخت انواع کیک و شیرینی و دسر های دلچسب بپردازید. از قسمت روزنه ی درپوش میتوان مایعات را در حین کار به داخل پارچ، اضافه کرد. و درپوش بسیار محکم بر روی پارچ قرار میگیرد و از پاشیدن مواد به بیرون جلوگیری میکند.

  • غذاساز بوش مدل MCM3200W با غذاساز بوش مدل MCM3100W بسیار به هم شبیه هستند.
  • و چهار پایه ی بادکش در زیر بدنه قرار دار تا از لرزش و لغزش دستگاه جلوگیری بکند.
  • این غذاساز چندکاره عملکرد فوق العاده عالی دارد و طول عمر بالایی خواهد داشت.
  • این دستگاه مجهز به عمل توربو است و شما می‌توانید با قرار دادن آن روی حالت توربو از بالاترین عملکرد دستگاه برای خردکردن و مخلوط کردن استفاده کنید.
  • با برخورد مواد به دیسک (در حالت روشن بودن) در کمترین زمان مواد در اندازه ی دلخواهتان به صورت یکدست برش داده میشوند.

انواع غذاساز بوش یکی از دسته محصولات برند بوش است که هر سال با ویژگی جدیدی طرفداران خود را غافل گیر می‌کند. تمامی سعی ما بر این است که شما عزیزان بتوانید بهترین انتخاب و خرید را تجربه کنید و رضایت کامل را از محصول خود داشته باشید. اگر قصد خرید غذاساز را دارید؛ توصیه ما به شما غذاساز بوش مدل MCM3200 می باشد. این غذاساز با طراحی شیک و حرفه‌ای از جمله برترین های شرکت بوش است که به بازار عرضه شده است. کیفیت قطعات و کارایی دستگاه بالاست و بسیار مشتری پسند می باشد.

غذا ساز همه کاره بوش مدل …

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به بازرگانی رضایی تعلق دارد. با داشتن هریک از دستگاه های این برند، می توانید استفاده دائمی و مادام العمر از آن داشته باشید. کره و خامه، دو ماده بسیار اساسی و طعم دهنده در اکثر غذا ها است. و دیگر احتیاجی به خرید این تنقلات به صورت کارخانه ای و غیر بهداشتی از سوپر مارکت ها نخواهید داشت.

غذاساز کنوود مدل Kenwood FDP304SI – …