خرید لپ تاپ دانشجویی راهنمای کامل 2022 + ویدیو دیجی 63

اما از طرفی صفحه نمایش این لپ‌تاپ بیشتر برای بازی کردن مناسب است. اگر به دنبال این هستید ادیت ویدئو انجام دهید، باید بدانید که این لپ‌تاپ در بهترین حالت 60 درصد دقت رنگ دارد. از این رو، برای ادیت عکس در فتوشاپ، پریمیر و یا لایت‌روم ممکن است به مشکل بخورید. اکثر لپ تاپ های دانشجویی به نمایشگر های HD با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل مجهز هستند . می‌توانید هر نرم‌افزاری که می‌خواهید را روی آن نصب کنید، چه نرم‌افزار کاری باشد و چه بازی. بسته به اینکه چه رشته‌ای می‌خوانید شاید لازم باشد لینوکس یا مک را انتخاب کنید.

می‌تونید به لپ تاپ های مهندسی ما سر بزنید و لپ تاپ های مشابه رو هم ببینید. سلام بله، این لپ تاپ ایسوس، نمایشگر و سخت افزار خوبی هم داره و لپ تاپ بسیار خوبیه. برای مثال شما در لیست لپ تاپ های معرفی شده در بالا 2 لپ تاپ از سری Vivobook X515 را دیدید. هر دوی این لپ تاپ ها از سری های خانگی و استفاده روزمره ایسوس هستند اما با کانفیگ های متفاوت.

بهترین لپ‌تاپ دانشجویی تا ۱۴ میلیون تومان

شما با خرید این لپ‌تاپ دیگر نیازی به نصب ویندوز نخواهید داشت چرا که شرکت خودش محصول را با ویندوز در اختیارتان قرار داده است. بدین ترتیب شما نسخه‌های جدید ویندوز را هم می‌توانید بدون پرداخت هزینه، به صورت اوریجینال دریافت کنید. این لپ‌تاپ ۱۲۸ گیگابایت SSD دارد، وزن آن بسیار مناسب است و کیفیت نمایشگر آن هم بالاست. در این بازه قیمتی لپ تاپ گیمینگ لنوو قوی‌ترین لپ تاپ موجود است. که علاوه بر صفحه نمایش 15.6 اینچی با پنل IPS، از یک گرافیک نیمه حرفه‌ای GTX1650 انویدیا نیز بهره می‌برد.

بهترین لپ‌تاپ دانشجویی تا ۱۵ میلیون تومان

حافظه دسترسی تصادفی تعیین می کند که یک کامپیوتر چند برنامه را به طور همزمان اجرا کند. 8 گیگابایت رم یک مقدار مشخص و مطلوب برای اجرای نرم افزار های واژه پرداز یا وبگردی است. 16 گیگابایت نیز یک عدد بسیار مناسب تر برای انجام کار های مولتی تسکینگ است. از آنجایی که دانشجویان ممکن است بین محل زندگی و دانشگاه و کتابخانه مدام جا به جا شوند، یک لپ تاپ با وزن سبک می‌تواند کار آمد باشد. جدا از وزن کم می‌توان به قدرت پردازشی مناسب و فضای ذخیره سازی بالای 128GB برای آرشیو فایل های آموزشی به عنوان یک ویژگی مناسب برای دانشجو اشاره کرد.

به هر صورت، بنا به دلایلی که در آینده بیان خواهد شد، ما خرید از دیجی‌کالا را توصیه نمی‌کنیم. بلندگوهای استریو و باتری ۳۵ وات‌ساعتی از دیگر مشخصات لپ‌تاپ مذکور به‌شمار می‌آیند. این دستگاه با وزنی معادل ۱٫۸۵ کیلوگرم و بدنه‌ای پلاستیکی از دو درگاه USB 3.0 و یک درگاه USB 2.0، یک HDMI و یک جک هدفون استفاده می‌کند.

  • در صورتی که کلاس‌های شما به صورت آنلاین برگزار می‌شود مدل 17 اینچی، در غیر اینصورت بهتر است مدل 14 اینچی را خریداری کنید.
  • اجزای سیستم به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که در برابر هرگونه خرابی، مانند برنامه‌های مخرب، داده‌های پیچیده و حتی قطرات آب مقاومت کنند.
  • همچنین توجه داشته باشید محصولاتی که در این صفحه معرفی می‌شوند، همگی آکبند، اورجینال و با گارانتی 18 یا 24 ماهه رسمی هستند و آلومگ محصولات استوک را معرفی و خرید آنها اطلاعات بیشتر را توصیه نمی‌کند.
  • اولین مشخصه‌ی این لپ تاپ که باعث می‌شود آن را بسیار جذاب در رنج قیمتی خود به حساب بیاوریم وزن و ضخامت کم آن است که سبب می‌شود شما به راحتی بتوانید آن را به دنبال خود حمل کنید.

در این مقاله از ایمالز ۱۲ تا از بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی در محدوده قیمتی 10 تا بالای 30 میلیون را برای شما معرفی کردیم. ‌امیدواریم بعد از خواندن این مطلب بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید لپ‌تاپ اقتصادی و دانشجویی خود بگیرید. از طرفی با اینکه پردازنده گرافیکی ضعیفی دارد، اما با حافظه رم 16 گیگابایتی می‌تواند تا حدودی برای گیمینگ شما را همراهی کند. در نهایت می‌توان این لپ‌تاپ را با توجه به مشخصات قابل قبولی که دارد برای کار‌های نیمه حرفه‌ای استفاده کرد. لپ‌تاپ 15.6 اینچی اچ‌پی با طراحی شیک و جنس بدنه متفاوت یکی از لپ‌تاپ‌های مورد نیاز دانشجویی محسوب می‌شود.

۱ ترابایت HDD و ۲۵۶ گیگابایت SSD / رم ۸ گیگابایت / AMD ATHLON – 3020E / حافظه‌ی گرافیکی RADEON RX VEGA ۲

خرید لپ تاپ دانشجویی راهنمای کامل 2022 + ویدیو دیجی 63