قارچ گانودرما و هر آنچه که در مورد خواص آن باید بدانید دکتر کرمانی

به گزارش خبرآنلاین، قارچ گانودرما جز آن دسته از موادغذایی است که در طب برای سلامتی فواید گوناگونی دارد. قهوه گانودرما دکتر بیز از جمله باکیفیت ترین و خوش طعم ترین نوشیدنی های گرم می باشد که از ترکیب قهوه و قارچ گانودرما تهیه شده است. برای آشنایی بیشتر و رفع سوالات مشتریان به طرح پرسش و پاسخ های زیر پرداخته ایم.

قهوه با قارچ گانودرما، در انواع و تعداد مختلفی توسط شرکت بیز تولید میشود. برگ برنده ی این محصول شگفت انگیز در مقابل انواع قهوه های معمولی، دارا بودن قارچ گانودرما میباشد. قارچ گانودرما یکی از منابع غذایی است که سرشار از آنتی اکسیدان بوده و دارای خواص ضد التهابی نیز میباشد. نوشیدن قهوه گانودرما حتی به افرادی که منع مصرف قهوه دارند نیز توصیه میشود چرا که نوشیدن این قهوه شادابی و سلامت جسمی شما را تضمین میکند. از خواص قارچ گانودرما موجود در قهوه با قارچ گانودرما میتوان به کاهش احساس خستگی، افزایش ایمنی بدن، افزایش قدرت و انرژی، ضد استرس و … اشاره کرد. محصولات قهوه گانودرما در انواع قهوه معمولی، لاته، هات چاکلت و موکا در بسته بندی ها و تعداد مختلفی برای انواع سلیقه شما عزیزان تولید میشود.

قارچ گانودرما به عنوان یک گیاه آداپتوژن تاثیر استرس روزمره بر بدن شما را فروشگاه آریو کالا کاهش می دهد. آداپتوژن ها محافظت کننده عصبی، ضد خستگی، ضد افسردگی، تنظیم کننده و بهبود دهنده کیفیت خواب نیز هستند. (منبع) فشار، چربی و قند خونتان تنظیم می کند (منبع1 ، منبع2 ، منبع3).

برخی از شواهد موجود نشان می دهد قارچ گانودرما حتی به افراد سالم هم می تواند کمک کند. سال‌هاست که قارچ گانودرما در کشورهای شرقی مانند ژاپن، چین و سایر سرزمین‌های خاور دور مورد استفاده قرار می‌گیرد. مردمان سرزمین‌های شرقی بر این باروند گانودرما کیفیت زندگی را بهبود و طول عمر را افزایش می‌دهد. درباره ظاهر این قارچ هم باید گفت، قارچی بزرگ و درخشان با بافتی چوب مانند است. در لاتین این قارچ را با نام گانودرمان لوسیدوم نیز می‌شناسند که لوسیدوم به درخشانی آن اشاره می‌کند.

این ردوکتاز آلفا-5 می‌تواند باعث تورم پروستات شده و در ادامه مشکلات جسمانی ایجاد کند. همچنین گانودرما جریان ادرار را در مردانی که علائم مجاری ادراری کم تا متوسط داشتند را بهبود بخشید. گانودرما همچنین می‌تواند عفونت مجاری ادراری را بهبود دهد. در یک پژوهش، به 88 نفر که از عفونت مجاری ادراری رنج می‌بردند به مدت 2 هفته گانودرما دادند.

آشنایی با مراحل پرورش قارچ دکمه‌ای

مطالعات نشان می دهد که عصاره گانودرما به طور قابل توجهی انواع مختلف باکتری ها را از بین برده و مهار می کند. واکنشهای آلرژیک را از جمله اثرات مثبت در برابر آسم و درماتیت تماسی مهار می کند. در سال 1990، محققان در مرکز علوم بهداشتی دانشگاه تگزاس در سان آنتونیو دریافتند که قارچ گانودرما باعث بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن بدون هیچ گونه عوارض جانبی قابل توجهی می شود و باکتری ها را دفع می کند. قارچ گانودرما، یک قارچ دارویی محبوب است و به دلیل داشتن تاثیرات زیاد بر سلامتی و امید به زندگی در انسان در دسته ی داروهای شرقی مورد استفاده قرار می گیرد. در بررسی حاضر، وجود ترکیبات ضد ترشح، ضد میکروبی، آنتی اکسیدانی و ضد استیل کولین استراز همراه با ارزیابی اثرات درمانی آن در عصاره های قارچ گانودرما شناسایی شده است.

تا زمانی که ایمنی بدوتون رو بالا نبردید نیازی به فریز نیست. بیماران خودایمنی روزانه تنها نیم گرم از قارچ را مصرف کنند. ما بهترین استرین گانودرما از نظر ماده موثره و همچنین بهترین تکنولوژی کشت رو در داخل بکار بستیم و گانودرمایی تولید میکنیم که حاضریم اون رو به رقابت بگزاریم که هیچ کیفیتی در حد ما نیست. اما در نمونه های جنگلی هیچگونه آگاهی و نظارتی در خصوص زمان رشد یا دوره اسپوردهی وجود ندارد و قارچها توسط افراد عادی در هر زمانی که پیدا شوند چیده می‌شوند و به همین علت عملاً خواص و تاثیر زیادی ندارند.

عوارض احتمالی مصرف قارچ گانودرما

با اینحال مطالعات متعدد تغییری در سطح دو انزیم آنتی اکسیدانی مهم در خون بعد از مصرف این قارچ به مدت ۴ الی ۱۲ هفته نشان نداده است. بانوان باردار و شیرده، دو هفته قبل و بعد از هرگونه جراحی، کسانی که پیوند عضو داشته اند و داروهای کاهنده سیستم ایمنی مصرف می‌کنند، کسانی که داروهای کاهنده غلظت خون مصرف می‌کنند. پیش از خرید قارچ گانودرما حتما با کارشناسان ما مشورت کنید.

  • اگرچه برای این قارچ عوارض خاصی گزارش نشده است اما باید بدانید برای چه بیماری هایی از این قارچ استفاده می کنید و قبل از مصرف قارچ گانودرما با پزشک خود مشورت نمایید.
  • شما می توانید انواع محصولات گانودرما دکتر بیز را با بهترین قیمت از فروشگاه کالا اکسیر بصورت آنلاین خرید کنید.
  • قارچ گانودرما به دلیل خاصیت ضدعفونی کنندگی که دارد برای جلوگیری از بیماری آکنه و حوش صورت موثر است.
  • با مصرف روزانه یک فنجان از این نوشیدنی سیستم بدنتان را نیرومند ساخته و برای همیشه از بیماری رهایی یابید .
  • بررسی‌های کلینیکال ، ناراحتی های گوارشی خفیف و بثورات پوستی در افراد حساس را گزارش کرده اند که این اثرات معمولا کوتاه مدت بوده است .

تعداد کل باکتریها در دهان پس از درمان، مورد بررسی قرار گرفت. نتایج نشان داد که عصاره قارچ گانودرما، تنها تعداد برخی از ارگانیسم های بیماری زا را کاهش نمی دهد بدون اینکه بر ارگانیسم های مرتبط با سلامتی تاثیر بگذارد. چندین ترکیب موجود در قارچ گانودرما، دارای اثرات ضد باکتری، ضد ویروسی و ضد قارچ هستند. قارچ گانودرما نیز ممکن است به مبارزه با عفونت ها کمک کند. اثرات ضد باکتریایی قارچ گانودرما در سراسر آسیای شرقی مورد آزمایش قرار گرفت. اکثر تحقیقات نشان داده‌اند که مصرف گانودرما میزان کلسترول، قند خون یا آنتی‌اکسیدان‌ها در انسان را به‌طور چشمگیری افزایش نمی‌دهد.

آیا ادعای درمان بسیاری از بیماری ها با طول مدت مشخص توسط گانودرما صحت دارد؟

قارچ گانودرما و هر آنچه که در مورد خواص آن باید بدانید دکتر کرمانی