نکات مهم خرید پژو ۲۰۶ کارکرده و دست دوم

معایب طراحی کسل کننده پژو ۴۰۵ در داخل کابین نیز دنبال میشود. سیستم ترمز ABS، EBD، EBA، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم تهویه دستی، مهشکن جلو و عقب، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو، سیستم روشنایی ترک خودرو، بالابر برقی شیشه جلو، ایموبیلایزر، سیستم کنترل بخار بنزین، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع و صندلی تاشونده عقب از آپشنهای این هاچبک کوچک است. این مدل دارای موتور EF7 که حجمی معادل با 1645 سی سی و دو کیسه هوا با سامانه تهویه هوای مطبوع خودکار، دو کیسه هوا با سامانه تهویه مطبوع خودکار، ترمز 4 چرخ دیسکی با ABS و EBD است. سیستم های ترمز و پایداری: ترمز ضد قفل ABS و EBD. امروزه شاهد انواع سیستمهای کمکی و تکمیلی در ترمز خودروها هستیم.

ایران خودرو قصد دارد به منظور کاهش هزینه های تولید و کنترل قیمت تمام شده خودروی امکاناتی از خودروی دنا پلاس را حذف کند.در زمستان سال گذشته ایران خودرو دو ایربگ از این خودرو را حذف کرد و در حال حاضر نیز دو آپشن رینگ آلومینیومی و سانروف هم جزء حذفیات قرار گرفتهاند. این محصول در روزهایی روانه بازار جهانی شد که استفاده از شیشه بالابر برقی و تهویه مطبوع در کابین نهایت آپشن هر خودرویی محسوب میشد. این محصول بی نهایت با دقت طراحی شده است که با مدل اصلی خود بالاترین شباهت را دارد . برای رفع این مشکل مخزن را کاملا تخلیه، پاکسازی کنید و نهایتا بنزین خالص جایگزین نمایید. گنجایش مخزن سوخت: ۷۰ لیتر. پژو ۴۰۵ در انواع مدلهای کاربراتور، انژکتور، دیزلی، تنفس طبیعی، توربو شارژ، هشت سوپاپ، شانزده سوپاپ، در حجمها و قدرتهای مختلف و همچنین از سادهترین مدلها از نظر امکانات رفاهی، از جمله آینههای دستی، شیشه بالابرهای دستی، نداشتن کولر و… اولین مرحله فروش از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام شد و متقاضیان ثبت نام خودرو دنا تیپ های دنا پلاس توربو شارژ دستی با گیربكس 6 سرعته و فرمان برقی و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک از طریق این سایت اقدام به خرید خودرو کردند.

اگر بعد از روشن شدن خودرو در دنده ۲ ریپ بزند سوخت یا برق به یکی از سیلندرها نمی رسد، مثلا کوئل به یکی از سیلندرها برق نمی دهد، یا سوزن انژکتور در یکی از سیلندرها بنزین را ارسال نمی کند پس آن سیلندر کار نکرده و نقش خود را در چرخه حرکت های موتور بازی نمی کند، بنابر این موتور دچار لرزش و علت ریپ زدن ماشین در دنده سایت kiyankhodro ۲ می شود. قرارگیری این موتور بر روی بدنهی 206 باعث میشود تا این خودرو شتاب و سرعت بسیار قابل قبولی داشته باشد که در کنار هندلینگ مناسب یکی از علت هایی باشد که 206 سالها بهعنوان ماشین مسابقه مورداستفاده قرار میگرفت. سانروف، سیستم مالتی مدیا جدید، دوربین دید عقب و آنتن کوسه ای اصلی ترین تغییرات دنا پلاس در بخش تجهیزات رفاهی ماشین هستند و در بخش ایمنی هم برای سر نشینان جلو 4 عدد ایربگ در نظر گرفته شده است که دو عدد از روبرو باز میشوند و دو عدد دیگر به صورت جانبی از صندلی های جلو ماشین میشوند و از جان سرنشینان محافظت میکند. سیتروئن C۳ هم امروز با افزایش قیمت ۳۰ میلیون تومانی به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان رسید. قیمت کوییک اتوماتیک پلاس مدل ۹۹ نیز نسبت به اول ماه ۶ میلیون کاهش قیمت داشته است همچنین مشاهدات حاکی از آن است که کوییک اتوماتیک پلاس مدل ۱۴۰۰ با کاهش ۱۲ میلیونی به ۳۱۵ میلیون تومان رسیده است.

بنابراین با ۴۰۵ SLX شاید دیگر مشکل صدای موتور و مصرف سوخت بالا را نداشتیم، اما باید عطای شتاب و سرعت بالا را نیز به لقایش میبخشیدیم و با یک پیرمرد خسته و بیجان که حالا علاوه بر چهره نزار، پای راه رفتن هم نداشت کنار میآمدیم. همین تکرار بدون تغییر یکی از عوامل ناخوشایند بودن چهره پژو ۴۰۵ است. خط معممولی و کشیدهای که تقریبا در اکثر محصولات ایران خودرو وجود دارد تغییر یافته و یک خط زاویهدار خشن جایگزین آن شده است. طراحان ایرانخودرو سعی کردهاند که با عضلانی طراحی کردن بخشهای جلویی خودرو یک چهره اسپرت و خشن را به این خودرو ببخشند که باید گفت موفق بودهاند. اما از جریان زیبایی شناسی در این بخش بگذریم باید به معضل فضای کم کابین با وجود ابعاد خوب بدنه اشاره کرد. از اصلیترین رقبای پژو ۴۰۵ SLX در این رنج قیمتی میتوان به سمند LX و رانا اشاره کرد، اما اگر در این رنج قیمتی امنیت و کیفیت اولویت شما در خرید یک خودرو محسوب میشود، خرید نمونههای کارکرده رنو ال ۹۰ را پیشنهاد میدهیم.

برای تغییر کد رمز کلید ”RADIO” و کلید ” 1/RPT” را به مدت 2 ثانیه همزمان نگه دارید. برای رزرو نوبت برای انجام سرویس های دوره ای یا سایر تعمیرات در نمایندگی های ایران خودرو بهترین روش استفاده از اپلیکیشن موبایل ایران خودرو است. همراه مکانیک، بهعنوان یک سایت خرید خودرو با انجام کارشناسی فنی، قیمت­گذاری خودرو بر این اساس، ارائه مشاورههای حقوقی و دیگر خدمات، مطمئنترین راه خرید 206 تیپ 5 بهحساب میآید. پژو 206 یکی از محبوبترین هاچبکهای ایرانی است. اکثر لوازم اسپرت 206 در سالهای اخیر توسط قطعه سازان داخلی تولید می شود، اما همچنان انواع مختلف لوازم جانبی 206 با برندهای عتبر جهانی واردات می شود و به راحتی در بازار ایران قابل دسترس می باشد. برای اینکار باید موتور سرد و روشن باشد سپس مخلوط آب و ضدیخ را در رادیاتور ریخته و دور موتور را تا ۱۵۰۰ بالاببرید و پیچهای هواگیری را به ترتیب از سرسیلندر باز کنید و ببندید.

درحالحاضر، ۷۷ درصد قطعههای این مدل در ایران تولید میشود به همین دلیل تامین قطعات برای سرویسهای پس از فروش از وضعیت خوبی برخوردار است. به کار بردن تنها دو ایربگ راننده و سرنشین نیز یکی دیگر از نواقص ایمنی این خودرو محسوب میشود. در مدل های جدید پژو ۴۰۵ که حتی بسیار کم کارکرد هم هستند، خطاهای مختلفی در ECU آنها مشاهده میشود که بعضاً با دیاگ هم مشکل حل نمیشود و باید حتماً یک سنسور و یا قطعه تعویض شود تا خطا رفع شود که این کار هزینهبر است. قیمت بازار انواع خودرو یوآز (تیر ۱۴۰۱) برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان) پاتریوت اتوماتیک ۱۴۰۰ صفر ۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ پاتریوت اتوماتیک ۱۴۰۱ صفر ۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ پاتریوت دنده ای ۱۴۰۰ صفر ۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰ پاتریوت دنده ای ۱۴۰۱ صفر ۱,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ پیکاپ اتوماتیک ۱۴۰۰ صفر ۱,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰ پیکاپ اتوماتیک ۱۴۰۱ صفر ۱,۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰ پیکاپ دنده ای ۱۴۰۰ صفر ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ منبع: باما لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ بنده هم پیش فروش مرداد سال قبل 5 دنده بودم که امسال دعوتنامه 12 اردیبهشت امد تبدیل به 6 دنده کردم و همون روز پرداخت کردم.

این دمای بالا به سرعت منجر به تاب برداشتن واشر سرسیلندر یا به اصطلاح سوختن آن میشد. سیستم صوتی، تصویری و مالتی مدیا: سیستم صوتی ساده به همراه بلندگوهای جلو. البته در سمندهای مجهز به سیستم abs چرخهای عقب و جلو هردو از نوع دیسکی هستند. ضمن اینکه نمایندگیهای ایران خودرو نیز در سراسر ایران وجود دارند و بهراحتی میتوانند به این مدلها سرویس بدهند. سرویس اولیه ایران خودرو چیست؟ با روندی که ایران خودرو در حذف آپشن ها و تجهیزات رفاهی از خودروهای مختلف در پیش گرفته، دور از ذهن نخواهد بود که آپشنهای دیگری نیز از این خودروها حذف می شود. در روزهایی که سیستمهایی مانند کیلس استارت، تنظیم برقی صندلیها، اتولایت، تنظیم برقی آینهها، دوربین دید عقب و جلو و بسیاری موارد دیگر از امکانات پایه و ثابت تولیدات حتی اقتصادی در سطح جهانی هستند، پژو ۴۰۵ SLX به عنوان نسخه فول آپشن دارای مهشکنهای عقب و جلو، دو ایربگ، رادیو پخش با قابلیت پخش CD و USB و قابلیت تنظیم ارتفاع فرمان است. نمونههای اولیه خودرو ملی که بر پایه شورولت رویال ساخته شده بودند، تحت عنوان پیکان جدید در نمایشگاههای بینالمللی تهران طی سالهای ۷۲ تا ۷۵ رونمایی و معرفی شدند اما هیچ وقت به تولید انبوه نرسیدند.

با این قیمت، اصلیترین رقبای این ماشین از محصولات خود ایرانخودرو مثل پژو پارس TU5 و دنا معمولی هستند. پژو ۴۰۵ نیز مانند بسیاری از دیگر مونتاژیهای ماندگار شده در ایران یک تصور عمومی را تقویت کرده است و آن اینکه: «محصولات اولیه وارداتی یا مونتاژهای CKD با وجود عمر طولانی، کیفیت بالاتری دارند.» پژو ۴۰۵ که در ایران سالها از کیفیت ساخت بسیار پایینی رنج میبرد، پیشتر نیز با مشکل عایقبندی ضعیف ماشین همراه بود. همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید تمامی پارس های موجود بسیار تمیز و در کیفیت فنی مناسب در اختیار مشتری قرار میگیرد. ۲۰۶ حتی اگر به مدت چند سال گوشه پارکینگ بوده و استفاده هم نشده باشد، بازهم از استهلاک برخوردار است که مهمترین آنها شامل جلوبندی، اکسل و جعبه فرمان و سیستم هیدرولیک است که اساسیترین معضل همان سیستم هیدرولیک به شمار میآید. کابینی عاری از امکانات با سادهترین شکل طراحی ممکن، که به مرور زمان با قطعات تماما پلاستیکی پر شد. این خودرو شاید برای زمان تولیدش یعنی، حدود ۴۰ سال پیش طراحی مناسبی داشت. بهتر است بدانید که در آن زمان بر اساس خودرو های روز دنیا انجام می شد و این خودرو بسیار شبیه خودروهای اروپایی ساخته شد.

کدام نوع ضبط ماشین برای ما مناسب است؟ سیم آبی : برای روشن کردن آمپلی فایر استفاده میشود. انواع مدل جدید پژو ۴۰۵ در بخش موتور بسیار بیشتر از مدل قدیمی دچار مشکل میشود. موتور پژو 206 تیپ 1، 118 نیوتون متر گشتاور را در 3400 دور در دقیقه به وجود میآورد. ولی بایستی در نظر گرفت که هر دو خودرو در کلاس سمند LX سال و سمند SE از یک پیشرانه برخوردار هستند و در بحث فنی فرق چندانی میان سمند های ال ایکس و اس ای با پژو 405 نیست حتی در نسل جدید داشبورد نیز پژو گوی سبقت را از سمند ربوده و مجهز به سیستم صوتی جدید در کنار داشبورد جدید شده است، اما پژو در قیاس با مدل های سمند مجهز شده به پیشرانه EF7 از دید فنی هم ضعیف تر و هم پر مصرف تر است، اما فراموش نشود که با توجه به شرایط جزیره ای(تحریم و نبود قطعات و لوازم) کشورمان کماکان از مزیت های موتور XU7 تامین راحت و قیمت مناسب لوازم یدکی است. بزکی که به زیباتر شدن چهره خودرو نیز کمک چندانی نکرده است.

و با توجه کارایی، نوآوری و قیمت متعادل نسبت به دیگر محصولات موجود مورد استقبال خوبی قرار گرفت. ۴ سال بعد، شرکت ساپکو شروع به تولید قطعات داخلی پژو ۴۰۵ کرد و تا سال ۱۳۷۷ موفق شد نیمی از قطعات مورد نیاز این خودرو را تامین کند. در آغاز کار، بیشتر جنبه سرهم کردن و مونتاژ داشت، اما ایران خودرو سعی کرد تا با کمک مهندسان خود، قطعههای مورد نیاز این خودرو را تامین کند. البته که این خودرو معایب و دردسرهای بسیاری هم همراه دارد اما به دلیل خدمات پس از فروش مناسب، تامین راحت قطعات و البته تعمیرات ساده که در هر تعمیرگاهی قابل انجام است، توانسته به خودرویی پرفروش و خوشفروش در بین ایرانیان تبدیل شود.

بنابراین اگر تنها ضعف ۲۰۶ دست دومی که می خواهید خریداری کنید در خوردگی درها و کاپوت است، می توانید با خرید یک در کامل با آن را مانند روز اولش کنید. موتور مذکور به دلیل عدم تناسب با بدنه و وزن خودرو، ضعف فنی آن را نیز به ارمغان آورد. قبلاً در مورد نقاط ضعف و قوت مدلهای انژکتوری و کاربراتوری نوشتم، اگر به این موضوع علاقهمند هستید، مطالعهی ماشین کاربراتوری بهتر است یا انژکتوری را توصیه میکنم. حالا چرا این خودرو را به ماشین مسافرتی بیشتر می شناسیم؟ با نگاه اول به سمند LX EF7 استفاده از قطعات دکوراتیو طرح چوب در طراحی فضای درونی آن است که نظر شما را جلب خواهد کرد؛ این ویژگی تا حدی، داخل کابینه خودرو را از حالت سادگی خارج کرده و به آن نمای بهتری داده است.

کابین دنا پلاس از پلاستیک با کیفیت معمولی ساخته شده و فضایی نسبتا جادار برای یک خانواده پنج نفره فراهم آورده است؛ البته گنجایش کابین این خودرو در قیاس با برخی رقبا کمتر بوده و فضای آن تنگتر شده، به طوری که فضای سر نسبت به دنا معمولی کاهش یافته است. ارائه محصولات با بهترین کیفیت و قیمت و تحویل در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل خریداران عزیز و محترم شعار این مجموعه است. روغن های مینرال: یا روغن ارگانیک و معدنی بر پایه نفت خام ساخته می شوند و شناخته ترین روغنی است که از قدیم برای ماشین ها استفاده می شود.