معرفی 47 کسب و کار کوچک در ایران و اصول راه اندازی آن

لازمه بهره گیری از اجزای متعدد چوبی در یک فضا ، انتخاب صحیح بافت و رنگ ها است تا فضا لوکس به نظر برسد. مطمئن شوید که توجه مشتری خود را با محصولاتی که در معرض نمایش می گذارید مشخص کنید، چه آیتم های فصلی یا جدید یا محصولات با سود بالا.به عنوان یک خرده فروش، تا جای ممکن از مبلمان، قفسه و ابزارهایی استفاده کنید تا مشتری راحت تردد کند این کار بسته به اندازه و چیدمان کلی فروشگاه بسیار متفاوت خواهد بود. البته استفاده از این دو رنگ در همه جای مغازه می تواند مشتریان را از بودن در این محیط گیج و خسته کند و طراحان شیپ برای رفع این مشکل تصمیم به استفاده از رنگ قهوه ای برای تفکیک فضا و گرما بخشیدن به آن محیط گرفتند. دکوراسیون و دیزاین داخلی مسکونی بیشتر با هدف ایجاد فضایی گرم و صمیمی انجام میشود در حالی که طراحی دکوراسیون داخلی تجاری با هدف طراحی فضاهایی مناسب برای کسب و کارهای متنوع انجام میشود.

هنگام انتخاب آهنگ های خود نیز، بهتر است اطمینان حاصل کنید که ویژگی و شخصیت کسب و کار را نشان می دهید. میزان توجه ما به این مسائل نشان دهنده میزان اهمیتی است که به مشتری می­ دهیم. انتخاب رنگ مناسب برای طراحی یک فضای تجاری بسیار مهم است و رنگ مورد استفاده باید تا حدود 80 درصد فضا را به خود اختصاص دهد. فضاهای تجاری بسیار بزرگ تر و گسترده تر از فضاهای مسکونی هستند و طراحی فضاهای تجاری کار به مراتب سخت تری است به همین علت گروه طراحی دکوراسیون داخلی تجاری ارگو گارانتی سه ماهه بعد از اجرا و بازسازی پروژه را به شما مشتریان عزیز ارائه میکند تا نسبت به نتیجه ی کار از همین ابتدا اطمینان داشته باشید. نورپردازی غیر استاندارد و نامناسب در طراحی دکوراسیون داخلی تجاری باعث خستگی چشم میشود و مشتریان را دل زده میکند.

ناگفته نماند که تمامی محصولات نوین کابین دارای ۳ سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش هستند. پس از مطالعه این مطلب می ­توانیم تصمیمات درست­ تری درمورد دکوراسیون داخلی فروشگاه خود بگیریم. آیا این درست است که ایجاد تغییرات در دکوراسیون داخلی فروشگاه باعث افزایش درآمد می­ شود؟ شما میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت گروه ارگو با مشاورین و کارشناسان این گروه طراحی دکوراسیون داخلی تجاری تماس حاصل کرده و از آن ها درخواست راهنمایی کنید.

فرد یا گروهی که فقط در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی کار کرده است، مورد مناسبی برای طراحی یک واحد تجاری نیست و نمیتواند نتیجه ی دلخواه را برای شما ایجاد کند. در دسترس نیست؟ بگذارید در رشد انسان جای او را یک خرس ریشو کرکی بگیرد. در طراحی نمای مغازه از مصالح مختلفی استفاده می­ شود که مصالحی همچون کامپوزیت، شیشه و اتصالات اسپایدر، آجر و ترمووود محبوبیت بیشتری دارند. همچنین شما باید از وسایل تزئینی استفاده کنید و یا محصولات مغازه خود را به شکل زیبا خلاقانه ای دکور کنید. یکی از عوامل تأثیر­گذار بر محیط مغازه، زیبایی ظاهری آن است برای طراحی مغازه باید به این موضوع اهمیت داده شود. سبک معماری دیکانستراکشن (نمای ساختار شکنی در معماری) یک پیشنهاد برای این موضوع است البته این سبک معماری در ایران خیلی استفاده نشده است و طرفداران زیادی ندارد شاید این موضوع به خاطر پیچیدگی های معماری و دردسرهای مختص به خود باشد.

دکوراسیون داخلی مغازه خشکبار فروشی

لوازم آرایشی و بستهبندیهای آنها به اندازهی کافی زیبایی و رنگ و لعاب دارند؛ بنابراین رنگ سفید بهترین انتخاب برای دکوراسیون مغازهی لوازم آرایشی است. ورودی، اولین برخورد مشتری با کسب و کار ما است. باید با طراحی درست، این اولین برخورد مشتری با فروشگاه را بهینه کنیم. طراحی مغازه می ­تواند تاثیر خوبی روی فروش و موفقیت کسب و کار داشته باشد و یکی از مراحل مهم برای راه­ اندازی یک کسب و کار موفق نیز قلمداد می­شود، طراحی دکور مغازه و طراحی نمای مغازه هم تاثیر چشم­گیری روی افزایش فروش شما خواهد داشت، در طراحی دکور مغازه باید به این موضوع توجه داشته باشید که برای چه کسب و کاری می­ خواهید طراحی کنید؟ تغییراتی که می ­تواند انجام آنها ساده و کم هزینه باشد یا سخت و هزینه­ بر.

در هنگام شب، لامپ ها مخصوصاً لامپ های LED نیز کار این نورپردازی را انجام می دهند. حس رضایت از خرید در نهایت به ایجاد حس وفاداری به مغازه و همچنین گفتمان مثبت در مورد خرید کمک بسیاری خواهد کرد، یکی از عوامل تأثیر­گذار بر جو مغازه زیبایی ظاهری آن است. برخی از گروه های طراحی دکوراسیون ممکن است هزینه های بسیار بالایی را از شما دریافت کنند اما به علت نداشتن تجربه کافی، در نهایت ممکن است نتیجه ی دلخواه تان از آب در نیاید. گروه طراحی دکوراسیون ارگو یک گروه با تجربه است که دارای پرسنلی خلاق و حرفه ای بوده و امکان مشاوره رایگان را برای شما عزیزان فراهم کرده است. در میان انواع و اقسام ویترین ها و دکوراسیون های مختلف که مشتریان در طی روز از کنار ان می گذرند این کار بسیار مشکلی است که ویترین شما بتواند برای آنها جلب توجه نماید و این مهم از پس گروهی حرفه ای و مجرب بر خواهد امد .

دکوراسیون داخلی مغازه روسری فروشی يکى از ترفندها اين است که در پايان مسير، کالايی خاص و جذاب قرار داده شود تا مشتری را برای طی کردن کل مسير تشويق کند. این یکی از دلایلی است که شیشه برای نمایشگرهای لوازم آرایشی بسیار محبوب است – تمیز کردن آن با استفاده از محصولات مراقبت از شیشه ساده است. یکی از نکاتی که در طراحی ویترین مربوط به مغازه شال و روسری می بایست به آن دقت شود این است که معمولاً ویترین می بایست پارتیشن بندی مشخصی داشته باشد یعنی محل قرار گیری روسری ها نسبت به محل قرار گیری شال ها کمی متفاوت به نظر برسد.

البته استفاده از گیاه های مناسب در طراحی دکوراسیون داخلی تجاری برای مراکز تجاری و یا مراکز خرید نیز میتواند مناسب باشد و حس سر زندگی و نشاط را به مشتریان القا و مجموعا حس آن ها را مثبت میکند. رنگ سقف، دیوارها، المانها، پیشخوان و حتی کف مغازه نیز اگر درست و حسابشده انتخاب شوند، و ریتم و هارمونی رنگ مناسب را به بیننده القا کنند، به شدت تاثیر مثبتی خواهد داشت. اما اگر به درستی درکنار هم استفاده شوند نتیجه کار بی نظیر خواهد بود. ناخودآگاه زمانی که نظر مشتری به ورودی فروشگاهی جلب شود و از ویترین و جنس­ های فروشگاه هم راضی باشد، حتماً وارد می­شود. در واقع کوچکی و متراژ کم در هر فضایی سبب می­شود تا چیدمان و طراحی با چالش ­های زیادی مواجه شود و یا امکان جای دادن همه حوزه های ضروری وجود نداشته باشد در چنین مکان­ هایی استفاده بهینه از امکانات موجود و طراحی متناسب با مبلمان چند منظوره و سفارشی در اولویت قرار می­گیرد و می ­تواند برکارایی و زیبایی فضا بیافزاید همین امر می ­باشد که احساس رضایت را در کاربران مغازه و فروشگاه به وجود می­ آورد.

طراحی داخلی فروشگاه آجیل و خشکبار

سبک معماری دیکانستراکشن(نمای ساختار شکنی در معماری) یک پیشنهاد برای این موضوع است البته این سبک معماری در ایران خیلی استفاده نشده است و طرفداران زیادی ندارد شاید این موضوع به خاطر پیچیدگی­ های معماری و دردسرهای مختص به خود باشد. یونانیان در زمان اسکندر و پس از وی، بهعمد، نام ایرانی دریاهای جنوب ایران را تحریف کردهاند. پس باید به طراحی این قسمت توجه ویژهای داشته باشیم. برای طراحی دکوراسیون مغازه لوکس باید به این نکته توجه داشت که غالب مشتریان از طبقه مرفه جامعه هستند و دکوراسیون فروشگاه شما باید نزدیک به دکور مغازه های لوکس اروپایی باشد تا بتوانید مشتریان خود را جذب کنید. فروشگاه ­ها طیف گسترده­ ای داشته و از فروشگاه پوشاک تا مواد غذایی و محصولات الکترونیکی هر کدام نیازمندی ­ها و شرایط مختص به خود را دارند، بنابراین بهترین کار برای رسیدن به یک طرح خلاقانه و خاص این است که در رابطه با هر فروشگاه و مغازه­ای، چند نمونه کار قوی را مشاهده و بررسی کنید.

طراحی داخلی مغازه تجاری

الان وقت آن رسیده است که شما بررسی کنید که کدام یک از موارد بالا در دکوراسیون مغازه شما رعایت شدهاند؟ در نورپردازی فروشگاه چراغها بهگونهای طراحی شدهاند که جدیدترین محصولات طراحی و تولید شده در مرکز توجه و نور ممکن نگه داشته میشوند. نورپردازی در هر کدام از مکان های تجاری ای مثل رستوران، فروشگاه ها، مغازه ها و … استفاده از آبنما نیز برای برخی از فروشگاه ها، متناسب با فضای فروشگاه، میتواند جو مثبت را در فروشگاه بیشتر کند اما این مورد را باید با تشخیص کارشناس طراحی دکوراسیون در نظر بگیرید چرا که ممکن است شما هزینه ی خرید آبنما را متحمل شوید در حالی که نتیجه ی کار به هیچ عنوان جذاب و مناسب، از کار در نمی آید. متفاوت بوده و باید برای استفاده مناسب از نورپردازی از یک کارشناس و طراح دکوراسیون داخلی مشورت بخواهید. برای انتخاب رنگ مناسب برای دفتر و یا مرکز تجاری خود بسیار بهتر است با یک کارشناس طراحی دکوراسیون داخلی تجاری مشورت کنید.

حال اگر این عمل با هوش­مندی و ظرافت ترکیب شود به سادگی می ­تواند مشتری و یا حتی عابران را ترغیب به ورود به فروشگاه و خرید کند. شاید همیشه هم رنگ جماعت بودن ما را به هدفمان نرساند، سعی کنید کمی متفاوت­تر باشید، یکی از راههای برجستهسازی نمای تجاری، شکستن مرزهای تعریف شده برای نمای مغازه است، اگر طراحی مغازه را طوری طراحی کنیم که از قاب ساختمان بیرون بزند، موجب توجه بیشتر می­شود؛ در مورد طراحی نمای مغازه بهتر است طراحی به گونه­ای باشد که بیشتر نگاه ­ها را مجذوب خود کند به عنوان مثال از خطوط مورب در نما استفاده شود و یا ادامه دادن خطوط در فروشگاه راه حل مناسبی است. شاید بتوان گفت بهترین تبلیغ برای جذب مشتری به فروشگاه ما، ظاهر آن از بیرون فروشگاه باشد. شما هم میتوانید از یک طراحی و معمار داخلی بخواهید تا طرح مناسب دکور مغازه شما را طراحی کند یا خودتان دست بکار شوید و با مشاهده نمونه تصاویری از دکور مغازه کوچک لاکچری ایده هایی را در نظر بگیرید و به اجرای آن فکر کنید.

طراحی داخلی مغازه خشکبار فروشی

در هر صورت، بهبود شرایط محیط فروشگاه یا مغازه ما، قطعاً بر روی میزان جذب مشتری، فروش و درآمد ما تأثیر بسیار مهمی خواهد گذاشت. یک فروشگاه با طراحی داخلی و چیدمان اصولی و استاندارد علاوه بر جذابیت به افزایش مشتری، در نهایت به افزایش در آمد مغازه دار نیز کمک زیادی می کند. برای جلب توجه بیشتر، می­ توانیم نور متمرکز کافی و نه زیادی را بر روی ورودی متمرکز کنیم. برای شروع ثبت نام کافی است از قسمت “مشخصههای شناسه” وارد قسمت “ساختن شناسه کاربری” شوید و ثبت نام را کامل کنید.

هزینه طراحی داخلی مغازه

یکی از کسب و کارهای ایرانی در این زمینه “گلستان” است که از طریق یک فروشگاه آنلاین به فعالیت میپردازد. اهمیت آن به این دلیل است که در بسیاری از موارد، مشتری ­ها به ویترین و ظاهر بیرونی فروشگاه جذب می­شوند ولی وارد فروشگاه نمی ­شوند و مستقیم به سراغ ویترین جذاب فروشگاه بعدی می­روند. اولین قسمتی که مشتری با آن مواجه میشود ورودی فروشگاه است. اهمیت نما ی مغازه از آن جهت است که در اولین نگاه افراد به سوی مغازه و فروشگاه چیزی که توجه آن­ها را به سوی خود جلب می­کند نمای بیرونی مغازه یا فروشگاه است بنابراین برای جذب بیشتر مشتری باید در کنار طراحی دکوراسیون داخلی مغازه، در طراحی نمای خارجی مغازه و یا فروشگاه­ ها دقت و حساسیت ­های لازم را داشته باشیم. نکته مهم این است که طراحی فوق باید بر اساس علایق عموم صورت پذیرد. این بخش علت شکل­- گیری تصویری است که در ذهن مشتری بر مبنای احساس ایجاد می شود.

بسیاری از صاحبان مغازه این نکته را به خوبی درک کرده­اند که زیبایی و تزیینات محیطی از عوامل برجسته­ای هستند که موجب جذب بیشتر مشتریان می­شود. بسیاری از صاحبان مغازه این نکته را به خوبی درک کرده ­اند که زیبایی و تزیینات محیطی از عوامل برجسته ­ای هستند که موجب جذب مشتریان به این مکان می­ شوند. این کار، شبیه به کشاندن مشتری به داخل فروشگاهمان است، بدون آن که مستقیماً درخواستی از او کرده باشیم. این منطقه از فروشگاه، فضا یا مرزی است بین داخل و خارج از فروشگاه به همین خاطر برخی این منطقه را منطقه مرزی نامگذاری کرده­ اند. برخی از این دیوارپوشها علاوه بر عایق صوتی، ضد حرارت و آتش سوزی میباشند. یکی از ویژه گی های مهم این درب ها نصب آسان است که در پایان عملیات ساخت و ساز اقدام به نصب درب های ضد سرقت می شود که این منجر به کمترین آسیب وارده به درب است .

طراحی داخلی فروشگاه در تهران

وضعیت تولید ناخالص داخلی از ساخت در کشور عمان نیز ۱۷۱ میلیون ریال عمان برآورد شدهاست. اولین سنگ در ۹ سپتامبر، ۱۲۹۶، توسط کاردینال والرینا قرار یافت، اولین نماینده تامالاختیار پاپ که به فلورانس فرستاده شدهاست. چراکه اولین چیزی که متری و خریداران محصولات شما به محض ورود به بوتیک شما خواهند دید نوع دکوراسیون و سلیقه ای است که برای آن خرج شده است. طراحی زیبا و مناسب دکوراسیون فروشگاه عطر و ادکلن به منظور جلب رضایت مشتری، شاید کار چندان سختی به نظر نرسد، بلکه لازمه آن، داشتن کمی سلیقه و نیز بودجه صاحب فروشگاه است؛ یک روش مناسب برای طراحی این نوع فروشگاه ها، تفکیک ویترین و قفسه های موجود می باشد که این شیوه به منظور جدا کردن عطرهایی با رایحه گرم از نوع سرد و خنک آن بسیار طراحی داخلی مغازه خشکبار کارآمد می باشد.