دوربین مدار بسته

سیستم ساده : این سیستم شامل یک یا چندین دوربین است که به یک مانیتور توسط کابل تک سیمی متصل می شود. ممکن است بخواهید و تلاش کنید که برای صرفه جویی در هزینه خودتان دست به نصب یک سیستم دزدگیر بی سیم بزنید، اما حقیقت این است که اگر این کار را خودتان انجام دهید و از یک متخصص کمک نگیرید در طولانی مدت برایتان هزینه ساز خواهد شد. از این رو در ابتدا لازم است تا دوربین مداربسته را در زاویه مناسبی نصب کنید. در بهترین حالت انتخاب شما می تواند دوربین های لنز متغییر ، وریفوکال و موتورایز باشد که زاویه دید را خودتان تنظیم کنید. ولی با این حال ما چند نکته را برای نصب دوربین مداربسته در منزل یادآور می شویم.

نصب دوربین مداربسته رستوران

هم چنین یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد در دوربین های مدار بسته، دید در شب مناسب می باشد. از دیگر کاربرد های سیستم مداربسته است. این سیستم می تواند بلندگوها را به دسته های مختلف تعریف کرده که اصطلاحاً به آن zone گفته می شود. با وجود این که افراد متخصص در نصب و تعمیر دوربین های مدار بسته قادر به استخدام در بخش ها و شرکت های مختلف به صورت دائمی و به عنوان مسئول نظارت بر دوربین ها می باشند، اما این افراد می توانند اقدام به اجاره مغازه ای نموده و در آن مشغول به کار گردند.

یکی از بهترین دوربین های مداربسته 24 ساعته در اطراف فرودگاه ها ، بندرها ، تابلوها و بسیاری از زیرساخت های مهم دیگر با تصاویر با کیفیت و بدون توجه به ساعات روز است. مشتریان زمانی که ببینند نصاب و تعمیرکار آنها از کیفیت کار خوبی برخوردار بوده و مهارت بالایی در انجام کار دارد وی را به دیگر افراد معرفی کرده و این سبب افزایش درآمد تعمیرکار می گردد. اگر فاقد اطلاعات در این زمینه هستید این مطلب می تواند برای شما مفید باشد اما توصیه می کنیم نصب دزدگیر را به دست افراد حرفه ای در این زمینه بسپارید. در دوره آموزش نصب دزدگیر اماکن و منازل به طور کامل این موضوع آموزش داده می شود. درست است که نصب دوربین مدار بسته از ورود سارقان جلوگیری میکند اما کارایی آن زمانی افزایش خواهد یافت که دوربین ها در مکانی مناسب نصب گردند سوال هایی که در این مورد ممکن است برایتان پیش بیاید، این است که چند دوربین مداربسته باید بخرم؟

برای این منظور امروزه می توا در انواع مکانهای با ز و بسته و با کاربردهای متفاوت شاهد استفاده از این تجهیزات نظارتی باشیم. دزدگیر اماکن تجهیزات بسیاری دارد که هر کدام در کاربردهای مخصوص به خود مورد استفاده قرار میگیرند. در مرحله بعد منبع تغذیه را به پریز متصل نموده و به منظور اتصال دستگاه ضبط به دوربین، از فیش BNC یا کابل HDMI کمک بگیرید. در مرحله بعد پس از نصب دزدگیر اماکن باید پنل اصلی ، سنسورها ، و آژیرهای دزدگیر نصب شوند . نصب دوربین مدار بسته در منزل می تواند تاثیر زیادی در کاهش دزدی و جرایمی از این قبیل داشته باشد.

آنچه این روزها در مکان های عمومی و خصوصی بیش از گذشته به چشم می آید، نصب دوربین مدار بسته در انواع و اقسام مختلف می باشد. برای این کار از ترمینال AUX برای تغذیه استفاده می کنیم و از ZONEها برای فرمان چشمی ها استفاده می شود در سیم کشی چشمی ها جهت سیم تغذیه مهم است و می بایست جهت مثبت و منفی به درستی رعایت شود. با اینکه نصب دوربین های مداربسته می بایست به دست افراد متخصص در این حوزه صورت گیرد. نصب دوربین مداربسته در منزل و انتخاب نقطه مناسب برای بکارگیری آن از مواردی به حساب می آیند که می بایست در زمان بهره برداری از این سیستم های امنیتی به آنها توجه کرد. اگر کارمندان بدانند که یک سیستم دوربین امنیتی برای ردیابی سرقت وجود دارد، در این صورت بیشتر افراد از ترس اخراج شدن یا پیگرد قانونی، دیگر دست به سرقت نمیزنند.

در نتیجه با توجه به این که در حال حاضر استفاده از این دوربین ها گسترش بسیاری داشته است می توان گفت که بازار کار این رشته چه افرادی که به فروش محصولات می پردازند و چه نصاب ها و تعمیرکاران دوربین های مدار بسته بسیار عالی و پر درآمد می باشد. اکثر دزدگیرها در ایران بهصورت قطعات جداگانه به فروش میرسند. سعی کنید از تغذیه جداگانه دوربینها خودداری کنید. برای نصب کاور و پایه دوربین مدار بسته، ابتدا بر روی محل مورد نظر سوراخ ایجاد کنید. ایجاد حس امنیت برای مشتریان یکی از موضوعاتی است که می تواند به رونق رستوران ها کمک کند و در نتیجه وقتی شما وارد رستورانی با کیفیت می شوید قطعا اگر احساس امنیت هنگام صرف غذا نداشته باشید دوباره به آن رستوران سر نخواهید زد.

کارمندان و کارگران زن با وجود این دوربین ها حس امنیت بیشتری خواهند شد چون از آزارها و اذیت های جنسی احتمالی در امان خواهند بود. حداقل قیمت دوربین مدار بسته ارزان موجود در بازار حدود ۱۸۰ هزار تومان می باشد. به طور تقریبی حداقل هزینه ممکن جهت نصب یک سیستم مداربسته ۱ میلیون تومان می باشد. به همین دلیل نسبت به سیستم دزدگیر شهری، سرعت عمل بالاتری داشته و برقراری ارتباط آن با صاحب منزل، با کیفیت تر، راحت تر و در شرایط بهتر صورت می گیرد. در این ساعت گروه حفاظت و امنیت اطلاعاتی لازمی درباره نصب دوربین مداربسته در منزل را برای شما کاربران گرامی تهیه و تدوین کرده است. در منازل مسکونی از این تجهیزات برای جلوگیری از ارتکاب به جرایم مختلف استفاده می شود تا در صورتی که افراد در منزل نیستند، بتوانند امنیت خانه خود را تامین کرده و رفت و آمد افراد را کنترل کنند.

به همین دلیل در این صفحه از استاده به معرفی نصابان دوربین مدار بسته در تهران خواهیم پرداخت و نرخ و اجرت نصاب دوربین را نیز خواهید دید. 7. فاکتور شفاف جهت خرید دوربین و سایر تجهیزات توسط نصاب دوربین مدار بسته باید به مشتری ارائه شود. 3. بررسی دقیق محیط مورد نظر جهت نصب باید توسط متخصص دوربین مدار بسته به درستی نظاره شود. شما میتوانید متناسب با محیط منزل و نوع تردد آن محیط، دوربین مناسبی را انتخاب و نصب نمائید. برای راه اندازی این نوع دوربین ها تنها به تغذیه دوربین و NVR نیاز است و کابل اتصالی بین این دو وجود ندارد. بعضی از دوربین های مداربسته به DVR نیاز ندارند. ۳- یک سر سیم انتقال تصویر را به پشت دوربین و سر دیگر سیم انتقال تصویر را به دستگاه DVR یا NVR وصل میکنیم. ۱- دوربین را هر کجا که بخواهیم بر روی دیوار یا سقف نصب میکنیم.

۲- خرید دستگاه ذخیره کننده فیلم دوربین: قیمت این دستگاهها از ۳۵۰ هزار تومان الی ۱۲ میلیون تومان موجود میباشد. ۱- خرید دوربین: قیمت دوربین از ۱۸۰ هزار تومان در بازار موجود می باشد الی ۴۵ میلیون تومان. جدای از انجام هر تخلفی، کم کاری در محیطهای صنعتی باعث افت در سودزایی آن صنعت میشود. یکی از مهمترین مواردی که باید در انتخاب نصاب دوربین مدار بسته به آن توجه داشت این است که نصاب قابل اعتماد باشد و با خیالی آسوده محیط زندگی یا کاری خود را در احتیار آنها بسپاریم. این روزها افراد بسیاری از مستخدم در داخل منازل خود استفاده می کنند.

در پروژه هایی که از دوربین های دیجیتال استفاده میشود نیاز به دستگاه های ضبط شرکت نصاب دوربین مداربسته در تهران دیجیتال (NVR) داریم. قبل از اینکه شروع به انجام پروژه نصب دوربین مدار بسته با خودتان بکنید، چه یک دوربین امنیتی بیسیم باشد و چه یک دوربین مداربسته، چند نکته هست که باید بدانید و از قبل برای آنها آماده باشید. قیمت دوربین مداربسته با کیفیت عالی از حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شروع میشود. در هر نقطه ای که این دوربین ها را بگذاریم آنها شروع به ضبط میکنند. مشاهده از راه دور: امروزه دوربین هایی پیشرفته که قابلیت پخش فیلم بر روی گوشی یا لپ تاپ را در هر نقطه از جهان را دارد.

نصب دوربین مداربسته

منزل مکانی برای آرامش است و افراد با حضور در آن احساس امنیت می کنند. هر چقدر امنیت محله شما بیشتر باشد به دوربین کمتری برای نصب در منزل احتیاج است. در نهایت میتوانید متراژ کابل و همچنین دیگر تجهیزات مصرفی در این زمینه را محاسبه کنید و هزینه نصب دوربین مداربسته را برآورد کنید. تعداد دوربین هایی که باید برای نصب در منزل خریداری کنید به عوامل مختلفی بستگی دارد. نصب دوربین مداربسته در منزل از لحاظ قانونی مشکلی ندارد. امکان اتصال دوربین های مدار بسته به تلفن همراه افراد وجود دارد و می توان از راه دور و حتی در مسافرت نیز از مکانی که دوربین نصب شده است مطلع گردید.

با نصب دزدگیر اماکن و دوربین مدار بسته از وقوع اتفاقات تلخ و جبران ناپذیری مانند آتشسوزی، سرقت، وقوع جرم و جنایت پیشگیری خواهید کرد. امروزه با افزایش سطح آگاهی و شناخت سارقین از تکنولوژی های موجود در سیستم های ضد سرقت، به طور قطع ما نیز باید همیشه از به روز بودن محصولات سیستم دزدگیر و زیرساخت های امنیتی محیط زندگی و کار خود اطمینان داشته باشیم. سیستمهای امنیتی نظارتی دوربین مدار بسته از قسمتهای متفاوتی تشکیل شدهاند. همچنین مطالب مفیدی را در رابطه با این سیستم های امنیتی پرکاربرد برای خوانندگان و مشتریان ذکر خواهیم کرد. زیرا در این صورت زاویه بیشتری را تحت پوشش قرار میدهند. زاویه دید در انواع دوربین های مداربسته با توجه به لنز آنها متفاوت است. در ادامه با این نکات آشنا میشویم. در ادامه مواردی را با شما در میان می گذاریم که تعیین کننده قیمت نصب انواع دوربین مداربسته است.

نصب دوربین مداربسته منزل

دوربین های امنیتی مزایای زیادی را به همراه دارند و به عنوان عاملی بازدارنده موجب کاهش سرقت می شوند. اهمیت سیستم های امنیتی و نظارتی در کشور ما در اماکن مختلفی مانند اماکن تجاری، دانشگاه ها، بیمارستان ها و مراکز اداری و مسکونی باعث شده است تا نیاز به افراد متخصص در امر نصب و تعمیرات دوربین های مدار بسته افزایش یابد. در حالی که فشارهایی برای نصب دوربینهای مداربسته عمومی بیشتر برای کمک به مهار تهدیداتی مانند تروریسم وجود دارد، کاملاً واضح است که یک بمبگذار انتحاری صرفاً با وجود یک دوربین در جایی مانع نمیشود. دوربین های مدار بسته شامل قطعات مختلفی مانند دوربین، دستگاه DVR، کابل ها و سیم ها، مانیتور و غیره می باشد که باید به با رعایت استانداردهای لازم این دوربین ها در مکان های مورد نظر نصب گردند. اگر مایل به فروش و نصب این تجهیزات هستید برای تکمیل اجناس خود به سرمایه ای حدودا ۱۰۰ میلیونی نیاز خواهید داشت اما در صورتی که تنها مایل به انجام امور فنی مانند نصب و تعمیرات این دوربین ها می باشید سرمایه ای که نیاز دارید مبلغی در حدود ۲ میلیون تومان برای شرکت در دوره های آموزشی تعمیرات دوربین مدار بسته می باشد و علاوه بر آن نیاز به سرمایه دیگری نمی باشد.

نصب دزدگیر اماکن در منزل

دوربینی که به سمت گاراژ و/یا راهروی شما هدایت میشود، دوچرخهها، ابزارها، کبابپزها، تجهیزات ورزشی، اتومبیلها و همه افرادی که با آنها کار میکنند را کنترل میکند. همچنین نصب دوربین مدار بسته در داخل منزلتان به شما کمک می کند که بتوانید کودکان یا افراد سالخورده را در منزل کنترل کرده و از سلامت آنها مطمئن گردید. که افراد و سازمان های خصوصی و دولتی متناسب با نیاز خود و سهولت در اجرای قوانین، از آن استفاده می کنند. دوربین های مداربسته بدون سیم با توجه به اینکه نیاز به کابل کشی از دوربین تا دستگاه ضبط کننده، را ندارند به نسبت هزینه کمتری دارد. حالت سوم نصب دوربین مدار بسته نیز مدارها و کابل کشی آنها نیز کاملا به صورت بی سیم انجام میشود. دوم: اگر سقف مغازه و یا محل مورد نظر شما از نوع سقف کاذب باشد، کار نصابان بسیار راحت است و در زمان کوتاه و بی دردسری نصب دوربین مدار بسته را به اتمام می رسانند.

نصاب دزدگیر اماکن

پوت USB : برای اتصال موس و فلش یا هارد یسک های اکسترنال برای بکاپ گرفتن از تصاویر ضبط شده استفاده می شود. آموزش نصب دزدگیر اماکن یکی از رشته های پرطرفدار در زمینه برق می باشد که در مجتمع فنی سازان به صورت تخصصی و عملی با تجهیزات کامل به کار آموزان آموزش داده می شود. دوربین مداربسته با توانایی های ویژه از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۴۵ میلیون تومان در بازار موجود میباشد. حدود قیمت یک دوربین مداربسته با کیفیت معمولی ۳۵۰ هزار تومان می باشد.

شرکت نصب دزدگیر اماکن در تهران