مشخصات و تجربیات خرید از فروشگاه فراکتاب ایمالز

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید. © تمامی حقوق محفوظ است و استفاده از اطلاعات سایت تنها با ذکر نام منبع آزاد می باشد. ➐ تنظیم بلندی صدا، نور صفحه و مکان نمایش با کشیدن دست در قسمتهای مختلف صفحه.

قانونی مطالعه کنید – فراکتاب زیر ذره بین در دنیای امروز کتاب خواندن همگام با پیشرفت تکنولوژی شکل جدیدی به خود گرفته است. دسترسی به کتاب های دیجیتال و مطالعه آن ها با امکانات جانبی فراوان، امر مطالعه را برای افراد بسیاری شیرین تر کرده است. اما برای کتاب خواندن در دنیای دیجیتال باید یک سری مفاد قانونی را رعایت کنید.

فراکتاب امکان ارسال سفارش به کدام شهر ها را دارد؟

لازم به ذکر است این کد فقط برای خرید از بین کتاب‌های صوتی و دیجیتال انتشارات شمشاد در … با ثبت این کد تخفیف از 70 درصد تخفیف کتاب‌های مجموعه تدبیرهای کلیدی و اوج بندگی اپلیکیشن فراکتاب، فروشگاه آنلاین انواع کتاب چاپی، صوتی و دیجیتال بهره‌مند شوید. فراکتاب یک فروشگاه اینترنتی کتاب است که فعالیت خود را از سال 1391 شروع نموده و یکی از سایت های معتبر در زمینه فروش نسخه چاپی، صوتی و دیجیتال کتاب های انتشارات مختلف به شمار می‌آید. اگر شما هم مانند بسیاری از علاقه مندان به کتابخوانی ترجیح می‌دهید لذت مطالعه را با ورق زدن کتاب و لمس کاغذ تجربه کنید، یا اینکه به خواندن کتاب های الکترونیک یا شنیدن کتب صوتی عادت دارید، این فروشگاه کتاب پاسخگوی نیازهای شماست. خبر خوب اینکه با استفاده از کد تخفیف فراکتاب که از طرف آفچنل به شما هدیه داده می‌شود می‌توانید کتاب ها و دیگر محصولات این فروشگاه را با قیمت ارزان خریداری کنید. با وارد کردن این کد تخفیف می‌توانید از 25 درصد تخفیف در اولین خرید خود از فراکتاب، فروشگاه آنلاین انواع کتاب و کتاب صوتی، بهره‌مند شوید.

معرفی و دانلود کتاب تکنیک های طلایی در مقاله نویسی در فراکتاب

در فروشگاه فراکتاب می توان تعداد تقریبا قابل قبولی از کتاب ها در زمینه های مختلف را پیدا کرد. فراکتاب در زمینه کتب مذهبی و دینی آرشیو بسیار خوبی را در خود جمع آوری کرده، اما در دسته هایی مثل رمان های ایرانی و خارجی و علی الخصوص کتاب های انگلیسی زبان تا حدی ضعیف است. فراکتاب تجربه متفاوت صوت همگام با متن و ترکیبی از یک کتابخانه و کتابخوان است. تبدیل اصولا بر روی آثاری صورت می گیرد که قرار است با پسوند .ava عرضه شوند، که در آن محتوای خام مانند فایل ورد، صوت و تصاویر آثار طی فرایندی به صورت .ava عرضه می شوند.

با استفاده از کوپن و کد تخفیف فراکتاب، آثار شنیداری، متنی و کاغذی تمامی ناشران با موضوعات مختلف را با قیمت ارزان خرید نمایید. بدون وارد کردن کد تخفیف طاقچه از %40 تخفیف کتاب‌های کودک و نوجوان نشر چشمه از این فروشگاه اینترنتی کتاب، کتاب صوتی، مجلات و روزنامه‌های الکترونیک بهره‌مند شوید. این سایت کدهای متنوعی در اختیار کانال تخفیف قرار داده که هر یک برای طیف خاصی از کاربران قابل استفاده است.

کتابخوان دیجیتال PDF

مشخصات و تجربیات خرید از فروشگاه فراکتاب ایمالز

رعایت حق مؤلف شاید برای کاربران اهمیت چندانی نداشته باشد اما در حفظ ارزش آثار یک نویسنده faraketab.ir تأثیر بسزایی دارد. ” فرا کتاب ” عنوان یک اپلیکیشن اندرویدی است که دانلود قانونی کتاب های دیجیتال را برای کاربرانش فراهم می کند و امکانات زیادی برای مدیریت یک کتابخانه مجازی در اختیارشان می گذارد. نقد و بررسی اپلیکیشن فراکتاب – کتاب الکترونیکی و صوتی فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی از دیرباز تا چند دهه‌ی پیش همواره جایگاه ویژه‌ای نزد ایرانیان داشته‌ است. در واقع، این فرهنگ مدت‌ها بود که در جامعه‌ی ما به دست فراموشی سپرده شده بود اما، اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند با ارائه‌ی کتاب‌ها به صورت دیجیتال پتانسیل زنده‌ نگاه داشتن این فرهنگ را از خود نشان داده‌اند و تا حدود بسیار زیادی نیز در انجام این امر موفق عمل کرده‌اند.

  • قیمت ها در مقایسه با نسخه های فیزیکی کتاب معقولند و با امکاناتی که در اپ کتابخوان بدست می آورید، مطمئنا ارزش پرداخت چنین هزینه ای را خواهند داشت.
  • در مجموع، اپلیکیشن فرا کتاب را می‌توان از جمله پیشگامان احیای فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی قلمداد کرد که با استفاده از ظرفیت‌های گوشی‌های هوشمند، می‌تواند کمک شایانی به رخ دادن این موضوع کند.
  • امروز تخفیفان در نقطه‌ای قرار گرفته که می‌تواند روی تفریح و خرید شما تاثیر گذار باشد.
  • اپلیکیشن “فراکتاب”، هم نقش فروشگاه و هم نقش کتابخوان دیجیتال را برای علاقه‌مندان به این حوزه ایفا خواهد کرد و طراحی ظاهری آن نیز به‌روز و ساده است تا هر فردی از هر قشری از جامعه به‌راحتی بتواند از مزایای آن بهره‌مند شود.
  • در سال‌های اخیر متاسفانه سرانه مطالعه کشور بنا به دلایل مختلفی همچون مشغله‌های کاری، توجه بیش از حد به شبکه‌های اجتماعی و افزایش قیمت کتاب ها به طرز قابل توجهی پایین آمده است.
کتاب شیمی مواد غذایی.