با بهترین مراکز خرید وان آشنا شوید ️ این تودی

با بهترین مراکز خرید وان آشنا شوید ️ این تودی این قوانین روزانه تغییر می کنند پیشنهاد می کنم دو روز قبل از سفر بررسی کنید. بیشتر مراکز خرید ترکیه دارای سایت رسمی و درگاه خرید آنلاین هستند. شما می‌توانید از فروشگاه‌های برشکا و وان ای وی ام خریدهای اینترنتی خود را انجام دهید.

  • بنابراین با توجه به اینکه بیشترین مراکز خرید وان در این بلوار قرار دارد، دسترسی و مکان یابی مرکز خرید Van AVM بسیار راحت است.
  • در هر طبقه برای رفع خستگی بازدیدکنندگان صندلی هایی در نظر گرفته شده است.
  • زیرا بیشتر برندهای معروف در آنتالیا و استانبول و دیگر شهرهای مهم ترکیه، در این شهر نیز شعبه دارند.
  • تورکوآز مال در میان مراکز خرید وان به فضای صمیمی و خانوادگی‌اش شهرت دارد.

آیدین پریهان “Aydin Perihan” از مراکز خرید وان است که به محیط آرام و مطبوعش مشهور است. یکی از محبوب‌ترین بخش‌های این مرکز خرید، فروشگاه star2000 است که از نظر قیمت نظر مثبت بسیاری از مشتریان این مرکز خرید را جلب کرده است. این فروشگاه که نسبت به دیگر مراکز خرید وان، به مرکز شهر و هتل‌های شهر نزدیک‌تر است، دسترسی آسانی دارد.

مرکز خرید آیدین پریهان ای وی ام وان

8- در حال حاضر در مراکز خرید ترکیه برای اخذ کیسه باید هزینه‌ی جداگانه پرداخت کنید بنابراین خود را برای مواجه شدن با این موضوع آماده کنید. 5- در شهر وان می‌توانید به راحتی چانه بزنید و تخفیف بگیرید، حتی اگر ترکی بلد نیستید از واژه ایندریم Indirim به معنیتخفیف (در زبان ترکی) استفاده کنید. بی شک هر گردشگری که به دلایل شخصی به هر شهر توریستی مسافرت می کند، پس از گشت و گذار به دنبال مراکزی جهت خرید سوغاتی، یادگاری یا وسایل مورد نظر خود از آن شهر است. 12 فروشگاه کفشهای برندهای معروف مثل آدیداس ، هامل، دیچمن، گریدر و دریمود را در وان ای وی ام به فروش می رسانند.

بهترین زمان خرید تور وان

این مرکز خرید نیز یکی دیگر از شاپینگ مال‌های شهر وان است که در مرکز شهر قرار گرفته است. نکته حائز اهمیت در مورد بازدید از این مرکز خرید این است که فروشندگان این مرکز بومی‌های شهر وان هستند و تعداد کمی از آن‌ها با زبان انگلیسی آشنایی دارند. بسیاری از اقلام کادویی ترکیه را در این مرکز خرید می‌توانید خریداری کنید. علاوه‌بر این پوشاک خارجی نیز در مرکز خرید تورکوآز وان به فروش می‌رسد. داخل مرکز خرید کافه کوچکی دایر است که برای استراحت و نوشیدن قهوه ترک اصیل می‌توانید به این کافه سر بزنید یا به همراه دوستان و خانواده خود به سینمای این مرکز خرید بروید و برای رفع خستگی تماشا کنید.

این مرکز خرید دارای قدمت بسیاری است اما مساحت آن نسبت به سایر مراکز خرید در شهر وان کمی کمتر است. در این مرکز خرید رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی وجود دارند که کیفیت غذاهای سرو شده در آن‌ها بسیار بالا خواهد بود. بنابراین پیشنهاد می‌شود مسافران و خریداران به این کافه‌ها و رستوران‌ها سری بزنند و از طعم و کیفیت بی‌نظیر این غذا‌ها نهایت لذت را ببرند.

خریداران و مسافران می‌توانند در این مرکز از انواع برند پوشاک دیدن کرده و اگر آن‌ها را پسندیدند؛ اقدام به خرید پارچه فروشی در وان ترکیه کنند. به علاوه این مرکز خرید دارای یک سایت است که خریدارانی که علاقه به خرید حضوری ندارند می‌توانند از طریق این سایت اقدام به خرید اقلام مورد نیاز خود نمایند. در لیست بزرگترین مرکز خرید وان ترکیه، مرکز تجاری وان Van AVM قرار می‌گیرد.