مشخصات، قیمت و خرید کرم ضد آفتاب رنگی طبیعی SPF 50 مای حجم 50 میلی لیتر

هرچه قدر میزان این اس پی اف بالاتر باشد ، میزان محافظت کنندگی کرم ضد آفتاب در برابر اشعه های خورشید بیشتر است . یکی دیگر از مشخصه های مهم دیگر کرم ضد آفتاب که باید در زمان خرید در نظر گرفته شود، نوع پوست درج شده روی آن است و شما باید با توجه به نوع پوست خود انتخاب نمایید. به طور کلی ۵ نوع پوست داریم که شامل خشک، چرب، مختلط، نرمال و حساس می شود. یکی از خصوصیات مهم کرم های ضد آفتاب این است که برخی از آن ها فقط از پوست در برابر اشعه UVB محافظت می‌کنند و شما با استفاده کردن آن ها پوست خود را در برابر اشعه های UVA بی دفاع می کنید. این در حالی است که تقریبا ۹۹٪ اشعه ماوراء بنفش خورشید، از UVA تشکیل شده است و محافظت پوست فقط در برابر UVB کافی نخواهد بود. بنابراین در زمان خرید ضد آفتاب به وجود کلمه Broad Spectrum (طیف وسیع) روی بسته بندی یا محصول دقت کنید.

  • علاوه بر حفاظت از خورشید با اکسید غیر نانو اکسید و دی اکسید تیتانیوم، این کرم ضد آفتاب عاری از مواد شیمیایی و فاقد چربی باعث ضدعفونی شدن و جوانی در پوست های خشک هم می شود.
  • در صورتی که تمایل به خرید حضوری دارید، این محصول در تمام فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور موجود است.
  • اگر کودک‌تان 6 ماه دارد یا بزرگ‌تر است، می‌توانید برای او از ضد آفتاب کودکان طیف گسترده با SPF 30 یا بالاتر، طبق دستورالعمل روی تیوب کرم، استفاده کنید.

سازمان غذا و داروی امریکا همچنان به بررسی ایمنی و اثربخشی اسپری‌های ضد آفتاب‌ پرداخته است. چالش اصلی در استفاده از این اسپری‌ها این است که به سادگی نمی‌توان تشخیص داد که آیا شما به اندازه کافی از ضد آفتاب برای پوشاندن قسمت‌هایی از بدن که در معرض نور خورشید هستند، استفاده کرده‌اید یا خیر. هنگام استفاده از اسپری ضدآفتاب، مطمئن شوید مقدار کافی از ضدآفتاب را اسپری و روی صورت خود مالیده‌اید.

انواع ضد آفتاب

یعنی کرم ضدآفتاب با SPF بالا این امکان را به شما نمی‌دهد که زمان بیشتری را خارج از منزل بدون تجدید کرم ضدآفتاب بگذرانید. برای همه افراد استفاده از کرم ضد آفتاب قطعاً ضروری است، اما باید هنگام قرار گرفتن در معرض پرتوهای فرابنفش، به هر طریق ممکن از پوست تمام بدن خود محافظت نمائید. نور خورشید پرتوهای نامرئی فرابنفش را به زمین ارسال می‌‌کند که این پرتوها می‌‌توانند باعث آسیب رساندن به پوست شوند به همین دلیل باید از پوست در برابر نور خورشید محافظت کرد. مطمئن ترین روش برای محافظت از پوست اجتناب از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب است.

برای خرید این کرم از طریق لینک موجود در صفحه می‌‎توانید اقدام کنید. در صورتی که تمایل به خرید حضوری دارید، این محصول در تمام فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور موجود است. بسیاری از افراد ویتامین D مورد نیاز خود را از مواد غذایی یا مکمل‌ها دریافت می‌کنند. به این طریق شما می‌توانید بدون اینکه در معرض ابتلا به سرطان پوست قرار بگیرید، ویتامین D مورد نیاز خود را تامین کنید.

فلوئید ضد آفتاب

مشخصات، قیمت و خرید کرم ضد آفتاب رنگی طبیعی SPF 50 مای حجم 50 میلی لیتر

ترکیبات ویژه با فرمولاسیونی طبیعی و ضد حساسیت در گروه محصولات پریم و تولید آن بر طبق پوست و موی ایرانی از مزایای برجسته این برند معروف و معتبر ایرانی می‌باشد. محصولات این برند بیشتر از آنکه جنبه زیبایی داشته باشند جنبه درمانی دارند و بیشتر پزشکان در مشکلات و معضلات پوستی آن‌ها را تجویز می‌کنند. البته در این بین نمی‌توان درصد بالای رضایت مشتریان را نادیده گرفت. این برند دارای گروه محصولات ضد آفتاب بوده که به اختصار در مورد آن‌ها توضیح خواهیم داد.

استفاده از تخفیف در دیجی استایل کمک می‌کند تا کیفیت بالا را با قیمتی مناسب‌تر تهیه کنید. در دیجی استایل شما با استفاده از فیلترهای متعدد برند، قیمت، فروشنده، نوع، جنس محفظه، SPF ، کشور مبدا برند و غیره می‌توانید خرید خود را از بین آیتم‌های محدودتری انجام دهید. نحوه نمایش محصولات هم بر اساس قیمت، محبوبیت، میزان فروش و … اشعه UVA باعث پیری زودرس پوست می شود در حالی که اشعه UVB منجر به آفتاب سوختگی می شود. هنگامی که پوست شما بیش از حد در معرض هر یک از این انواع اشعه قرار می گیرد، خطر ابتلا به سرطان افزایش می یابد.

اگر پوست چربی دارید از ضدآفتاب فاقد چربی یا oill free استفاده کنید. افرادی که دارای پوست چرب و مستعد جوش هستند می‌توانند از ضدآفتاب‌های فاقد چربی یا به اصطلاح اویل فری استفاده کنند. استفاده از این ضدآفتاب‌ها پوست را چرب نمی‌کند و از بروز جوش فروشگاه اینترنتی شالبا صورت پیشگیری می‌کنند. میزان چربی پوست شما باید متناسب با کرم ضد آفتاب انتخابی باشد، بنابراین کرم ضد آفتابی را انتخاب کنید. اگر پوست شما حساس است بهتر است از کرم‌های ضدآفتاب کرم پودری یا رنگی استفاده نکنید. بهترین انتخاب برای پوست شما کرم ضدآفتاب مینرال و فیزیکی است.

کرم ضد آفتاب سانی فیک لیراک بی رنگ +SPF50 با حجم 50 میلی لیتر

در واقع برای خرید ضدآفتاب به این نکته دقت کنید که هر دو سطح PA و SPF به یک نسبت افزایش یابند. در دوران بارداری، آفتاب سوختگی می تواند خطر بیشتری را برای مادران و نوزادان در حال رشد به همراه داشته باشد. در حالی که آفتاب سوختگی های جزئی معمولاً نگران کننده نیستند، سوختگی های شدید ناشی از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آفتاب می تواند عوارض جانبی جدی ایجاد کند که ممکن است نوزادان متولد نشده را تحت تأثیر قرار دهد. آفتاب سوختگی می تواند خطر ابتلا به مشکلات مربوط به گرما مانند گرمازدگی را افزایش دهد که در برخی موارد می تواند منجر به نقایص مادرزادی شود. به محض استفاده، از پوست در برابر نور خورشید محافظت می کند و نیازی به صبر کردن نیست. لطفا جهت مشاوره و تعیین وقت، با شماره های ۰۲۱۲۶۱۲۲۰۸۳ – ۰۲۱۲۶۱۲۲۰۸۲ تماس حاصل فرمایید.