قیمت خرید لوله فلزی فلکسیبل خرطومی خرید و قیمت لوله فلکسی خرطومی روکش دار

– با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوال‌کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را از طریق بخش“تماس با ما“برایمان ارسال کنید. این لوله ها معمولا به رنگ مشکی وجود دارند و برخی از مدل های آن نیز به رنگ سفید می باشد . این شیلنگ از جنس فولاد ضدزنگ است و توانایی تحمل فشار بسیار بالایی دارد.

لوله خرطومی تابلویی

این مدل لوله فلکسی بیشتر برای کابل کشی یا سیم کشی در مخابرات مورد استفاده قرار می‎‌گیرد. باتوجه به نوع طراحی که دارد، نمی‎توان در محیط‎‌های باز آن را مورد استفاده قرار داد چرا که لازم است از ورود امواج الکترومغناطیسی حتی الامکان جلوگیری شود. لوله فلکسی روکش دار را در سایز و ابعاد مختلف تولید می‌کنند که هر مصرف کننده باتوجه به نیاز خود، سایز مورد احتیاج را تهیه و خریداری می‌کند.

  • پخش کننده و توليد کننده سینی کابل، نردبان کابل، ترانکینگ، لوله فولادی برق، لوله فلکسیبل برق، جعبه تقسیم، پریز کف خواب و لوازم جانبی و اتصالات مرتبط میباشد.
  • لوله خرطومی نوعی لوله فلکسیبل یا به عبارتی منعطف است که برای گذر دادن انواع سیم و کابل برق در دیوارها استفاده می‌شود.
  • این نوع از لوله های فلکسیبل دارای تحمل دمایی بالایی بین منفی 30 درجه تا مثبت 150 درجه سانتیگراد هستند و در برابر مواد شیمیایی، شعله و له شدگی مقاوم هستند و بیشتر در صنعت خودرو‌سازی برای موتور خودرو‌ها، قطارهای برون شهری و مترو استفاده می‌شود.
  • گلندها نوعی سرپیچ خاص بوده که در دو سمت لوله فلکسیبل نصب شده و فشار وارده بر فلکسی را کاهش داده و با توجه به نوع و سایز خرطومی، مدل خاص خود را نیز دارند.
  • برای محافظت در برابر نفوذ آب، نم و خطرات ناشی از برق گرفتگی از این لوله ها استفاده می کنند.
  • لوله‌های خرطومی IFD و PL از لحاظ قیمت و کارایی با یکدیگر تفاوتی ندارند.

قیمت خرید لوله فلزی فلکسیبل خرطومی خرید و قیمت لوله فلکسی خرطومی روکش دار

روکش نسوز موجود در برخی از انواع لوله خرطومی موجب محافظت از محتویات داخلی لوله شده و خطر آسیب بیشتر به دیگر نقاط را کاهش خواهد داد. در صورتی که نیازمند بهره‌برداری از لوله فلکسی در نواحی خاصی از ساختمان مسکونی، صنعتی یا آزمایشگاهی هستید؛ حتماً از این نوع لوله فلکسی استفاده نمایید. لوله خرطومی برق فلکسیبل دارای مدل های مختلفی هستند که یکی از این مدل ها لوله خرطومی فلزی یا لوله فلکسی نام دارد که این لوله ها با داشتن شکل فلزی و منعطف می توانند برای پوشش و محافظت از کابل ها و سیم های برق و شبکه مورد استفاده قرار گیرند. فروش لوله فلکسیبل، فروش لوله فولادی برق، لوله خرطومی، لوله فلکسیلوله فلکسیبل بعنوان محافظ از کابل ها استفاده می شود تا در فضای باز به عنوان یک منبع پوششی از کابل ها در برابر صدمات فیزیکی و شیمیایی محیط محافظت نماید. سیم کشی و کابل کشی ساختمان یکی از مراحل بسیار با اهمیت در ساخت می قیمت لوله فلکسی باشد. رعایت نکردن ایمنی کافی و تهیه کابل ها و لوله هایی که از استاندارد کافی برخوردار نیستند می تواند مشکلات جدی به دنبال داشته باشد.

سبب ایجاد استحکام کافی شده، اما با توجه به نبود پی وی سی، توان مقاومتی مناسبی در برابر آتش‌‌سوزی نداشته و عایق حرارتی محسوب نخواهد شد. استفاده از لوله خرطومی شیاردار در صنایع خودروسازی به‌‌خصوص در بخش موتور وسیله نقلیه بسیار شایع است. جنس اصلی این نوع لوله خرطومی از گالوانیزه بوده و مهم‌‌ترین شاخه آن مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و فشار است. ماده HCL در اثر حرارت محیطی آزاده شده و از رسیدن اکسیژن به کابل‌‌های داخل لوله جلوگیری خواهد نمود.

دارای انواع گوناگونی بوده و هر کدام از انواع آن در بخش خاصی از صنعت و ساختمان‌‌سازی مورد بهره‌‌برداری قرار خواهد گرفت. مقاومت در برابر ضربه بالا حتی در دماهای پایین و مقاومت فشاری بالا (حداکثر بار)،مقاومت خمش معکوس بلند مدت ،مقاومت شیمیایی خوب وحفاظت از آتش (اشتعال پذیری و تولید دود) ومقاومت خوب در برابر آب و هوا. دارای سیستمی ایمن و مطمئن که نصب آن آسان و با اتصالات ضد ارتعاش و قدرت اتصال سیستم حفاظت از نفوذ بالایی مطابق با روشهای آزمایش شناخته شده می باشد . کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به فروشگاه کیوسی (صاحب امتیاز آرمان دبیری) بوده و برای این سایت محفوظ می باشد.

لوله فلکسی نمره 16

اصلی‌ترین قابلیت این نوع از فلکسیبل حفاظت از سیم و کابل‌ها در قسمت‌های صنعتی با حرارت و فشار مکانیکی بالا بوده و از ایجاد اختلال نویز یا امواج مزاحم جلوگیری خواهد کرد. به طور معمول از لوله فلکسی فلزی در شرکت‌ تولیدی، سیستم‌های هوایی، ریلی و دریایی به‌همراه صنایع نظامی استفاده خواهد شد. تحمل دمایی این لوله فلکسی نیز بین منفی 30 الی مثبت 245 درجه سانتی‌گراد است. قیمت لوله فلکسیبل برق را از کرمان نیرو تولید کننده انواع لوله فلکسیبل روکش دار در سایز های مختلف بخواهید. با استفاده از این لوله خرطومی فلزی هزینه‌های مربوط به خرابی احتمالی سیم و کابل، و تعویض آن‌ها، تا میزان قابل توجهی در پروژه کاهش می‌یابد. برای همین قیمت لوله فلکسیبل، یک توجیه کاملا اقتصادی دارد و می‌تواند امکان بروز هزینه‌های آتی به علت خرابی کابل را، به حداقل برساند.

کاربرد این لوله خرطومی فلزی در سیم کشی داخل سوله ها جاهایی که امکان زیر پا بودن خرطومی می باشد استفاده می شود. اساساً این لوله‌ها با ورق استیل تولید می‌شوند، به همین دلیل استفاده از آن‎ها در محیط‌های داخلی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. پرکاربردترین لوله‌ای که در صنعت مشاهده می‌شود، لوله فلکسی روکشدار است؛ چرا که بسیار منعطف و درعین حال بسیار مقاوم هستند. شایان ذکر است این نوع فلکسی ها از بهترین نوع پلاستیک ها و مواد پلی اتیلن و پی وی سی ساخته می شوند. شبیه شلنگ هستند اما با کاربردهای متفاوت که از ۳ قسمت بیرون ، وسط و درونی تولید می شود.