خرید تتر فروش تتر قیمت تتر قیمت لحظه‌ای تتر USDT در نوبیتکس-تترفا

خرید تتر فروش تتر قیمت تتر قیمت لحظه‌ای تتر USDT در نوبیتکس-تترفا

همه این عوامل در کنار هم باعث محبوبیت تتر شده‌اند و به آن ارزش تتر می‌دهند. ارزش بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند میلیاردها دلار در روز افزایش یا کاهش یابد. حتی محبوب ترین ارز دیجیتال مانند بیت کوین نیز در معرض نوسانات قابل توجهی هستند. طی ماه گذشته، سرمایه گذاران شاهد تغییر روزانه حدود 4 درصدی در ارزش بیت کوین بوده‌اند. از آنجایی که برای برخی از کاربران روند احراز هویت بسیار خسته کننده است دنبال راهی برای خرید تتر بدون احراز هویت هستند.

  • با این حال، تتر نقطه مقابل این ایدئولوژی‌ها است، زیرا یک نهاد غیر شفاف آن را کنترل می کند.
  • در اصل بیت کوین به طور عمده به عنوان یک جایگزین برای ارزهای سنتی طراحی شده است، که بر روی یک سطح همکار به خارج از محدوده مرزهای ملی و موسسات مالی عمل می کند.
  • پیش از این بازی، قیمت توکن هواداری آرژانتین پس از شکست شوکه‌کننده مقابل عربستان، ۲۳درصد سقوط کرده بود.

بعد از اینکه در درگاه صرافی، مبلغ را با کارت بانکی تأییدشده انتقال دادید، تا دریافت تتر چند قدم کوچک فاصله دارید. برای راحتی در ثبت سفارش محدود، می‌توانید لیست قیمت‌ها و حجم‌ها را در Order Book چک کنید. با انتخاب قیمت و یا حجم مورد نظر، عدد به صورت اتوماتیک در قسمت مشخص شده جایگزین می‌شود و در صورت نیاز می‌توانید آن‌ها را ویرایش کنید. در غیر اینصورت سفارش شما بر روی Order Book قرار می‌گیرد و باید تا زمانیکه قیمت بازار به قیمت تتری که شما سفارش‌ گذاشتید، برسد و یک نفر سفارش شما را تکمیل کند صبر کنید.

USDT در مقابل USDC

در صورت صحت اطلاعات نمایش داده شده در صفحه بر روی گزینه “تایید” کلیک کنید. تتر تلاش زیادی نکرده است تا عملکرد درونی خود را شفاف و پاسخگو به مردم کند. این موضوع برای بسیاری از افرادی که واحدهای تتر را دارند نگران‌کننده بوده؛ زیرا باعث می‌شود از امنیت سرمایه‌گذاری خود مطمئن نباشند. قیمت تتر یکسان است و پشتوانه دارد؛ بنابراین ریسک ضرر و زیان آن کم است.

است که ایرانیکارت همه آن‌ها را ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید با استفاده از صرافی‌های ایرانی به راحتی و با طی کردن چند مرحله ساده ثبت نام، وارد بازار معاملاتی شوید و هر میزان تتر مورد نیاز خود را خریداری کنید. ارز دیجیتال USDT توسط Tether Limited ایجاد شد تا به عنوان دلار دیجیتال عمل کند. هر توکن به ارزش 1.00 دلار و با پشتوانه ذخایر فیزیکی دلار آمریکا فعالیت می‌کند. بهترین کیف پول پیشنهادی برای ذخیره تتر به صورت امن استفاده از کیف پول سخت افزاری مانند لجر، ترزور، الیپال، سیف پال و … است که ایرانیکارت همه آن‌ها را ارائه می‌دهد. کیف پول‌های سخت‌افزاری وجوه را به‌صورت آفلاین ذخیره می‌کنند و با کاهش ریسک، یک لایه امنیتی اضافه می‌کنند و دسترسی هکرها از راه دور به وجوه شما را دشوارتر می‌کنند.

خرید تتر با کمترین کارمزد

با این حال هنوز گمانه زنی‌های زیادی در مورد شفافیت تتر در مورد نحوه پشتیبانی از ارز USDT وجود داشته و آنچه در مورد ارز تتر وجود دارد همیشه روشن یا ثابت نبوده است. در حال حاضر تتر در شبکه اتریوم، ترون، اسمارت چین و پولیگان پشتیبانی می‌شود. تتر ابتدا مبتنی بر پروتکل Omni بود اما بعداً به دیگر شبکه‌های بلاک چین مانند ERC20 منتقل شد. درحال حاضر تتر در بلاک چین‌های Avalanch ،TRON ،Algorand ،Solana ،EOS و OMG در دسترس است.

یکی دیگر از عوامل محبوبیت استیبل کوین‌ها این است که موسسات مالی غیرمتمرکز و پروتکل‌های وام و سرمایه نیز اغلب از استیبل کوین‌‌ها به عنوان وثیقه استفاده می‌کنند. کارمزدهای برداشت براساس کارمزدهای جهانی شبکه ی بلاک چین رمز ارز ها محاسبه شده است. حداکثر کارمزد انتقال ارز دیجیتال تتر به کیف پول، 10 تتر می باشد. لازم به ذکر است میزان کارمزد برداشت ارز دیجیتال با توجه به حجم مبادلات و میزان ترافیک متغیر می باشد. خیر، خرید و فروش کلیه ارزهای دیجیتال در حوزه خدمات مالی و فناوری است. برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی از ارزهای دیجیتال مانند پولشویی یا استفاده از کارت‌های سرقتی، هویت کاربران باید به طور کامل تایید شود.