بهترین گوشی سامسونگ؛ مناسبترین گوشی از این برند برای شما کدام است؟

جدیدترین گوشی موبایل شیائومی، مدل 11i 5Gاست. این تلفن همراه در 6 ژانویه 2022 به بازار فروشگاه اینترنتی فونر عرضه شد. MIUI شیائومی در مدت زمان کوتاهی در بین کاربران اندروید محبوب شد و با عملکرد برتر سیستم عامل ، امتیازات کاملی را از کاربران دریافت کرد. این گوشی مقاومتر از سریهای قبلی ساخته و توسعهی بیشتر بر روی ویژگیهای هستهای آن به کار گرفته شد. این شرکت به عرضه محصولات مقرون به صرفه با کارایی بیشتر از قیمت خود معروف است. به همین دلیل شما در هنگام خرید گوشی سامسونگ S21 با جعبهای کوچک روبهرو میشوید که در داخل آن فقط کابل USB تایپ C و یک سوزن سیمکارت به همراه گوشیتان وجود دارد. با این حال، به دلیل ارتباط منحصر به فرد تلفن هوشمند شیائومی با اندروید، از نظر بروزرسانی معنای متفاوتی دارد.

خرید گوشی شیائومی

در قسمت قبل هم خدمتتان توضیح دادیم که این گوشی حتما نیاز به یک گلس محافظ مرغوب دارد تا در برخورد با اجسام تیز، دچار حادثه نشود. قبل از اینکه گوشی شیائومی مورد نظر را وارد سبد خرید کنید باید به این موارد توجه کنید : تلفن های هوشمند با توجه به بسیاری از ویژگی ها مانند مارک ، قابلیت ها ، ظرفیت حافظه و ظرفیت باتری می توانند قیمت مختلفی داشته باشند. سازنده چینی عملکردهای میان رده و دستگاه های پیشرفته را ترکیب کرده و آنها را در محصول نهایی قرار می دهد که می تواند تقریباً با هر رقیبی از نظر قیمت رقابت کند.

ایران یوپین به عنوان یکی از به روزترین فروشگاه های اینترنتی با پایبندی به سه اصل کلیدی، تحویل سریع، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصلبودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاههای معتبر، به یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران تبدیل شود. تلفن همراه شیائومی با مدل های مختلف توجه کاربران را به خود جلب می کند. تلفن همراه شیائومی RedMi 9C به لطف قیمت مقرون به صرفه ، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته و توجه بسیاری را به خود جلب می کند. حتی با وجود دوربینهای بسیار با کیفیتی که در گوشیهای موبایل تعبیه میشوند، این گوشیها می توانند جای یک دوربین حرفهای را برای افراد در زندگی روزمره و همچنین کاری آنها پر کنند.طی سالهای اخیر سامسونگ با ارائه انواع گوشیهای با کیفیت توانسته است رضایت بسیاری از کاربران را جلب کند.

برند شیائومی طی سالهای اخیر هم در جهان و هم در ایران در مدت کوتاهی رشد کرده و جایگاه مهمی در صنعت گوشی موبایل به دست آورده است. شیائومی طیف وسیعی از بیش از 100 تلفن هوشمند تولید کرده که از فن آوری های نوآورانه استفاده می کنند و دارای گزینه های مختلف در سطح ابتدایی و میان رده و سطح بالا و پرچمدار هستند. پس بهتر است قبل از خرید گوشی شیائومی، هدف و کاربرد آن را مشخص کرده تا با توجه به همان، بهترین گزینه را انتخاب نمایید. قیمت تلفن های همراه شیائومی که هم از نظر کیفیت و هم از نظر ویژگی ها کاملا عالی هستند ، با قیمت های بسیار مقرون به صرفه به کاربران ارائه می شوند. برای استفاده از ژست های حرکتی طبیعی اندروید 10 در S20، باید از لانچر خود سامسونگ استفاده کنید.

باتری های سری اس سامسونگ که از نوع لیتیومی ساخته شده اند نقاط قوت مزیت های زیادی نسبت به سایر باتری ها دارند که در حال حاضر بهرین نوع باتری برای استفاده از گوشی های همراه باتری لیتیوم یونی میباشد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از اسلش گیر، اولین گوشی از این مجموعه گلکسی اس ۲۱ است که دارای نمایشگر ۶.۲ اینچی فوق دقیق با نرخ تازه سازی صفحه ۱۲۰ هرتز میباشد. همینطور اگر بخواهیم آن را با گوشی Samsung M40 نیز در یک نگاه مقایسه کنیم از لحاظ باطری، باطری گوشی Samsung Galaxy A03 با 5000 میلی آمپر، حدودا 1500 میلی آمپر بیشتر از باطری گوشی Samsung Galaxy A03 ظرفیت داره.

بررسی لوازم جانبی گوشی

با جست و جوی هر کالا می توانید از قیمت و ویژگی های مهم محصول اطلاعات لازم را کسب کنید. شیائومی همه این موارد را در سال 2011 تغییر داد و هر سال، با هر بار تکرار خط تلفن هوشمند شیائومی ما را شگفتزده کرد – آنها همچنان تکنولوژی عالی و با کیفیت بالا را با قیمت ارزانی عرضه میکنند. اگرچه مشخصات و قابلیت های بسیار بیشتری را ارائه می داد. بنابراین ، این شرکت یک سیستم عامل ویژه برای گوشی های خود دارد. Face ID در iPhone X هم همین مشکل را دارد. یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت نیز برای گوشی s9 در نظر گرفته شده است که قابلیت شارژ سریع و شارژ بی سیم را نیز دارد. دوربین اصلی یک سنسور 13 مگاپیکسلی از نوع واید با گشودگی دیافراگم f/2.2 است که به شما اجازه میدهد تا عکسهایی باکیفیت و وضوح بالا را به ثبت برسانید.

گوشی سامسونگ سری اس

لوازم شارژ که از جمله مهم ترین ابزارهای مورد نیاز برای گوشی های موبایل محسوب می شوند، اهمیت زیادی دارند و پاوربانک ها، شارژر ها (آداپتور های شارژ) و کابل های شارژ، از جمله لوازم و ابزار های اصلی شارژ هستند که وجود آنها برای استفاده از گوشی های موبایل، لازم و ضروری می باشد. شرکت سامسونگ گوشی های زیادی رو برای هر نوع سلیقه و بودجه ای تولید کرده . شیائومی محصولی متناسب با بودجه شما و نیاز هر کاربر را با فناوری پیشرفته ، یعنی صفحه نمایش ، ظرفیت حافظه و ویژگی های دوربین مناسب تولید می کند. اما در اینجا ما شاهد یک رابط کاربری با تبلیغات بیشتر هستیم. در عین حال ، گوشی موبایل شیائومی Mi 10T با فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی بیشتر مورد پسند کاربرانی می باشد که دوست دارند ظرفیت حافظه بالا داشته باشند تا با دوربین پیشرفته خود عکس و فیلم بگیرند.

لوازم جانبی گوشی

این گوشی دارای صفحه نمایش لمسی 6.67 اینچی با وضوح 1080 پیکسل در 2400 پیکسل است. اما در واقع، بعید است که تفاوتی در وضوح در استفاده واقعی بین این سه مورد مشاهده کنید، بنابراین اجازه ندهید که این تصمیم شما را بیش از حد تحت تاثیر قرار دهد. اگر قصد دارید گوشی موبایل خود را برای مدت زمان طولانی استفاده کنید، بهتر است با صرف هزینه بیشتر، نوع و مدل با کیفیتتری را خریداری نمایید. اگر قصد خرید این گوشی شیائومی را دارید، باید بدانید با نسخه اندروید ۱۲ که آخرین نسخه ارائه شده است، همراه بوده و با رابط کاربری MIUI ۱۳ کار میکند. گوشی های S21 Plus و Ultra هر دو از گلس Gorilla Victus بهره می برند که دوامی را به همراه دارد که S21 با کاور پلاستیکی خود نخواهد داشت. این گوشی ها معمولا از تراشه های اسنپدراگون کوالکام یا مدیاتک بهره میبرند. نمایشگر گلکسی اس 10 و اس پلاس از رزولوشن ۱۴۴۰X۳۰۴۰ پیکسل بهره میبرد.

بیشتر افراد به دنبال گوشی های بزرگی هستند که بتوانند به خوبی صفحه نمایش آن را ببینند. لبه راستی این گوشی دکمه های پاور، ولوم صدا قرار دارد و برخلاف سمت راست در لبه چپی چیزی را مشاهده نمیکنیم. گوشی طراحی بسیار خوبی دارد و در بین زیباترین گوشیهای سال قرار میگیرد. شیائومی دارای امکاناتی مثلِ سیستم عامل مبتنی بر اندروید بسیار قوی، کیفیت عالیِ دوربین، باتری و از همه مهمتر قیمت پایین است. گوشی شیائومی بر اساس سیستم عامل اندروید ساخته شدهاند، اما سیستم عامل MIUI خود را ارائه میدهند. هر چند که کمپانی شیائومی نسبت به رقیبان سرسختش، نوپا محسوب میشود، اما در سال گذشته، توانسته در بین برندهای پرفروش، مقام سوم را کسب کند. از آن جایی که در ساخت این گوشیها از بهترین سختافزارها و نرمافزارهای روز دنیا استفاده میشود، میتوان گفت که جدیدترین مدلهای این گوشی موبایل نسبت به اجداد خود، از نظر کیفیت در مقام بالاتری قرار دارند.