ویدبید معرفی انواع ماشینهای سنگین اسباب بازی

بعضی از مدل های تریلی مخصوص حمل ماشین های کوچکتر اسباب بازی و بعضی از مدل ها تریلی کانتینر های حمل و نقل هستند. تریلی های حمل ماشین که در کنار خود ماشین های کوچکتر نیز دارند، گزینه ی بسیار جذابی برای بچه ها محسوب می شوند. بچه هایی که عاشق ماشین هستند حتماً علاقه دارند تریلی را نیز در بین اسباب بازی های خود داشته باشند. لیفتراک ماشینیه که در کارخونه ها و خیلی از محل های دیگه برای ترابری، جابجایی و انبار کردن بار ها استفاده می شه.

اسباب بازی جرثقیل

اسباب بازی های ماشین سنگین یه مزیت دیگه هم دارند و اون اینه که بچه ها می تونن عروسک های خودشون رو پشت این ماشین ها سوار کنند و دور خونه بچرخونن. بهترین نوع اسباب بازی ماشین سنگین برای کودکان جرثقیل سوپر، کامیون میکسر، تریلی حمل خودرو، لودر اسباب بازی و تراکتور مزرعه و اسباب بازی بیل مکانیکی است. ماشین ها سنگین از قیبل لودر، کامیون، تراکتور، جرثقیل و تریلی ماشین هایی برای ساخت و ساز به حساب می آیند و تنوع بسیار خوبی در بین ماشین های اسباب بازی ایجاد کرده اند. بسیاری از کودکان شیفته ی مدل ها و رنگ های جذاب ماشین های سنگین می شوند و خرید اسباب بازی ماشین سنگین برای بچه مهندس های کوچولو جذاب و دوست داشتنی خواهد بود. بچه ها می توانند حتی عروسک های خود را پشت ماشین های سنگین سوار کنند و ساعت ها در خانه سرگرم شوند. انواع اسباب بازی لودر، بیل مکانیکی، میکسر، جرثقیل، تراکتور و تریلی و کامیون‌های راه سازی در دسته ماشین سنگین اسباب بازی قرار دارند.

ویدبید معرفی انواع ماشینهای سنگین اسباب بازی

شما تمام ظرافت های ماشین واقعی رو می تونین در نمونه های کوچولوی اسباب بازی مشاهده کنین. حتما خودتون هم شگفت زده می شین که انواع ماشین های سنگین از جرثقیل گرفته تا بیل مکانیکی چقدر به نمونه های واقعی شباهت دارن. بچه ها با داشتن هر کدوم از این اسباب بازی ها می تونند حس داشتن یکی از ماشین های واقعی رو تجربه کنن. اسباب بازی ماشین سنگین کنترلی مکس، یک ماشین کنترلی در ابعاد 40 سانتی متر است که مناسب کودکان بالای 7 سال می باشد. این ماشین با استفاده از باتری حرکت می‌کند و به دلیل برخورداری از کنترل از راه دور باعث رشد فکری و ذهنی کودکان خواهد شد و قدرت تصمیم گیری و عملکرد دقیق لباس پلیس راهنمایی رانندگی را بهبود می‌بخشد.

  • این قطعات باید با کیفیت بالا در کنار یکدیگر قرار گرفته باشند و با حرکت های متعدد دچار خرابی زود هنگام نشوند.
  • به این ترتیب علاوه بر این که سرگرمی و تفریح دارن، مطالب آموزشی خوبی با هم یاد می گیرن.
  • در سراسر دنیا کودکان زیادی جذب مدل های جذاب ماشین های سنگین می شن که در اشکال گوناگون و رنگ های جذاب تولید شدن.
  • اکثر ماشین های غول پیکری که در دنیای واقعی در معرض دیده بچه ها قرار گرفتن، یک نمونه اسباب بازی هم دارن تا بچه ها به مالک اون باشن.
  • ماشین‌های سنگین در دنیای واقعی ابعاد بزرگی دارند و معمولا عملکرد آن‌ها برای کودکان جذاب است.
اسباب بازی های ماشین سنگین معمولاً در رنگ های جذاب برای بچه ها مثل زرد پر رنگ ساخته می شه. خیلی از بچه ها به داشتن یکی از این مدل ها در بین اسباب بازی هاشون علاقه مند هستن. برای بچه هایی که به ماشین های سنگین علاقه دارند، یک اسباب بازی ماشین سنگین کنترلی از هر چیزی جذاب تر و هیجان انگیز تر است. بعضی از ماشین های سنگین کنترلی دو منظوره و تبدیل شونده هستند و می توانند به ربات مبدل شوند. به این مدل ماشین ها به اصطلاح آتوبات می گویند و از روی فیلم تبدیل شوندگان طراحی و ساخته شده اند.

ربات تبدیل شونده کنترلی مدل MZ Mustang 1:14

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت برنا توسعه عصر وندا (فروشگاه آنلاین سورآل) می‌باشد. فروشگاه سورآل در سال ۱۳۹۸ با هدف ارائه کالا و آیتم های مورد نیاز بازار شروع به فعالیت نمود. همچنین همیشه سعی شده با کیفیت ترین کالا برای عرضه به مشتریان عزیز را ارائه دهیم.

مزایای بازی کردن با ماشین سنگین اسباب بازی

شاید داشتن یه همچین ماشینی بچه ها رو سر ذوق بیاره تا وسایل و ریخت و پاش های اتاقشون رو جمع کنند. شما حتی می تونین یه فیلم از لیفتراک های واقعی به فرزندتون نشون بدین تا کار کرد لیفتراک های واقعی رو ببینه و بدونه چه اسباب بازی جذاب و حرفه ای در دستش قرار داره. بسیاری از کودکان ماشین های خود را از دوران کودکی تا بزرگسالی حفظ می کنند و کلکسیون بزرگی از ماشین های اسباب بازی را در اختیار دارند.

کتاب شیمی مواد غذایی.