باتری سمند سورن و مشخصات کامل آن

در بحث ایمنی هر خودرو از جمله سمند سورن پلاس، اولین موضوعی که می توان مطرح کرد بحث ایربگ است. داخل اتاق سورن از رنگهای نقرهای- مشکی بهره گرفته که ظاهر خوبی به این ماشین داده و طراحی داشبورد هم زیباتر از سمند شدهاست. البته عدم بهره وری از تست ایمنی در ماشین های مونتاژشده در داخل ایران صدق نمی کند و معمولا فرایند تست تصادف آنها از سوی طرف خارجی انجام میشود. از آنجاکه سورن پلاس کاملا براساس سمند طراحی شده و با توجه به اینکه خود سمند نیز براساس پلتفرم پژو ۴۰۵ است، میتوان براساس تست ایمنی پژو ۴۰۵ نتیجه گرفت که سمند به سختی میتواند حتی ۳ ستاره را در تست ایمنی دریافتکند. از جمله مهمترین تجهیزات رفاهی و ایمنی مشترک با سمند سورن معمولی می توان به حسگر فاصلهسنج عقب، سیستم ترمز ضد قفل ABS ، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، چراغهای مه شکن جلو و عقب، فرمان هیدرولیک، دکمههای کنترل روی فرمان، سیستم صوتی شش اسپیکر با خروجی ساب ووفر، هندزفری، بلوتوث، دو عدد کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، تهویه مطبوع خودکار به علاوه دریچه تهویه عقب، صندلی راننده با تنظیمات برقی ۶ حالته، صندلی سرنشین جلو با تنظیم برقی ۴ حالته، روکش صندلی پارچهای، تریم مشکیرنگ فضای داخل، دسترسی به صندوق عقب از داخل کابین، آینههای جانبی تاشونده با تنظیم برقی و مجهز به گرمکن، شیشههای سولار، شیشه بالابر آنتیترپ اشاره کرد.

خرید خودروی کاملا نو و خارج شده از درب کارخانه میتواند سود بیشتری را برای شما رقم بزند. زیرا ممکن است مشخصات محصول انتخابی شما با مشخصات روی بسته بندی کاملا متفاوت باشد و قطعات بی کیفیت و غیر قابل تعمیر آن باعث هدر رفتن پول شما شود. در هنگام ترافیک باز و بسته شدن مداوم درها آزار دهنده است و باید فکری به حال آن شود. ۱. سوییچ رو یک بار، باز و بسته کنید. جعبهدنده ۵ سرعته و دیفرانسیل ضریب کوتاه است و برای هر سرعتی یک دندهی مناسب وجود دارد. ویژگیهای مثبت همیشگی سمند نظیر فضای جادار کابین و صندوق، صندلیهای راحت و کیفیت سواری قابلقبول در این محصول هم روئیت میشوند تا سورن همچون سایر اعضاء خانوادهاش برای استفادههای خانوادگی گزینه مناسبی باشد. علاوهبر تغییرات ظاهری در چراغها و همچنین در سپرها و جلو پنجره، سورن همچنین ترمزهایی قدرتمندتر دارد و برخی اصلاحات فنی (نسبت به سمند) نیز در آن صورت گرفته است. که تازه هر کدامشان چندین پسوند هم دارند در نسخههای مختلف از نظر فنی و سطح آپشن طبقهبندی میشوند. همچنین تعداد آپشن های این تیپ نیز کمی بیشتر است.

با گیر کردن پدال گاز ممکن است خودروی شما دچار شتاب بیش از اندازه شده و به این سبب با جریمه سرعت غیرمجاز سال 98 روبرو شوید و این مورد در جریمه خودرو شما ثبت خواهد شد. همچنین، شما با حداقل سرمایهی خود میتوانید خودروی باکیفیتی را خریداری کنید. سمند سورن پلاس را در این متن بررسی می کنیم . هر گاه ماشین سمند سورن به علت ضعیف شدن باطری استارت نمیزند جهت روشن کردن ماشین فقط از روش باطری کمکی هم آمپر استفاده کنید. هر گاه ماشین سمند سورن خاموش است هرگز ضبط و سیستم صوتی را روشن نکنید این کار باعث کاهش عمر باطری میشود.

لازم به ذکر است که تولید این محصول در سال ۱۳۹۱ به سایت kiyankhodro پایان رسید. سمند سورن پلاس علاوه بر ویژگی های مدل های قبلی به تجهیزات جدیدتری مانند کروز کنترل و کامپیوتر سفری مجهز شده است. نگهداری سورن گران و پیدا کردن برخی از قطعات سخت است و این یکی از مشکلات سورن پلاس می باشد. متقاضیان ثبت نام پژو پارس برای شرکت در طرح های فروش این محصول باید به سایت یکپارچه خودرو مراجعه نمایند و پس از ثبت نام در سامانه، به قسمت انتخاب خودرو بروند و با توجه به طرح های ارائه شده، در یکی از آن ها ثبت نام کنند. خرید مانیتور از فروشگاههای معتبر و همچنین دارا بودن گارانتی و خدمات پس از فروش از جمله نکات مهمی است که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. به گزارش ایسنا ب نقل از گلدنگیت، در این مطلب به تعمیر جک پارکینگی و نحوه تعمیر و عیبیابی آن پرداخته و نکات مهمی را در این خصوص، ارائه خواهیم داد.

در ماشینهای 206 که مدلهای بالاتر از مدل 96 دارند، باتری درحالت فابریک دارای کاور یا عایق سرمایشی و گرمایشی می باشد و همچنین فضا برای باتری کمی کوچکتر از باتری 55 و 60 آمپر با قالب ال 2 است که به سختی میتوان تا 60 آمپر روی این خودروها نصب نمود . برای تهیه بهترین مارک باتری ماشین در بازار برای انواع مدل پژو پارس میتوان متناسب با مشخصات باتری مورد نیاز این مدل ماشین اقدام کرد. سیستم پخش صدای مانیتور نیز بهقدری قوی است که میتوان با تهیه باندهای مناسب برای آن با بالاترین کیفیت در خودرو به موسیقی گوش داد. هرگاه هنگام استارت زدن از استارت صدای تق تق شنیدید و ماشین روشن نشد این هم یکی از علایم خراب شدن باتری سمند سورن است. هرگاه ماشین با استارت سنگین روشن میشود باطری ضعیف شده و افت ولتاژ پیدا کرده است (زیر 12 ولت). کیفیت بخش فنی قطعات در دنا پلاس وضعیت مناسبی دارد و با توجه به وزن نسبتاً سنگین دنا پلاس کشش خوبی ارائه می دهد اما در مجموع عملکرد بخش فنی دنا پلاس را میتوان ضعیف دانست که این موضوع در دنا پلاس توربو برطرف شده است .

سورن اندکی از سمند LX شکیلتر و مجهزتر شده و به همان نسبت گرانتر هم ارزشگذاری میگردد. تشک بادی داخل ماشین دنا، دارای بدنهای از جنس پیویسی، جیر یا همان مخمل است که از کیفیت بالایی برخودار می­باشد. قیمت پژو 206 مانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهشهای زیادی همراه بوده است. این مانیتور قابلیت ها و امکانات بسیار زیادی دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم. هر چند که به گفته برخی افراد، طراحی جلو و عقب با هم همخوانی زیادی ندارند. شاید از اولین مدل سمند تولید شده تا آخرین مدل تولید شده خیلی از ایرادات موجود برطرف نشده باشد و تقریبا معایب یکسانی با هم دارند. فراموش نکنید تقریبا همه خودروها دارای مزایا و معایبی هستند به عنوان مثال مصرف سوخت بالا از معایب پژو پارس سال است. شتابگیری این پیشرانه رضایت بخش و چالاک است و مصرف سوخت آن هم مناسب است ولی نسبت به پژو 206 صندوقدار ماشین پر استهلاکتری است و سنگینی اتاق هم بیشتر حس میگردد که موجب شده است در مقایسه با پژو 206 صندوقدار شتابگیری تنبلتر و کمنفستری را به نمایش بگذارد. مانیتور سمند کاملا با طراحی کنسول خودرو مطابقت دارد و داشبورد را بسیار زیبا و شیک نشان می دهد.

مانیتور سمند اندروید را می توانید با گارانتی رسمی و معتبر از فروشگاه آپشن کالا خریداری کنید تا از کیفیت بالای این دستگاه مطمئن شوید. در سال 1390 عرضه سورن با پیشرانه 7EF، ترمزهای چهارچرخ دیسکی و چندین آپشن بیشتر، با نام سورن ELX آغاز شد و از سال 95 نیز مدل توربوشارژ سورن به بازار ایران خودرو آمد. ترمزهای این خودرو از نوع ABS است که از فناوری EBD نیز بهره می برد. شاید قویترین مورد در بحث ایمنی دنا ترمزهای آن باشد که جلو و عقب دیسکی است و به دو سیستم ABS و EBD مجهز است. چه چیزهایی را در مورد این خودرو نمیپسندم؟ در این مجموعه، کارشناسانی حضور دارند که میتوانند شما را راهنمایی کنند و مشاورههای ارزشمندی را ارائه بدهند. علت اصلی پلاک نکردن ماشین تیبا چیست و چرا راهنمایی و رانندگی از پلاک گذاری ماشین تیبا و سمند مدل جدید که تازه ساخته شوند؛ اجتناب می کند. سومین مزیتی که میتوان برای سرمایه گذاری در بازار خودرو مطرح کرد، عدم نیاز به داشتن دانش تخصصی است. به گزارش مارال نیوز، جدیدا حساسیت بر روی خودروها از نظر ایمنی و کیفیت بیشتر از پیش شده و صحبت از واردات خودروها نیز در ماههای اخیر به کرات مطرح شده است.

یکی دیگر از گزینه های ایمنی خودروی سورن پلاس که می توان از آن برای قرار دادن صندلی کودک نیز استفاده کرد، ایزوفیکس است که امکان قرارگیری ایمن صندلی کودک در داخل خودرو را فراهم می کند. از سویی دیگر توجه به کیفیت خودروهای داخلی و همچنین ایمنی سازی آنها در دستور کار قرار گرفته است. اگر بتوانید برای خودروی خود باتری کره ای اصل پیدا کنید بهترین کیفیت باتری را به ماشین خود هدیه دادید. اگر قصد روشن کردن ماشین برای مدت بیش از دو هفته را ندارید حتما سرباتری منفی را از قطب باتری جدا کنید تا باعث تخلیه باطری نشود.

بعد موتور را خاموش کرده و پس از 5 دقیقه سطح روغن موتور را اندازهگیری کنید. چراکه مصرف 7. 7 لیتری موتور این خودرو و باک 60 لیتری مدتها شما را از سوختگیری مجدد بینیاز میکند. در صورتی که در فروش اقساطی سورن پلاس نیازی به دریافت ضامن نباشد، با اطمینان خاطر بیشتری میتوانید این کار را انجام بدهید. سمند سورن پلاس با وجود اینکه خودرویی ایرانی است، اما طبق شنیده ها و تجربه های خریداران، یافتن لوازم یدکی و قطعات سخت است. البته این فقط در تعداد محدودی از قطعات دیده می شود و حتی گاهی اوقات یافتن یکی از آن ها حدود یک ماه زمان می برد، اما سایر قطعات این خودرو همه جا هستند. اقتصاد آنلاین – سولماز محمدی؛ در جدیدترین معاملات بازار خودرو، قیمت کوییک اتوماتیک پلاس مدل ۹۹ نیز نسبت به اول ماه ۶ میلیون کاهش قیمت داشته است. فروشگاه آپشن کالا یکی از مراکز فروش مانیتور در تهران است که می توانید به صورت آنلاین و حضوری به آن مراجعه کرده و با مشاوره کارشناسان فروش مناسب ترین مانیتور را برای خودرو خود خریداری نمایید. برای نصب مانیتور نیز اصلا نگران نباشید زیرا نصب مانیتور توسط مجموعه آپشن کالا انجام می شود و البته هزینه نصب برای مشتریان تهران کاملا رایگان است و برای مشتریان شهرستان ارسال کالا به صورت رایگان بوده و هزینه نصب به عهده خریدار است و کارشناس نصب به شما معرفی خواهد شد.

البته ایرانخودرو فعلا فروش آن را متوقف و در سایت خود هم مشخصات فنی آن را حذف کرده است. سال 1383 ایران خودرو نمونه اقتصادی 405 را با نام GLI عرضه کرد که فاقد تجهیزات متداول بود و حتی سپر مشکی رنگ داشت. علاوه بر باتری ۶۶ آمپر، باتری ۷۴ آمپر در قالب L3 برای باتری ماشین سمند نیز مناسب می باشد، باتری های ۶۶ آمپر و ۷۴ آمپر ماشین سمند با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا به همراه گارانتی تعویض،توسط شرکت سپاهان باتری و صباباتری تولید و عرضه می شود. هرچند این مقدار برای موتور ۱۶۰۰ cc قدیمی مناسب است، ولی با استانداردهای امروزی جور در نمییاد.

هزینه رنگ کامل خودرو سمند سال 1400 در مراکز معرفی شده توسط اتوصافکار از سایر مراکز کمتر میباشد و شما میتوانید با پرداخت هزینه ای کمتر ماشین تان را مانند روز اول دریافت کنید. من بعد از دوسال بررسی برای خرید خودرو عاقبت خودروی دنا پلای توربو با مدل 97 حدود 60 میلیون خریدم یکماهی که اونو دارم حدود 1500 کیلومتر باهاش راه رفتم گرچه برای اعلام نظر قدری زود هست ولی تجربه من درمورد ماشین تاکنون مثبته واز رانندگی با اون لذت میبرم اول اینکه موتور پرقدرت وپرشتابی داره که هیچ کدوم از ماشینهای تولید داخل این شتابو ندارند .کم صدا وحتی باسرعت بالای 100 .( البته من برای آب بندی هنوز بالای 120باهاش نرفتم)سیستم تعلیق وترمز وفرمانپذیری بالا.راحتی صندلیها. خوب است بدانید با توجه به وزن بالای این خودرو نسبت به موتور استفاده شده در آن به مانند نسل های گذشته سمند، این خودرو از شتاب خوبی برخوردار نمی باشد البته نسبت به گذشته کمی بهتر شده است. رتبه 3 نشان می دهد که خودرو از ایمنی بسیار پایینی برخوردار است.

در مرکز داشبرد نمایشگر کوچک دیجیتال، ورودیهای تهویه مطبوع، سیستم پخش و دکمههای کنترل تهویه مطبوع قرار دارد و داشبرد را به دو قسمت مساوی و قرینه تقسیم کرده است. اما شرکتهای دیگر نیز محصولاتی با نامهایی مشابه محصولات این شرکت داشتند، که برخی از آنها مانند: پورشه ۹۰۱ که به پورشه ۹۱۱ تغییر نام داد و برخی دیگر مانند مدلهایی از فراری، که همان نام خود را حفظ کردند. سمند X7 اولین مدل خودرو ملی که در بازار به سمند معمولی معروف بود، از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۸ در فهرست محصولات ایران خودرو قرار داشت. بعد اورینگ جدید را نصب کرده و فیلتر روغن جدید را در جایش قرار دهید. برای رفع این مشکل گرفتگی را باز کنید. خودروی شما با یک باطری غیر فابریک هم روشن خواهد شد اما کارخانه سازنده، سیستم الکترونیکی خودرو را برای یک باطری با مشخصات و ظرفیت خاص طراحی نموده است. بهاینترتیب، میتوان تمامی برنامههای طراحیشده برای اندروید را روی این دستگاه نیز نصبکرده و بهراحتی از آنها استفاده کرد. کافیست که موسیقی، فیلم یا تصاویر موردنظر خود را بهراحتی روی گوشی تلفن همراه یا فلش مموری خود بریزید و بدون دغدغه آن را به مانیتور خود وصل کنید. در نگاه اول میتوان رد پای سوناتای نسل قبل را در طراحی بخش داخلی دید، ولی طراحی داخلی دنا شما را مجذوب میکند.