آموزش صرافی کوینکس آموزش معامله گری و نحوه دریافت جایزه Coinex میهن سیگنال

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد Kucoin Exchange لطفا از صفحه ما بخواهید.

آموزش صرافی کوینکس آموزش معامله گری و نحوه دریافت جایزه Coinex میهن سیگنال

۴- کاربران ایرانی بدون هیچگونه محدودیت و هرگونه تحریم می توانند از خدمات صرافی Coinex استفاده کنند. پس از ارسال درخواست برداشت توسط کابر ، کوینکس از کاربر می خواهد از طریق ایمیل یک بار دیگر درخواست خود را تاید کند. شما در صرافی کوینکس می توانید تاریخچه ورودی های خود را در ۳۰ روز گذشته مشاهده کنید.

بررسی صرافی کوینکس را با ارزیابی کارمزد معاملاتی در این صرافی ادامه می‌دهیم. کارمزد معاملات نیز یکی از مهم‌ترین فاکتورها در تعیین یک صرافی خوب است. دقت کنید که وقتی در حال معامله در صرافی های متمرکز هستید، کارمزد معاملاتی اهمیت بسیار بیشتری پیدا می‌نماید. زیرا معمولاً کارمزد در این صرافی ها به صورتی درصدی از حجم معامله است و اگر حجم معاملات شما افزایش یابد، ناگهان مشاهده می‌کنید که رقم بسیار سنگینی را به عنوان کارمزد پرداخت کرده‌اید.

  • به زبان ساده، در معاملات مارجین کوینکس، شما می‌توانید تا چند برابر دارایی خود، وام معاملاتی دریافت کنید و با توان بیشتر وارد معامله شوید.
  • دسترسی به کیف پول ایمن نیز یکی از مزیت هایی است که در صرافی کوینکس وجود دارد.
  • به دلیل تحریم‌ها و خطر بلوکه شدن پول‌ها در صرافی ها، پیشنهاد می شود که از روش دوم یعنی نرم افزار تأیید کننده گوگل استفاده شود.
  • جالب است بدانید این صرافی هیچ ویژگی امنیتی پیشرفته ای (مانند نظارت بر IP) ارائه نمی دهد.

امروزه صدها صرافی ارز دیجیتال وجود دارد که مجموعه‌ای از دارایی‌های دیجیتال و سطوح مختلف امنیت و هزینه‌های مرتبط را ارائه می‌دهند. این مرحله از احراز هویت در صرافی کوینکس ممکن است که تا یک هفته نیز طول بکشد و پس از آن وارد مرحله دیگری خواهید شد. برای قضاوت درست درباره هر صرافی ارز دیجیتال، باید نقاط ضعف و قوت آن را بررسی کرد. کوینکس ازجمله صرافی‌هایی است که در رتبه‌بندی سایت معتبر کوین مارکت کپ ، نمره متوسطی را بین صرافی‌های متمرکز دریافت کرده است. در ادامه، نقاط ضعف و قوت Coinex را مرور می‌کنیم تا به قضاوت بهتری درباره آن دست یابیم. هر چند که چنین قابلیتی برای کاربران ایرانی اهمیتی نداشته و اغلب افراد ساکن در ایران واریز وجه خود را به‌صورت ارز دیجیتال و از طریق صرافی‌های واسط ایرانی انجام می‌دهند.

نحوه شارژ حساب کاربری در صرافی کوینکس (CoinEx)

در این قسمت از خانه سرمایه به معرفی یکی از معدود صرافی‌هایی می‌رویم که از دست تحریم‌ها جسته‌ است و خدمات قابل توجهی را به معامله‌گران ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید با آموزش صرافی کوینکس «Coinex» و شیوه کار با آن آشنا شوید، تا پایان این گفتار همراهی‌مان کنید. صرافی کوینکس مانند صرافی بایننس یک صرافی متمرکز می باشد اما حجم معاملات آن نسبت به بایننس بسیار پایینتر می باشد. با اجباری شدن احراز هویت برای تمام کاربران بایننس، کوینکس می تواند یک گزینه جایگزین برای آن و برای کاربران ایرانی به شمار برود. پس از ورود به برداشت در قسمت کوین باید ارز مورد نظرتون رو انتخاب کنید که ارز مورد نظر ما تتر هست.

  • در ویدیو بالا به صورت کامل نحوه معامله و خرید و فروش در بخش معاملات فیوچرز صرافی کوینکس را آموزش داده ایم.
  • از چندین زبان از جمله فارسی پشتیبانی می‌کند و کاربران بیش از 100 کشور را می‌پذیرد.
  • این صرافی از 233 ارز دیجیتالی گوناگون پشتیبانی کرده و اجازه معاملات بین 437 جفت ارز را به کاربران می‌دهد.
  • امکان انجام معاملات مارجین در این دو صرافی برای معامله گرها وجود دارد.
  • علاوه بر این از تابستان ۱۴۰۰ زبان فارسی به رابط کاربری این صرافی اضافه شد تا کاربران ایرانی راحت‌تر و سریعتر معاملات خود را انجام دهند.
  • این صرافی از رمزارزهای مختلفی چون بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و تتر پشتیبانی می‌ کند.
اما هیچ‌گونه شکایتی از کوینکس مبنی بر پولشویی یا کلاهبرداری از کاربران خود وجود ندارد و این صرافی کماکان به فعالیت خود ادامه می‌دهد. چندی پیش شایعه منتشر شد که تیم توسعه دهنده صرافی کوینکس کاملا ایرانی هستند اما درست یا غلط بودن این شایعه هیچ‌وقت مشخص نشد. صرافی کوینکس در گذشته دارای یک محیط دمو برای تمرین معاملات بود اما به تازگی این قابلیت را از سایت خود حذف کرده است. احراز هویت در این صرافی اجباری نبوده اما در برخی از ویژگی‌های حسابتان تأثیر دارد. برای مثال سقف برداشت شما متفاوت خواهد بود، جزو مشتریان ویژه محسوب می­‌شوید. صرافی کوینکسدر دسامبر 2017 توسط آقای Yang Haipo در کشور هنگ کنگ تاسیس شد.

از صرافی کوینکس چقدر میدانید ؟

دوربین مدار بسته.