اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل Srs-xp500

قیمت باند خانگی SONY با توجه به نوسانات بازار مشخص می‌شود و نمی‌توان قیمت دقیق آن را بیان کرد. این سیستم علاوه بر کیفیت صدای مطلوب ، باید بی وقفه و بدون قطع و وصل شدن عمل کند که در همین راستا استفاده از محصولات صوتی سونی پیشنهاد می‌شود. محصولات این برند معروف از کیفیت و صدای قابل قبولی برخوردار بوده و جزو پرفروش‌ترین سیستم‌های صوتی بازار هستند.

این شرکت با تولید اسپیکرهای بلوتوثی، باندهای خانگی و…

Extra Bass باعث تقویت صدای بلندگو و عمیق و قوی تر شدن asilbekharid.com آن می شود. با ویژگی “Clear Audio+” که این اسپیکر دارا می باشد نویز های اضافی صدای محیط را حذف و صدا را واضح تر می کند. سونی به ‌تازگی اسپیکر جدید از خانواده‌ی اکسترا بیس را معرفی کرده است. کیفیت صدای این هدفون درمقایسه ‌با مدل‌های پیشین بهتر و طراحی‌ اش نیز بهبود یافته است.

  • این بلندگوها جدا از اجرای صدا جنبه ی زیبایی‌ داشته و آراستگی این دستگاه را افزایش داده اند.
  • اسپیکر v43 خود را به وسیله قابلیت Wireless Party Chain و به کمک بلوتوث با حداکثر 50 سیستم صوتی سازگار با قدرت بالا را بهم متصل کنید.
  • سری شیک سونی فضای مهمانی گرمی را برای شما بوجود می‌آورد که ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند.
  • باند سونی سال هاست با محصولات صوتی و تصویری خود، جمع خانواده های ایرانی را گرم نگه داشته است.

مثلا می‌توانیم EQها را شخصی‌سازی کنید یا حالت نمایش نورهای LED را تغییر دهید. حتی در این اپلیکیشن تنظیمات خاصی هم برای مدیریت مصرف باتری در نظر گرفته شده که قطعا کاربردی خواهد بود. این اسپیکر بلوتوثی از دو بلندگوی ۰.۸ میلی‌متری و دو ووفر ۲.۸ اینچی مجهز شده که صدای بسیار مناسبی تولید می‌کنند و کیفیت قابل قبولی را ارائه می‌دهند.

اسپیکر قابل حمل جدید سونی

(پردازنده سیگنال دیجیتال) به کار رفته در این اسپیکر یک صدای واقعی و با وضوح بالا را تجربه میکنید. اسپیکر دیجی دار SONY از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به همین منظور ارزش خرید بالایی دارد. اما خوشبختانه برند سونی برای حل این مشکل محصولات ضد رطوبت تولید کرده است که هنگام قرار گرفتن در این محیط‌ها دچار نقص نمی‌شوند. حالت Taiko در این اسپیکر امکان ژست های حرکتی و جلوه های صوتی به شما میدهد که میتوانید با دوستان خود رقابت و بازی کنید. در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.

سیستم صوتی سونی D20

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل Srs-xp500

زمانی که از روبه رو به بدنه خوش تراش این اسپیکر شارژی بلوتوثی XP500 بنگرید بلندگوهایی را مشاهده می نمایید. این بلندگوها جدا از اجرای صدا جنبه ی زیبایی‌ داشته و آراستگی این دستگاه را افزایش داده اند. گفتنی است که نمای بیرونی دستگاه را از پلاستیک با کیفیت ساخته‌اند.

2 ورودی برای میکروفون، درگاه USB و داشتن یک باتری با ظرفیت بالا قابلیت‌هایی هستند که در کنار سایر مزایای یاد شده در این مدل به چشم می‌خورند. اسپیکرسونی XB90 کیفیت ساخت قابل قبولی دارد و از بهترین مواد در ساخت این اسپیکر استفاده شده. باتری قابل شارژش به شما این امکان را می دهد تا آهنگ مورد علاقه خود را بدون نیاز به منبع اصلی برق پخش کنید و هر جایی که دوست داشتید با خود ببرید. با قابلیت های متعدد سیستم صوتی که این اسپیکر دارد قطعا توان عرض اندام خوبی هم با سایر رقبای خود خواهد داشت. شرکت سونی با توجه به سلیقه مشتریان خود اقدام به تولید باند سونی کرده است. این شرکت با تولید اسپیکرهای بلوتوثی، باندهای خانگی و… با توان بالا توانسته هر گونه نیاز مشتری‌های خود را برطرف کرده و لحظات خوشی را برای مصرف کنندگان این کالاها رقم بزند.

Sony Icf-ds15ipn Ipod And Iphone Dock Clock Radio