آموزش صرافی کوکوین آموزش ثبت‌نام و معامله‌گری در کوکوین Kucoin + ویدئو میهن سیگنال

سفارش نوع سوم کمی پیشرفته‌تر است و نیاز به توضیح دارد. مطابق توضیحات قبلی نوع ارز را تعیین کنید و سفارش را روی حالت Stop Limit قرار دهید. سپس تصویری می‌بینید که در آن مجموعه‌ای از حروف و کاراکتر وجود دارد. این کد امنیتی را با کپی کردن در یک مکان امن نگهداری کنید. درصورتیکه اپلیکیشن Google Authenticator را حذف کنید از این کد برای بازیابی استفاده می‌شود.

صرافی کوکوین از نظر نقدینگی بسیار خوب عمل کرده و سرمایه ی زیادی در اختیار دارد و همچنین از بسیاری از ارزهای دیجیتال متنوع پشتیبانی می کند و لذا دست شما در خرید بسته نبوده و محدودیتی نخواهید داشت. اگر شما هم در حوزه ی ارزهای دیجیتال مشغول به کار باشید در مورد اهمیت استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال آنلاین و معتبر اطلاع آموزش ثبت نام در کوکوین دارید. با توجه به این که سرمایه ی شما در حوزه ی ارزهای دیجیتال در همین صرافی قرار می گیرد پس معتبر بودن فوق العاده مهم است. این پیغام بدین معنا است که یک کد شش رقمی برای امنیت حساب کاربری خود انتخاب می‌کنید ولی اون کد شش رقمی همون کد موجود در برنامه Google Authentication یا Authenticator نیست.

این سایت فیلتر نبوده و برای ثبت نام نیازی به تغییر آی پی ایرانی ندارید. برای قرار دادن حد سود یا حد ضرر در معاملات فیوچرز صرافی کوکوین، ابتدا وارد بخش معاملات فیوچرز شوید. در قسمت مشخص شده بسته به نوع پوزیشن لانگ یا شورت خود می‌توانید حد سود یا حد ضرر مورد نظر خود را تنظیم کنید. از آنجایی که امکان خرید مستقیم و یا واریز ریالی به صرافی کوکوین وجود ندارد، در ادامه طریقه شارژ حساب کوکوین را به وسیله ارز دیجیتال تتر آموزش می‌دهیم.

فروش و خرید ارزهای دیجیتال

از میان صرافی‌های قابل اعتماد، بهتر است علاوه بر بررسی امکانات و ویژگی‌های صرافی، شرایط و نیازهای کاربر را هم در نظر گرفت. صرافی Kucoin و Binance دو مورد از برترین صرافی‌های رمزنگاری شده در سطح جهان هستند. در مرحله سوم قبل از شروع ترید، برای افزایش امنیت حساب، لازم است مانند تصویر زیر رمز عبور معاملات خود را در گوشه پاییت سمت راست صفحه، وارد کنید. ساخت حساب و ورود به صرافی کوکوین بسیار ساده است و نیاز به احراز هویت ندارد. این گزینه سبب افزایش امنیت حساب کاربری شما در هنگام ورود به حساب کاربری می‌شود.

پس از ورود به سایت صرافی کوکوین، وارد این صفحه می‌شوید. بعد از تکمیل مراحل یک تیک سبز رنگ جلوی تایید گوگل مشاهده می کنید که به معنای موفقیت امیز بودن مراحل قبل می باشد. بعد از فعال شدن این کد برای هر بار ورود به حساب کاربری باید کدی که نرم افزار Google Authenticator به شما می دهد را وارد کنید. قیمت بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای ببینید و نرخ آن‌ها را به یکدیگر تبدیل کنید. آخرین اخبار، تحلیل‌ها و مقالات حوزه بلاک چین را بخوانید. سبد دارایی خود را با افزودن ارزهای دیجیتال بسازید و ارزش آن را هر لحظه دنبال کنید.

در حال حاضر شما میتوانید با تماس با پشتیبانی صرافی مدارک مورد درخواستشون رو ارسال کنید و پس از اطمینان از اینکه مالک حساب کاربری هستید به شما اجازه برداشت کامل دارایی‌تون رو میده. در حال حاضر صرافی کوکوین سختگیری زیادی بر روی این موضوع ندارد. اما پیشنهاد می‌کنیم برای اطمینان بیشتر دارایی خود را خارج کنید و با یک اکانت جدید وارد کوکوین شوید و به کار خود ادامه دهید. در صرافی کوکوین کارمزد واریز رایگان است ولی برای برداشت کارمزد وجود دارد که برای هر کوین کارمزد متفاوتی تعریف شده است. لازم به‌ذکر است که شما می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را از هرکدام از این حساب‌ها به حساب دیگر منتقل کنید و یا به‌هرکدام از آن‌ها وجوهی را واریز یا برداشت کنید.

در حال حاضر اکانت شما ساخته شد و مراحل ثبت‌نام به پایان رسید. در تصویر زیر محیطی از اپلیکیشن گوگل اتنتیکیتور هست که باید کد را در آن وارد کنید. جهت ورود به سایت ترجیحا از آی پی آمریکا، انگلیس و آلمان استفاده نکنید.

دفتر مرکزی صرافی کوکوین در کدام کشور است؟

زمانی که وارد لینک بالا شوید با تصویری مانند تصویر پایین روبرو می‌شوید. برای اینکه اپلیکیشن صرافی Kucoin را دریافت کنید بر روی آیکون مورد نظر خود در وسط کلیک کنید. بر اساس آماری که منتشر شده از هر چهار نفری که در بازار ارز دیجیتال معامله می‌کنند بطور حتم یک نفر در کوکوین عضو است. کوکوین نیز همانند رقبای خود دارای نرم افزار برای آیفون و ios است که به همین دلیل دیگر جز مزایا اعلام نشد. یک مزیت جالب دیگری که وجود دراد به واسطه اینکه رمز ارز درون کیف پول شما است سود دریافت می‌کنید. اولین مورد حجم معاملات صرافی کوکوین می‌باشد، باتوجه به اینکه این صرافی حدودا بالای هشت میلیون کاربر دارد دارای نقدینگی زیادی نیز می‌باشد.

آموزش صرافی کوکوین آموزش ثبت‌نام و معامله‌گری در کوکوین Kucoin + ویدئو میهن سیگنال