فروشگاه اینترنتی ایران ادیسون مرجع فروش کالای برق ساختمانی و صنعتی لوله خرطومی فلکسی سایز 25 روکشدار با بهترین قیمت خرید

فروشگاه اینترنتی ایران ادیسون مرجع فروش کالای برق ساختمانی و صنعتی لوله خرطومی فلکسی سایز 25 روکشدار با بهترین قیمت خرید

برای متصل کردن و نگهداشتن لوله فلکسیبل ها نیاز به یک سری تجهیزات اصلی است. اولین مورد آنها گلندهای این نوع لوله است که فلکسیبل ها را به باکس ، جعبه و تابلو برق متصل می کند. برای لوله کشی آنها از مبدا به مقصد نیاز به بست های یک طرفه یا عایق دار است. کانکتورها که برای وصل کردن دو نوع متفاوت لوله برق مثلا لوله فولادی برق از رابط فولادی به فلکسی استفاده می شود. در داخل ابتدا و انتهای لوله های فلکسیبل سر لوله پلاستیکی استوانه ای بصورت پیچی قرار می گیرد که باعث محافظت بهتر کابل برق درون این لوله می خرید لوله فلکسی شود.

  • در لبه ی سه سانتی از هر لبه ی استوانه ایِ تبدیل لوله فلکسیبل صداگیر یک برجستگیِ گرد به سمت بیرون ایجاد می گردد که باعث تثبیتِ بیشترِ تبدیل به لوله فلکسیبل صداگیر شده و از جداشدنِ تبدیل از ساختارِ لوله فلکسیبل صداگیر جلوگیری شود.
  • لوله‌های فلکسیبل خرطومی به گونه‌ای ساخته شده‌اند که می‌توان با نصب یک محافظ کابل لاستیکی درون آن از ورود انواع آلودگی، گرد و خاک جلوگیری کرد.
  • یکی از مهم‌ترین مزایای لوله فلکسیبل هوا فویلی آلومینیومی داشتن انعطاف‌پذیری بالا در موارد مصرفی گوناگون است.
  • به طور معمول از لوله فلکسی فلزی در شرکت‌ تولیدی، سیستم‌های هوایی، ریلی و دریایی به‌همراه صنایع نظامی استفاده خواهد شد.
  • عدم‌جذب رطوبت، وزن کم و نصب آسان نیز از دیگر خصوصیات مثبت فلکسیبل PL بوده و آن را گزینه مناسبی جهت استفاده در انواع سیستم سرمایش و گرمایش هوا ساخته است.

شرکت نوین لوله تولید کننده لوله فلکسی در لاله زار تهران، با تولید لوله فلکسی برق در انواع مختلف و با بهره گیری از نیروی کارآمد و خبره، همیشه در تلاش است تا علاوه بر جلب رضایت مشتری، بهترین محصول را با بهترین قیمت تولید کند. عوامل متعددی، قیمت لوله فلکسیبل را تحت تاثیر قرار می‌دهد.از جمله این عوامل می‌توان به مهمترین آنان در زیر اشاره کرد. کانال فلکسیبل الاستومری مقاوم در برابر انتقال صوت و زوزه برای هوارسانی و مکش هوا در سیستم های تهویه مطبوع در ساختمان های مسکونی استفاده می شود. ۱-جلوگیری از هرگونه تعرق در زمان های سردوگرم شدنِ این نوع لوله فلکسیبل صداگیر. در نتیجه بروز آتش سوزی در محیط هایی که این لوله ها وجود دارد هیچ آسیبی به سیم های موجود درون لوله وارد نمی کند.

لوله فلکسیبل PG42

جنسِ لایه درونی و بیرونی از فویل آلومینیومِ لمینیت شده و ضخیم و جنس لایه میانی از یک لایه با قشرِ غیرِفشرده از الیاف پلی استر تشکیل یافته است. لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پلی استر در قطرهای ۱۰-۱۵-۲۰-۲۵-۳۰-۳۵-۴۰-۴۵-۵۰-۵۵ و ۶۰ سانتیمتر تولید و در شاخه های ۱۰ متری به بازار عرضه می گردد. گستره ی مقاومت دماییِ لوله فلکسیبل صداگیر باعایق الاستومری بینِ ۳۰- تا ۱۵۰+ درجه سانتیگراد متغیر می باشد.

انواع لوله فلکسیبل برق

قیمت لوله فلکسیبل ها با توجه به نوع استفاده ، نمره مقطع یا سایز ورودی و کیفیت روکش آن محاسبه می شود. رنگ عایق ها سفید ، سیاه و دیگر رنگ ها بصورت سفارشی در متراژ عمده ساخته می شود. روکش های پلاستیکی که در قسمت بیرونی قرار دارند عایقی برای نارسانا شدن سطح فلز گالوانیزه است.

لوله فلکسی سایز ۱۳ حلقه ۲۵ متری

۶- به لحاظِ هوابندی، لوله فلکسیبل صداگیر باعایق الاستومری به خاطرِ ساختارِ یکپارچه ی خود، بسیار قابلِ اعتمادتر و مطمئن تر از لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پشم شیشه می باشد. فلکسیبل با عایق پلی استر به دلیل مقاوم زیاد مقابل رطوبت در استان‌های شمالی و جنوبی ایران بسیار پر مصرف است. همچنین بهره‌برداری از این لوله فلکسی در هوای رفت سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش هوا به‌دلیل عدم‌انتقال رطوبت به دیوار و سقف از اهمیت بالایی برخوردار است. محدوده دمایی مدنظر برای لوله فلکسیبل با عایق پلی استر بین منفی 30 الی مثبت 80 درجه سانتی‌گراد بوده و با توجه به بدون بو و غیر سمی بودن جایگزین عایق پشم شیشه است. شرکت ایران فلکسیبل با دارا بودن پروانه رسمی تولید از وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، استانداردهای کیفی در زمینه مواد اولیه تولید، دارا بودن از علم روز دنیا و همچنین خطوط پیشرفته تولید و کادری مجرب و کاردان توانسته است در بسیاری از پروژه های ملی کشور کانال های فلکسیبل، لوله های فلکسی، لوله های خرطومی و کانال های انتقال هوا را تولید و ارائه نماید. درزمان نصب لوله های خرطومی هوا ،زمانیکه نیاز به ادامه لوله های خرطومی باشد الزما باید از یک رابط همقطر با قطرِ لوله فلکسیبل صداگیر استفاده نمود.