آموزش طراحی سایت و آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی همیار آکادمی | allescape

استاد دوره هم خیلی با بچه ها در ارتباط بودن و خیلی کمک کننده بود. اما باید کار با کامپیوتر را بدانید پیشنهاد میکنم اگر به کامپیوتر آشنایی ندارید ابتدا در دوره icdl فنی حرفه ای شرکت کنید. دوره وردپرس بسیار جامع و در عین حال کاربردی برگزار شد، مطالب به صورت پروژه محور و کاملا مناسب بازار کار آموزش داده شد.

  • طراحی وب سایت اغلب یک فرآیند مشارکتی است که دانش و ابزارهای مرتبطی را از جمله طراحی UI/UX، سئو و مارکتینگ را شامل می‌شود.
  • ثبت نام گروهی به این معناست که شما ما را به دوستان خود معرفی کنید و به صورت گروهی دوره را خریداری فرمایید.
  • در نتیجه امروزه داشتن یک وب سایت ‌اینترنتی یکی از نیاز‌های اصلی هر کسب و کار و فعالیتی است.

و یا بصورت حضوری با دانشجویان قبلی که هم اکنون در حال گذراندن دوره های بازآموزی رایگان هستند صحبت کنید و نظر آنها را جویا شوید. بخشه های ویژه ای همچون ثبت ملک ، استفاده از لوکیشن واقعی تحت نقشه ، دریافت و ارسال موقعیت ، بخش بندی کاربران سایت و … از نمونه قسمت های این وب سایت هستند . این دوره آموزشی شما را یک حرفه ای واقعی در زمینه طراحی و برنامه نویسی قالب های وردپرس خواهد نمود و ورود شما به بازار کار را تضمین می نماید . براي مورد اول در بخش آموزش طراحی سایت ، ما مسير فرانت اند كار شدن را با هم بررسي مي كنيم . اگر دانشجويي واقعا در مورد طراحي سايت اطلاعات صفری داره و هنوز وارد دنيای طراحی سايت نشده ، از گام اول كه آموزش html است شروع ميكنه ؛ و كم كم وارد آموزش هاي طراحي مثل آموزش Css ، آموزش بوت استرپ و … ميشه .

وب سایت ها یا در ساب دامین ها چند زبانه می شدند که البته در اینصورت به مانند این است که شما دو وب سایت متفاوت دارید و یا اینکه صاحبان وب سایت چند دامنه و چند هاست مجزا تهیه می نمودند و چند وب سایت مجزا از هم را در زبان های مختلف پیاده طراحی سایت اسکیپ روم می کردند . اما در حال حاضر می توان وب سایت های چند زبانه را خیلی راحت و با تعداد زبان های دلخواه پیاده نمود . در این دوره آموزشی شما چندین روش مختلف را برای طراحی سایت های چند زبانه یاد خواهید گرفت که نمونه اصلی این دوره ، چند زبانه کردن قالب هایی هستند که خودمان آنها را در وردپرس طراحی و برنامه نویسی نموده ایم . این دوره آموزشی از مبتدی تا متوسط است به این معنی که شما در این پکیج یاد میگیرید که چگونه یک قالب با مضمون وبلاگی و خبری در وردپرس پیاده سازی کنید ، البته این قالب قسمت های خیلی خوبی هم دارد که باعث می شود شما در قسمت مبتدی طراحی قالب استپ نکنید و کمی فراتر بروید .

نمایش و عدم نمایش sidebar و header

مهارت‌های ویژه‌ای مثل طراحی و توسعه اپلیکیشن موبایل، برنامه‌نویسی کامپیوتر، توسعه دهنده وب، تحلیلگر برنامه، مهندس سیستم‌های کامپیوتری، توسعه دهنده نرم‌افزار می‌توانند حقوق برنامه‌نویس را بالاتر نیز ببرند و فرصت‌های شغلی مناسب او را افزایش دهند. امکان کارآموزی و کارورزی رایگان دوره های عملی و کاربردی در محل موسسه و یا معرفی به سازمانها و … موتورهای جستجو بدون هزینه برای شما بازاریابی می کنند فقط کافیست رباتهای آنها سایت شما را پیدا کنند و از آن پس زمانی که فردی به دنبال هر یک از خدمات و یا محصولات و یا اطلاعات ارائه شده در سایت شما باشد، این موتورها فرد را به سمت سایت شما هدایت می کنند. میزان بازدید کننده هدایت شده به سایت به پارامترهای زیادی وابسته است اما در بدترین حالت چیزی در حدود ۵۰ نفر در روز توسط موتورهای جستجو به یک سایت هدایت می شوند.

من قبلا دوره ۰ تا ۱۰۰ طراحی سایت یا ۰ تا ۱۰۰ طراحی فروشگاه اینترنتی را خریده ام، این دوره برای من هم مناسب است؟

ظرفیت این دوره تکمیل شده اما میتونید مشخصاتتون رو برای ما بذارید تا شروع ثبت نام و جزییات دوره جدید رو بهتون اطلاع رسانی کنیم. یکی از سرویس‌هایی که آکادمی آمانج برای سادگیِ شرکت در این دوره فراهم کرده ثبت‌نام گروهیه؛ راه مناسبی برای شما تا بتونید با دعوت از دوستاتون برای ثبت‌نام، هرکدوم با بهای کمتری در این دوره همراه ما باشید. امکان پرداخت از 147 کشور دنیا و با 9 واحد پولی مختلف امکان پذیر است. بخاطر مشغله های کاری دوره رو تا مباحث وردپرس گذراندم و منتظر وقت آزاد هستم که بقیه ویدیوها رو تموم کنم. و در کنار کاربردی بودنش برای کسانی که میخواستن علاوه بر کاربرد اطلاعاتشون رو تکمیل کنن هم سرنخ رو نشون میدادن و در آموزش به هیچ وجه کوتاهی نمیکردن… در تمام طول دوره، استاد از طریق جلسات انلاین و گروه تلگرامی با شما در تعامل بوده و همه ابهامات و سوالاتتان را پاسخ خواهد داد.

آموزش گرافیک

آموزش طراحی سایت و آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی همیار آکادمی | allescape