قیمت دستگاه بخار شوی مبل نظافت صنعتی | asilbekharid

قیمت دستگاه بخار شوی مبل نظافت صنعتی | asilbekharid بخار شوی آکیلیس دارای توان 2000 وات، فشار بخار 4 اتمسفری با ایجاد بخار مداوم و قوی است که در کمترین زمان آماده به کار می‌شود. لوله تقویت شده خروجی بخار این دستگاه با استحکام بالا در مقابل بخار داغ و فشار اجسام خارجی با طول کافی به شما این اجازه را می‌دهد که به راحتی به زوایای مختلف برای نظافت دسترسی داشته باشید. بخارشوی آریته مدل 4217 که به بخارشوی MV7 Hydro نیز معروف است، با ترکیبی از فشار آب زیاد و فشار بخار استفاده می‌شود.

تبدیل سریع‌تر آب به بخار و متمرکز کردن بخار خروجی یکی از نکاتی است که تولیدکنندگان مختلف در ارتباط با آن حساسیت خاصی به خرج می‌دهند و با هم رقابت https://www.asilbekharid.com/best-steam-cleaner/ میکنند. وزن مناسب 3.2 کیلوگرمی این بخارشوی مخصوص مبل باعث شده تا جا به جایی آن برای کاربر راحت تر شود. فروشگاه لوازم خانگی شیکومال از سال 1388 شروع به فعالیت در عرضه محصولات باکیفیت و برند اصلی از لوازم خانگی کرده است ، و با توفیق الهی و تلاش های روز افزون کادری حرفه ای توانسته مشتریان زیادی رو رضایتمند نگه دارد.

  • این مدل مجموعا ۳ کیلوگرم وزن دارد که به نظر می‌رسد در دست گیری آن را برای کسی با مشکل مواجه نکند.
  • فرش شور مولن این دستگاه قالیشویی خانگی، بخارشوی فرش و جارو فرش شوی نیز نام دارد.
  • و اما برای از بین بردن و همچنین کمرنگ کردن لکه و آلودگی‌های جدید، می‌توان تنها با فشار بخار آب روی مبل آنها را به راحتی از بین برد.
  • این دستگاه قادر است به راحتی گرد و خاک، مو، پرز و انواع زباله را جمع آوری کند و جهت نظافت بیشتر، کار خود را با دمیدن بخار آب کامل می‌کند.
  • ویژگی‌های خاص این بخارشورها از جمله داشتن مخزن آب، ظرفیت بالای مخزن بخارشوی، طول عمر بالا و قدرت مکش بالا و قابلیت پاشش قوی بخار باعث شده است تا در مقایسه با انواع دیگر بخارشو، از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

بخارشوی کارچر که در انواع مختلف و برای کاربردهای متفاوتی طراحی شده‌اند، که کار مربوط به نظافت و شستشو را بسیار ساده کرده ‌است. برای خرید و اطلاع از قیمت‌های بخارشوهای مخصوص فرش و مبل کرشر با همکاران ما در کارن تجارت بهین تماس بگیرید. بخار شوی آکیلیس مدل «4000» از کارآمدترین دستگاه‌های موجود در بازار برای تمیز کردن سطوح مختلف با بخار است؛ که می‌تواند در محیط کار یا منزل دستیار خوبی برای شما باشد.

خارشوی بایترون مدل BSX-4000

بعد از جاروکشی، از آب و تی برای از بین بردن لکه‌ها و جمع‌کردن گرد و غبار باقی‌مانده و تمیز کردن نهایی فضای کار و منزل استفاده میشده است. قسمت مبل شور دستگاه مبل شوی خانگی مولن نیز مزیت های زیادی دارد که یکی از آن ها دو عدد برس چرخشی قدرتمند می باشد. برای استفاده از مبل شور این دستگاه فقط کافی است دکمه روی دسته را فشار دهید و به میزان لازم کف روی مبل هایتان بپاشید. این قسمت از دو عدد برس چرخشی و یک عدد لوله خرطومی تشکیل شده است که بسیار با کیفیت می باشد. از این قسمت می توان به عنوان جارو برقی نیز استفاده کرد تنها کافی است قسمت های برس را از دستگاه جدا کنید. برای خشک کردن مبل هایتان پنج دقیقه بعد از اتمام کار کلیدی را که در قسمت پشت بدنه دستگاه می باشد فشار دهید.

بخارشوی کرشر مدل SC1.020

استفاده از نازل های حرفه ای و تخصصی به منظور شستشوی محیط از دیگر مزیت های بارز استفاده از این فرش شوی و مبل شوی است. بدین صورت که برای شستشوی سطوح کف، مجهز به نازل مخصوص و برای شستشوی مبلمان و صندلی ها از نازلی مخصوص و برای نظافت ناحیه های با دسترسی مشکل، مانند گوشه ها و زوایا می توانید از نازلی حرفه ای استفاده می نماید. همان‌طور که می‌دانید قیمت بخارشو ارتباط مستقیمی با برند، کاربرد و سایر قابلیت‌های آن دارد. به‌طور کلی این محصول در بازار ایران، بین 1 میلیون تومان الی 11 میلیون تومان می‌باشد. البته دقت داشته باشید که همیشه بهترین بخارشوی، گران‌ترین مدل آن نیست. همچنین با بخار شوی اکلیس می‌توانید هر نوع لکه و جرم را از سطوح مختلف به راحتی پاک کنید.

۲۵ مدل مخلوط کن باکیفیت و برتر با قیمت روز و خرید اینترنتی