فلاپ درب عقب جک S5 اصلی با بهترین قیمت فروشگاه جک یدکی-پارس قطعه

این قطعه جزو لوازم یدکی مهم خودرو است، درب خودرو زمینه ورود و خروج به داخل یا خارج خودرو را فراهم می کند. محل قرارگیری این قطعه در قسمت عقبی خودرو در سمت چپ و راست است. این قطعه از آهن ساخته می شود تا در مقابل ضربه، مقاومت لازم را داشته باشد. درب خودرو را می توان محافظ قسمت داخلی خودرو و سرنشینان آن نامید. درب در خودرو دارای جایگاه مهمی است و نقش قابل توجهی در حراست و حفاظت از وسایل موجود در خودرو دارد. از نکات قابل توجه در مورد این قطعه، نداشتن تاب و موج، رنگ پذیری مناسب هنگام رنگ کردن درب، باز و بسته شدن راحت و آسان و مقاوم بودن درب هنگام باز کردن آن با فشار است.

در نصب درب صندوق عقب جک JAC S5 ابعاد ماشین تقریبا ثابت می ماند. قطعه ارم ستاره درب صندوق عقب جک S5 از محصولات تولیدی جک موتور می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی نوین پارت به صورت فروش آنلاین ارائه می گردد. درب عقب چپ جک اس JAC S5 نوعی در است که معمولاً به لبه جلویی آن لولا می‌شود، اما گاهی اوقات توسط سیستم های دیگری مانند ریل برای ورود و خروج از خودرو جک متصل می‌شود. درب عقب چپ جک اس JAC S5 اغلب پنجره های جانبی را برای دید از داخل خودرو یکپارچه می کنند و می توانند برای ایمن سازی خودرو قفل شوند. درب عقب چپ جک اس JAC S5 با وجود دستگیره های خود می‌توانند ظاهر وسیله نقلیه شما را ارتقا دهند، دستگیره های خودرو جک آسیب دیده را جایگزین کنند، و ورود و خروج از خودرو را برای افرادی که مشکل حرکتی دارند آسان‌تر می کند.

توپی سر کمک جک J5

کلیه قطعات ارائه شده در این فروشگاه اصل بوده و دارای ضمانت معتبر می باشند. هوزینگ دیفرانسیل جک S5 هوزینگ دیفرانسیل یا کله گاوی جک S5 اصلی ترین وظیفه هوزینگ دیفرانسیل جک S5 و چرخ دنده داخل آن تعدیل یا تنظیم دور چرخ ها هنگام دور زدن یا حرکت در میدان ها می باشد. شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید. منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید. یک محرک برقی، بطور کلی شامل موتور الکتریکی، رله و میکروسویچ تشخیص وضعیت قفل می باشد. توسط زبانه مخصوص (۱) بطور دستی نسبت به باز نمودن قفل اقدام نمود.

  • کاربران فروش آنلاین می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
  • درب عقب جک S5 در فروشگاه اینترنتی یدک مارکت با کیفیت اصلی و مناسب‌ترین قیمت عرضه شده است.
  • منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید.
  • فروشگاه اینترنتی فروش آنلاین مرجع تخصصی نقد و برسی و فروش اینترنتی لوازم یدکی تمامی خودروهای در ایران است.

به پشتوانه 14 سال فعالیت مستمر و حرفه‌ای در بازارلوازم یدکی خودرودر ایران، تلاش می‌کنیم تا تجربه بسیار خوبی از خرید آنلاین لوازم یدکی در YadakMarket.com را برای شما ایجاد کنیم. درب عقب جک S5 به‌ صورت مستقیم از تولید کننده اصلی از کشور چین وارد ایران شده‌ است؛ پس می‌توان گفت دارای مرغوب ‌ترین کیفیت و متریال لازم است. فلز به کار گرفته شده برای ساخت این قطعه از نوع مشابه ساخت بدنه خودرو جک اس ۵ می‌باشد. این بخش یکی از قطعات مهم خارجی خودرو است و از آن جایی که درب هر خودرو تنها و فقط مناسب همان خودرو است، درب عقب جک S5 هم فقط مناسب همین خودرو است.

قفل مرکزی برای محرک قفل ها و بصورت ولتاژ الکتریکی ارسال می گردد. لازم به ذکر است که بعضی از قسمت های حافظه کنترل یونیت نو، خالی می باشد. لطفا فرم ذیل را به منظور ارائه نظرات خود درباره این محصول تکمیل کنید. به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و درب عقب جک s5 ظاهر متن باشد.

فلاپ درب عقب جک S5 اصلی با بهترین قیمت فروشگاه جک یدکی-پارس قطعه

صندوق عقب خودرو که در انگلیسی با نام‌های trunk و یا boot شناخته می‌شود، محفظه‌ای است برای قرار دادن بار در داخل آن. برای حفاظت از محتویات داخل صندوق و همچنین به جهت تامین زیبایی خودرو، از یک درب برای آن استفاده می‌شود که در انگلیسی به tailgate معروف است. درب خودرو وسیله ایست فلزی وجزو دسته شاسی وبدنه خودرومی باشد.جهت رفت و امددروسیله نقلیه دستگیره درب رابازکرده وخارج ویاواردمیشویم. به دلیل نوسانات قیمت و محدودیت موجودی، امکان تغییر قیمت و عدم وجود کالا در لحظه سفارش وجود دارد. لطفا درخواست خود را ثبت نموده و منتظر تماس کارشناسان یدکی مارکت بمانید.

در فروشگاه لوازم و قطعات یدکی ترودو، شما می توانید لوازم یدکی انواع خودرو را به صورت تلفنی یا آنلاین سفارش داده و در اسرع وقت در محل سکونت خود تحویل بگیرید. در فروشگاه لوازم و قطعات یدکی ترودو ، شما می توانید لوازم یدکی انواع خودروهای چینی را به صورت تلفنی یا آنلاین سفارش داده و در اسرع وقت در محل سکونت خود تحویل بگیرید. جناب آقای محمد امین سلطانی صاحب امتیاز نماد خودرو پارت، مجموعه تخصصی تهیه و توزیع قطعات یدکی خودروهای چینی دارای مجوز کسب از اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل سبک و سنگین شیراز …. فروشگاه اینترنتی فروش انلاین با در اختیار داشتن سهم عمده ای از بازار لوازم یدکی در ایران با تنوع بالا از لوازم خودرو های چینی در همراهی مشتریان در فرایند خرید لوازم یدکی خودرو و نهایت تلاش خود را مینماید. فعال کننده قفل برقی درب دستگاهی بسیار ساده و قابل فهم است. یک موتور کوچک الکتریکی یک سری از چرخدنده های خاردار را می‌چرخاند و به عنوان کاهنده عمل می‌کند.

کاربران فروش آنلاین می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود. مجموعه تن پارت تلاش می‌کند تا در راستای هرچه بهتر ارائه دادن خدمات به خریداران گرامی، امکان ارسال قطعات یدکی خریداری شده را به اقصی نقاط ایران فراهم سازد.

یک خودرو از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر یک وظیفه خاص خود را دارد. در صورت حذف هر قطعه، حتی اگر کم اهمیت، کل سیستم دچار مشکل شده و سرنشین خودرو را دچار مشکل می‌کند. درب صندوق عقب جک S5، یکی از قطعاتی است که توسط تن پارت وارد می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر این قطعه بپردازیم.

در ادامه به بررسی نکات مهمی در هنگام خرید این محصول می‌پردازیم. جهت خرید فلاپ درب عقب جک S5 میتوانید بصورت آنلاین ، حضوری ، تماس با فروشگاه یا از طریق واتساپ اقدام نمایید. انگشتی سر سیلندر جک S5 قطعه انگشتی سرسیلندر جک S5 از محصولات تولیدی جک موتور می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی نوین پارت به صورت فروش آنلاین ارائه می گردد شما می توانید با خرید آنلاین این کالا ضمن اطمینان… سنسور ABS چرخ جلو جک J5 قطعه سنسور ABS چرخ جلو جک J5 از محصولات تولیدی کمپانی جک موتور می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی نوین پارت به صورت فروش آنلاین ارائه می گردد.

درب عقب چپ جک اس JAC S5