دریچه بازدید داکت اسپلیت

دریچه بازدید داکت اسپلیت دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی دارای کادر محیطی به صورت پرّه‌ی پله ای رو به داخل در یک ردیف یا دو ردیف در حاشیه‌یا داخلِ درب دریچه بازدید است. این حفره‌ی چهارگوشِ یک و دوردیفه درواقع منفذِ ورود هوای برگشت دریچه بازدید داکت اسپلیت است. در اصطلاحِ کارگاهی، به هر یک از این حفره های ورودِ هوا گل سقفیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت می گویند. اگر این حفره‌ی چهارگوش به صورت واحد باشد به این نوع دریچه بازدید، دریچه بازدید داکت اسپلیت تک گل، و اگر این حفره چهارگوش به صورت دوبل بر روی دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه گردد، دریچه بازدید فنکویل را دریچه بازدید داکت اسپلیت دوگل نامیده می‌شود. درب دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی نیز با دو حالت وزنه‌ای و لولایی باز و بسته می‌شود.

دریچه بازدید داکت اسپلیت را میتوان از آلومینیوم، ام دی اف و پی وی سی تولید و عرضه شود. شما می‌توانید قبل از ثبت سفارش نسبت به نوع ورق ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام نمایید. معمولا از دریچه بازدید داکت اسپلیت در تأسیسات استفاده می‌شود و معمولا بر روی سقف های کاذب نصب و برای بازدید و تعمیر انواع تأسیسات ساختمان بکار می‌رود. پس از اینکه درب دریچه بازدید داکت اسپلیت روی فریم آن تعبیه شد این محصول توسط رنگ پودری الکترواستاتیک پوشش داده می‌گردد و درون کوره قرار می‌گیرد. تنوع رنگ های مختلف باعث می‌شود که تناسب و هارمونی زیبایی بین نمای سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت و نمای اطراف محیط به وجود آید. همچنین تمام سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت از هرگونه ضربه و صدمات احتمالی مصون می‌ماند.

الف- دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی

اگر درب لولایی باشد تعداد قفل های تعبیه شده روی آن به ابعاد دریچه بستگی دارد.جنس ورق مصرفی جهت ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت پره Z ورق آلومینیوم است. در نهایت تمام سطوح محصول با رنگ کوره ای الکتروستاتیک پوشانده می شود تا از آسیب دیدگی حفاظت شده و عمر بالای آن تضمین شود. اما در ابعاد بزرگ الزاما باید از ورق های ضخیم تر برای ساخت درب استفاده می شود. دریچه های داکت اسپلیت در واقع تفاوتی با دریچه بازدید فن کویل ندارد و با همان متریال و ابعاد قابل ساخت هستند. به لحاظ متریال این دریچه ها را میتوان از جنس آلومینیوم، چوب (ام دی اف) و پی وی سی تولید کرد.

خرید دریچه بازدید داکت اسپلیت

با توجه به اینکه یونیت داخلی در سقف کاذب جاسازی شده است و از فن بزرگی در آن برای رساندن هوا به همه اتاق ها و سالن ها استفاده می شود و از طرفی هوا از کانال های متعدد عبور می کند ، صدای کارکرد فن یونیت داخلی به فضای داخل دریچه داکت اسپلیت منتقل می گردد. در شکل زیر یک نمونه از کاربرد دمپرها یا همان دریچه های ترموستاتیکی اتوماتیک که موتور دمپر نیز بر روی آن سوار شده و در انتهای هر شاخه از کانال کشی گرد انعطاف پذیر نصب می شود ، نشان داده شده است. همه ما به دنبال راهی هستیم تا هم از تکنولوژی بیشترین استفاده را کنیم هم بتوانیم ظاهر دکوراسیون خود را حفظ کنیم. این سیستم ظاهر خود را حفظ می کنند و با کمک دریچه داکت اسپیلت شما می توانید دکوراسیون داخلی خود را به زیبایی تکمیل کنید.

  • پس از اینکه درب دریچه بازدید داکت اسپلیت روی فریم آن تعبیه شد این محصول توسط رنگ پودری الکترواستاتیک پوشش داده می‌گردد و درون کوره قرار می‌گیرد.
  • پره های عمودی می توانند دائما حرکت کرده و هوا در همه ی فضای اتاق یا سالن به طور یکنواختی توزیع شود.
  • با توجه به طراحیِ وزنه‌ای این دریچه بازدید داکت اسپلیت، لذا وجود فاصله‌ی استاندارد بین لبه‌ی زیرینِ دستگاه داکت اسپلیت تا کدِ ارتفاعیِ محل نصب دریچه بازدید داکت اسپلیت، بسیار مهم و ضروری است.
  • شایان ذکر می‌باشد دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت سفارشی و بر اساس ابعادِ اعلامی از سوی کارفرما طراحی و ساخته می‌گردد و هیچ محدودیتی در ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت در سایز و ابعاد نیست.

هر کدام از انواع دریچه‌های بازدید تاسیسات مورد استفاده برای داکت اسپلیت بر اساس رنگ، مدل، ابعاد و متریال به‌کار رفته متفاوت خواهد بود. همچنین با توجه عدم‌ثبات بازار در قیمت آلیاژ استفاده شده، اماکن درج نهایی قیمت وجود نخواهد داشت. جهت استعلام قیمت دریچه بازدید داکت اسپلیت با شماره تلفن … تماس گرفته یا از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ مشخصات لازم برای وصول هزینه نهایی با نمایندگان مجموعه تهویه سان برقرار نماید. نکته مهم در استعلام قیمت از مجموعه تهویه سان؛ نبود افراد سودجو و دلال بوده و قیمت تمام شده ارزان‌تر از بازار خواهد بود.

۴ . حداکثر فضای قابل پوشش برای تهویه