خرید و قیمت قهوه لاته گانودرما دکتر بیز ا Dr Biz Ganoderma Coffee Latte ترب

خرید و قیمت قهوه لاته گانودرما دکتر بیز ا Dr Biz Ganoderma Coffee Latte ترب

این قارچ با قدمت بیش از ۲ هزار سال در چین به عنوان گیاه جاودانگی شناخته شده است و از نظر خواص به دلیل دارا بودن انرژی دارویی فراوان، قابل مقایسه با هیچ گیاهی نیست. حاوی ۴۰۰ بیو مولکول مختلف که بطور عمده عبارتند از ۱۴۰ نوع تری ترپن ها، پلی ساکارید ها، ژرمانیوم ارگانیک و ۱۵۴ نوع آنتی اکسیدان می باشد که در تنظیم و پیشگیری هر نوع بیماری حتی بیماری های لاعلاج از جمله سرطان و اچ آی وی موثر می باشد. پودر قهوه، گانودرما لوسیدم، شکر، خامه ای کننده غیر لبنی (شربت گلوکز جامد، روغن گیاهی، سدیم گازئینات)، دی پتاسیم فسفات، پنتاسدیم تری فسفات، دی اکسید سیلیکون. دوست عزیز این محصول ایرانی و قیمت روی آن درج شده است مگر اینکه قیمت را پاک کرده باشند. مصرف برای زنان باردار و milkده ، افرادی که پیوند اعضا داشته اند ، افرادی که مشکلات قلبی و فشار خون بالا دارند با توصیه پزشک مجاز است. کافئین که به طور طبیعی در بیش از ۶۰ نوع گیاه از جمله دانه قهوه ، گوارانا ، چای ، کاکائو و…..

  • تغییر سایز و چربی سوزی فوری از مزایای برجسته ی قهوه لاته گانودرما به شمار می رود .
  • قهوه گانودرما دکتر بیز با قیمت مصوب 398 هزار تومان توسط نمایندگان مستقیم شرکت دکتر بیز عرضه می شود.
  • همچنین سبب بهبود و از بین رفتن ویروس hpv می شود زیرا این بیماری بیشتر در کسانی طبع بدن گرم و خشک دارند اتفاق می افتد .
  • قارچ گانودرما یکی از داروهای طبیعی است که امروزه برای کنترل و پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری ها مانند انواع بیمای های ویروسی استفاده می شود.

نام محلی این قارچ در چین، لینگ زی؛ در ژاپن، ری‌شی و در کره، یونگ زهی می‌باشد. چینی‌ها معتقدند که این قارچ نماد زندگی شاد، شانس، سلامتی و طول عمر و حتی وب سایت کالایاب جاودانگی است. این قارچ در طب سنتی، جهت درمان بی خوابی، تنگی نفس، تقویت حافظه، بیماری‌های کلیه و کبد، ورم مفاصل، آسم مورد استفاده قرار می‌گیرد. ضمنا سایت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید. گیاهان موجود در قوطی عطار از بهترین نوع گلها و گیاهان ایرانی متناسب با مکان اصلی و بومی رشد گیاه تهیه می شود و بعد از تست رنگ طبیعی و طعم اصلی آن با قیمتی مناسب ارائه میگردد. و شما می توانید با خیال آسوده از کیفیت محصول آن را استفاده کنید و هر گونه ایرادی البته با جفظ روش نگهداری از سوی شما مشتری عزیز مورد قبول قوطی عطار است .

حب جدوار (ضد درد و تقویت کننده عمومی بدن)

شما میتوانید پاسخ داده شده را در قسمت نظرات محصول قهوه فوری لاته همراه با پودر قارچ گانودرما 20 ساشه دکتر بیز مشاهده نمایید. قهوه لاته گانودرما یک نوع قهوه بسیار خوشمزه و مفید با خواص درمانی است که از ترکیب قهوه لاته با قارچ گانودرما تهیه شده است. در واقع قهوه لاته، ترکیب قهوه با شیر داغ است که شرکت دکتر بیز در محصول جدیدی قهوه لاته را با قارچ گانودرما ترکیب کرده است که هم طعم لذت بخش قهوه لاته را داشته باشد و هم خواص درمانی قارچ گانودرما لوسیدیوم را. قارچ گانودرما لوسیدیوم، یک نوع قارچ است که در قاره آسیا رشد می کند و دارای خواص بی نظیر درمانی است. قهوه فوری کافه لاته دکتر بیز، یک نوع شیر قهوه است که در ترکیب آن قارچ گانودرما دارد. قهوه فوری کافه لاته دکتر بیز، در بسته های کوچک 20 عددی ارائه می شود.

سبوس لایه دوم برنج قهوه‌ای Drbiz

مصرف قهوه گانودرما سوپریم و لاته برای افرادی که فشار خون بالا و مشکلات قلبی دارند ممنوع است . داروخانه اینترنتی مفید طب یکی از معتبرترین داروخانه‌های آنلاین کشور است که تحت نظارت سازمان غذا و دارو بوده و دارای نماد اعتماد الکترونیک می‌باشد. مفید طب از سال 1396 فعالیت خود را با فروش انواع دارو گیاهی، سنتی، مکمل تناسب اندام (هزال، فلوردو، اسلیم مکس و…)، انواع مولتی ویتامین، مکمل‌ها، محصولات آرایشی، بهداشتی و کمک درمانی آغاز کرده است. ارسال رایگان، حفظ حریم خصوصی کاربر، امکان خرید تلفنی و تیم پشتیبانی مجرب از جمله ویژگی‌های این داروخانه آنلاین است که تجربه یک خرید اینترنتی لذت‌بخش را برای شما به همراه خواهد داشت.

ارزش غذایی قهوه لاته گانودرما

سلام خسته نباشید من از یه پیج اینستاگرامی خرید کردم حسابی سرم کلاه گذاشتن خدا نگذره ازشون حالا که از یه مشاور دیگه میپرسم در مورد قهوه فوری لاته اون میگه برای لاغری نیست برای چاقی هست استفاده نکنم میشه شما راهنمایی کنید ممنون میشم . گانودرما قارچ قرمز رنگی است که بر خلاف سایر قارچ ها بافتی سفت دارد، بنابراین مصرف آن مستقیماً به دستگاه گوارش آسیب می رساند و نه تنها شفابخش است بلکه مضر نیز می باشد. از این رو این قارچ به روش های مختلفی مصرف می شود و بسته به نوع فردی که می خواهد از آن استفاده کند، شکل مصرف نیز متفاوت است. به عنوان مثال برای پوست امروزه به راحتی می توان از صابون حاوی عصاره این قارچ استفاده کرد. این قارچ را معمولاً به صورت پودر و برای پختن غذا یا خوردن آن به تنهایی استفاده می کنند.یکی از بهترین راه های استفاده از گانودرما مصرف آن با نوشیدنی های گرم است که به راحتی در این پودر حل می شود.