انواع تابلو روان و کاربرد آن

مول اضطراری در حالت قطع برق شهری به صورت خودکار اقدام به تامین برق مشترکین می کند. مگر اینکه در رویدادهای مهم مثلا برای پخش فوتبال اقدام به باز کردن صدا آن کنند. علاوه بر این ویدئو والها به کمک فناوری Factory Calibration کیفیت بالای تصویر خود را در زمانهای پخش طولانی و در شرایط دمایی متفاوت حفظ میکنند. کافی است به بخش ویدئو وال وبسایت نمارنتر مراجعه کنید تا با انواع ویدئو وال، تکنولوژی و کاربردهای آنها بیشتر آشنا شوید. در هر زمانی آنها را از نرم افزار کنترل پروسسور یا سیستم کنترل AV بازخوانی کند. پردازندههای ماژولار و مبتنی بر سختافزار فراصنعت در مقایسه با پردازندههای داخلی نمایشگرها، برای سیستم کلی انعطافپذیری بیشتری دارد. اما با این حال این نمایشگرها، ابزارهایی فوق العاده کاربردی و اثرگذار هستند که قابلیت جذب نگاه ها و توجهات زیادی را به خود دارند و قطعأ بازدهی بالایی برای استفاده کنندگان از این فناوری به همراه خواهند داشت.

برخی از نرم افزارها برای تنظیم و مدیریت بزرگنمایی، مقیاس محتوا، روشنایی نیز موثر هستند. نوردهی ماژول های بیرونی در روز و شب قابل تنظیم است و نور خوبی را در روز دارد ولی باید بدانید که قیمت این نوع ماژول از دیگر ماژول ها گرانتر است. این تابلو را به راحتی می توان تنظیم نور نمود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. به هیچ عنوان دچار آسیبدیدگی و مشکل نخواهند شد.. مشکل سریعا آن را پیگیری کرد. در این مقاله میخواهیم به بررسی نمایشگر شهری و تاثیرات آن درتبلیغات پرداخته و به انواع آن اشاره داشته باشیم. همچنین دیگر نوع های دربازکن ها، آیفون تصویری های تحت شبکه IP و آیفون تصویری های کدینگ و انواع پنل دربازکن تصویری را ارائه می دهد. تابلوهای روان و میتوان از طریق فاکتورهای مختلفی دستهبندی کرد که از جمله این موارد وضعیت اندازه و همچنین رنگ این تجهیزات میباشد که در ابتدا با فاکتور اول شروع میکنیم.

نحوه عملکرد کنترل کننده نرم افزار به کیفیت کارت های گرافیک و نرم افزار مدیریتی بستگی دارد. کارت گرافیک Matrox M9120 Plus LP PCIex1 ، یک کارت گرافیک با 2 خروجی تصویر DVI-I می باشد. که با چند خروجی و به صورت اختیاری با کارت های ورودی ضبط ویدئو را انجام می دهند. می باشد. تبلیغ و نمایش تصاویر و کلیپ های غذایی میل افراد را به صرف غذا بیشتر می کند. مورد توجه افراد قرار گرفته است. تمام متون و تصاویری که قرار است بر روی نمایشگر نشان داده شود در برد ذخیره می شود. تابلوهای روان در تنوع دارای نوع دیگری بنام تابلوی فول کالر هستند که همزمان سه رنگ اصلی را دارا میباشند و در شدت نور هم به مراتب ازتابلوهای تک رنگ قویتر و بهتر هستند و با قابلیت نشان دادن متنها و افکتها بصورت رنگی جذابیتی بسیار زیاد و ویژه را برای مخاطبین خود ایجاد میکنند…

تلویزیون شهری

یک نمایشگر را دارد، این نکته همیشه حائز اهمیت است که ویدئو وال یک سیستم است نه فقط یک دستگاه. این کنترلر ویدئو وال منابع مختلف را پشتیبانی کرده و فرمتهای مختلف سیگنال را میپذیرد. امروزه رستوران های مختلف در رقابت با یکدیگر هستند. تنوع در تابلوهای روان بسیار بالا بوده و این نوع تابلوها را در رنگ بندی های مختلف طراحی و تولید می کنند. نمی باشند. بهترین مزیت این کنترل کننده ها نوع عملکرد و قابلیت اطمینان زیاد در آنها می باشد. در این بین مراکز کنترل و نظارت تصویری نیز علاوه بر داشتن مانیتور و نمایشگرهای بزرگ ویدئو وال که کارکردی بی وقفه و 24 ساعته دارد، نیاز به تجهیزات کنترل و مدیریت تصاویر با قابلیت 24 ساعته دارند.

به هیچ عنوان دچار آسیبدیدگی و مشکل نخواهند شد.. نمایشگرهای ویدئو وال فیلیپس دارای پردازنده داخلی هستند که میتوان به وسیله آنها تصویر دلخواه را با نسبت دلخواه روی هریک از مانیتورها نمایش داد. برای اینکه بتوان کسب و کار را رونق داد باید از تبلیغ کردن استفاده کرد. ویدئو والها برای نمایش اطلاعات از تعداد زیادی ورودی، به صورتی که به راحتی توسط همه افراد در فضای مورد نظر قابل رویت باشد، مورد استفاده قرار میگیرند. ویدئو وال چیست : ویدیو وال به نمایشگر های LED ایندور که در کنار همدیگر قرار میگیرند تا تصاویر را با کیفیت بالا نمایش دهند گویند.

همچنین طراحی نمایشگرهای موجود در این فضاها میبایست به گونهای باشد که متناسب با طراحی زیبای آنها باشد. درب اتوماتیک تابا در دو مدل 24 و 220 ولت موجود است که تنها تفاوت آنها در موتور جک می باشد . نمایش محتوا با رنگهای طبیعی و وضوح و شفافیت بالای تصاویر به همراه کنتراست بهینه پنل نمایشگر از جمله ویژگیهایی است که انتظار میرود نمایشگرهای موجود در سالنهای هنری داشته باشند. پروسسور ویدئو وال دارای ظرفیت و پهنای باند وسیع برای پردازش رنج وسیعی از منابع مختلف به طور همزمان است و به صورت مجزا و بهینه از آنها بهرهبرداری میکند. این قطعات اغلب از کشورهای مختلف وارد می شوند و پس از مونتاژ، به صورت نمایشگرهایی بزرگ و با امکانات گوناگون، در اختیار مشتریان قرار می گیرند. این نوع از پایه ویدئو وال (pop-in pop-out bracket) بهصورت اختصاصی برای ایجاد ویدئو وال تولید میشود و با ارائه امکانات اتصالی لازم بهراحتی میتوان نمایشگرها را روی آن نصب کرد و هر زمان که لازم شد یکی از آنها را از پشت درآورده و تعمیر یا تعویض کرد.

تلویزیون شهری یا نمایشگرهای شهری به تلویزیونهای غولپیکر LED گفته میشود که با اندازههای مختلف در سطح شهر قابل مشاهده هستند. در نوع offline برای راه اندازی تلویزیون شهری از برد کنترل های خاصی استفاده می شود که تنها برای برنامه ریزی به کامپیوتر احتیاج دارند و برای ادامه کار و پخش فیلم به طور مستقل کار میکنند. این محصول همان طور که از اسم آن مشخص است همانند تلویزیون های معمولی قادر است تا تصاویر و یا ویدیوهای مختلف را پخش کند. اخیرا تلویزیون شهری سه بعدی مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. میزان برق مصرفی هر ترانس در تابلو نئون معادل ۱۸۰ وات میباشد.به این معنی که چنانچه نوشته ی نئون شما سه تکه باشد ، بایستی دارای سه ترانس باشد که هر یک از آنها به میزان۱۸۰ وات در ساعت برق مصرف می نمایند.

تابلو روان LED با توجه به شفافیت، درخشندگی و تبدیل سریع اطلاعات آنالوگ به دیجیتال قابلیت استفاده برای مراکز مالی، حفاظتی، استادیومها، فرودگاهها، فروشگاهها، میادین برگزاری مسابقات و تابلوی دستورات راهنمایی و رانندگی در بزرگراهها را فراهم می آورد. عملکرد مطمئن و قابل اتکا بودن این موتورها باعث می شود از آنها در کارکردهای حساس از جمله خودروهای نظامی نیز استفاده شود و در خودروهای سنگین و وسایل نقلیه عمومی سنگین نیز به دلیل همین قابلیت ها موتورهای دیزل مورد اقبال بوده اند اما آن چه باید مورد توجه قرارگیرد استفاده از قطعات یدکی اصلی و با کیفیت در این موتورهای دیزل است.

به قسمت هایی تقسیم می کنند و آنها را در صفحه های جداگانه نمایش می تلویزیون شهری دهند. تلویزیون شهری یکی از زیباترین و البته پرکاربردترین المان هایی زیبایی است که در قسمت های مختلف شهر استفاده می شود. ویدئو وال های قدیمی متشکل از تعدادی تلویزیون LCD در کنار هم بودند که اولین ایراد قابل رویت این سیستم خطوط بین هر LCD بود که کاملاً قابل مشاهده بود ، در صورتی که نمایشگر های LED کاملاً یکپارچه هستند و هیچ خطی بین قطعات تشکیل دهنده آن وجود ندارد . برخی از این نرمافزارها علاوه بر امکانات گفته شده دارای قابلیتهای پیشرفتهتری برای کنترل بهتر نمایش در سیستم ویدئو وال نیز هستند. پروسسورها امکانات معمول در SCALER های قدیمی را پشتیبانی میکنند، ولی ورودی و خروجی بیشتر و توانایی پردازش بیشتری دارند. همچنین پروسسور ویدئو وال باید به درخواستهای کاربر بدون تأخیر پاسخ دهد، حتی زمانی که درحال رسیدگی به رنج وسیعی از سیگنال ورودی و خروجی است.

قطعات تابلو روان

این ساختار ها از کنار هم قرار گرفتن صفحات متعدد نمایشگر برای تشکیل یک تصویر بهره می برند. در ساختار چشم بند پایانی چون حشرات، واحد بینایی وجود دارد. نه بسیار نورهای سنگین که چشم بیننده را اذیت کند و نه اینکه بسیار کم نور که بیننده به راحتی قادر به دیدن آن تصویرنباشد. نمایشگر های بزرگ ویدئو وال نیز عملکردی مشابه با چشم مرکب دارند. تراکم پیکسل در ماژول ها نیز تاثیر مستقیمی بر نمایش محتوا در تابلو روان دارد. مسئله دیگر چک کردن سلامت ظاهری تابلو است که اهمیت زیادی دارد. را دارد. کارایی آن به قدری افزایش یافته، تا جایی که بدون این سیستم ادامه برخی فعالیت ها دشوار است.

شدهاند و دارای این مزیت هستند که برای حفظ یکپارچگی تصویر دارای لبه باریک هستند. ویدئو وال در اتاق مانیتورینگ علاوه بر یکپارچگی تصاویر آنها را با کیفیت بالا به نمایش می گذارد. و بزرگترین عیب آنها هزینه بالا و عدم انعطاف پذیری است. مقیاس پذیری این نمایشگرها بالا می باشند و می توان در اندازه های بزرگ برای طیف های کاری مختلف بزرگ، کوچک و… این قاب از کیفیت بالاتری نسبت به قابهای قدیمی برخوردار است به طوریکه جنس بدنه قاب تابلو روان از ورقه های آهنی بوده و جهت زیبایی و جلوگیری آن از پوسیدگی در شرایط مختلف آب و هوایی از رنگ های پودری الکترواستاتیک استفاده میشود.

چنانچه در تازهترین اتفاق رسانهایی نمایشگرهای ویدئو وال در استودیو برنامه «فوتبال ۱۲۰» شبکه ورزش صداوسیما به کار گرفته شد که زيبايى را در کنار کارآمدی در معرض دید بینندگان این برنامه قرار میدهد. پروسسور ویدئو وال معمولا شامل نرم افزار کنترل است که به کاربر امکان ایجاد چینش دلخواه با قرار دادن و تغییر اندازه پنجره ها در هر جای ویدئو وال را میدهد و بعد ورودیها را به آنها منتقل میکند. نرم افزار کاملا فارسی ویدئو وال امکان تعریف پنجره های متعدد در سایز و موقعیت های دلخواه را برای نمایش همزمان ورودی های مختلف فراهم می نماید. علاوه بر این، در کنار آن طیف بزرگی از ابزار ها و براکت های مختلف مخصوص نصب نیز شامل انواع براکت مدولار، دیواری و … یا تصاویر و صدای سایر دستگاه ها بوسیله انواع انواع کابل به ویدئو وال انتقال یابند.

9. همچنین چگونگی نمایش تصاویر نیز در این زمینه مورد توجه قرار میگیرد. پدیده سازان با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید تلویزیون شهری و تابلو روان آماده تامین و فروش قطعات تابلو روان و تجهیزات مورد نیاز شما همکاران ارجمند جهت تولید تابلو روان و نمایشگرهای ال ای دی شما میباشد.بهترین قطعات با قیمت مناسب را از پدیده سازان تهیه فرمائید. بنابراین تلویزیون های رنتال راهی منطقی تر و مقرون به صرفه تر و سریعتر برای جذب مخاطب است. یکی از مکان های پر مخاطب رستوران می باشد. سازمانهای بزرگ دولتی و خصوصی جهت برگزاری برخی از جلسات ملی و کشوری خود برای ارائه گزارشات یا پخش فایل های تصویری ، ویدئو کنفرانس و … سالنهای نمایش، گالریها و سالنهای هنری برای معرفی و نمایش محتوا نیازمند نمایشگری هستند که بتواند تصاویر را به شکلی چشمنواز و بینقص پخش کند.

3. 33%از عابرین از مقابل نمایشگره ای بزرگ تلویزیون شهری برای مشاهده پیامهای د ر حال پخش توقف کرده یا مکث میکنند . همچنین در استادیوم های ورزشی برای نشان دادن تصاویر و نتایج مسابقه تلویزیون شهری کاربرد دارد. پیشرفت و ارتقا نمایشگرها و پروژکتورها و همچنین تکنولوژیهای پردازش ویدیو، منجر به ادغام هرچه بیشتر نمایشگرها به عنوان ویدئو وال و نصب و راهاندازی رنج وسیعتری از آنها شده است. شما می توانید آنها را به سلیقه خود چیدمان و مرتب کنید. در انتخاب چیدمان صحیح باید فضای فیزیکی در دسترس، اندازه مانیتورها و فاصله معمول از ویدئو وال را درنظر گرفت. در چیدمان آن باید فضای محیط، اندازه مانیتور و استاندار فاصله را در نظر گرفت. یک ویدئو وال باید به طور مداوم و در طول زمان قابل اطمینان باشد.

امروزه برای رفع این نقص از پنل های ال سی دی(کاشی مانند)، پروژکتورهای مکعبی، یا کاشی های ال ای دی در ویدئو وال ها استفاده می شود. در صورتی که قصد خرید مانیتور صنعتی یا ویدئو وال با کیفیت بالا و با هزینه مناسب داشتید، به وب سایت پویش رایان داتیس، بزرگترین شرکت تولید کننده محصولات نظارت تصویری در ایران مراجعه کنید. حسن LEDها به نسبت LCD، در شفافیت و وضوح تصویر و کاربرپسندی تصویر است. نمایشگر ها در کنار هم پازل را کامل و تصویر با وضوح رزولوشن بالا به نمایش می گذارد. واحدهای بینایی اطلاعات را مانند پازل دریافت و یکپارچه می کند. زنده به صورت پازل به نمایش گذاشته می شود.