انواع آب شیرین کن کدامند ؟

این هم تاریخ من عباسی فیلترشنی توسط اسکندر بیگ منشی، نوشته شده در زمان سلطنت شاه عباس اول به طور منظم اشاره به بخش جنوبی استان خوزستان به عنوان تصفیه آب صنعتی نیمه شمالی ادامه داد به نام خوزستان. یکی از این ابزار دستگاه تصفیه آب صنعتی و خانگی می باشد. مثلا استفاده از صفحات الکترونیکی برای فیلتر قلیایی، گرانتر از بقیه فیلترهای قلیایی است. بهترین راه برای پیدا کردن زمان دقیق برای تعویض این فیلتر، استفاده از ۵۶۷۶ لیتر آب است. بهترین عمق کابینت زیر سینک برای نصب دستگاه تصفیه آب خانگی به عمق 60 می باشد ، اصولا برخی از کابینت های قدیمی که عمقی 50 سانتی متری دارند میبایست دستگاه را یکطرف سینک و مخزن ذخیره آنرا طرف دیگر قرار داد ، اما اگر عمق کابینت زیر سینک ظرفشویی 60 سانتی متر باشد می توان هم مخزن و هم دستگاه را پشت هم قرار داد ، به این ترتیب فضای کمتری از زیر سینک ظرفشویی شما گرفته می شود .

تفاوت این دو دستگاه در این است که دستگاه تصفیه آب قابلیت شیرین سازی و از بین بردن شوری آب بامیزان شوری بالا را به طور کامل ندارد. این نوع دستگاه قابلیت اضافه کردن فیلتر های جدید را ندارد و به همان صورتی که ساخته می شوند باید استفاده شود. در نتیجه میکروبها قابلیت تکثیر خود را از دست داده و پس از مدتی نیز کاملا نابود میشوند. همانطور که میدانید آب آشامیدنی لولهکشی که در شهر از آن استفاده میکنیم سرشار از املاح مضر و درشتی است که با چشم دیده میشوند و در کتری تهنشین شده و قابل جداسازی هستند. 4. همانطور که گاز کلر در استخر یا حمام برای ریه انسان مضر بوده و همچنین تماس کلر با پوست و مو موجب ریزش مو و آسیب به پوست می گردد، بنابراین توصیه می شود که کلر موجود در آب لوله کشی شهری مصرفی نیز توسط دستگاه های تصفیه آب خانگی کاملا حذف گردد.

روش کار این فیلتر، اسمز معکوس است. البته در مورد این دو موضوع در ادامه مطلب راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب توضیح خواهیم داد. راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در اینترنت یا در بازار پر از اطلاعات مفید وجود دارد، متوجه خواهید شد که بهترین مارک، برند دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی می باشد که یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده این دستگاه در جهان می باشد و به تمام دنیا صادرات دارد. از دیگر ویژگی های مینروا میتوان به این نکته اشاره کرد که دستگاه مینروا دارای نماد اصالت بوده و رنج قیمت بهترین مارک دستگاه تصفیه آب مینروا که مدل هشت مرحله ای آن است کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی میباشد. این نکته نیز قابل توجه است که این فیلتر را میتوان به هر دستگاه تصفیه افزود تا کارایی دستگاه افزایش یابد و آب خروج، با کیفیتتر شود. آنها بر اساس طراحی و نیاز سیستم آب شیرین کن میتوان نوع مناسب آن را انتخاب کرد.

بهترین دستگاه تصفیه آب

این تکنولوژی به قدری قابل اطمینان است که بر اساس استانداردهای جهانی برای دستیابی به بک بطری آب آشامیدنی نیز کاربرد دارد و میتواند آب دریا را نیز تبدیل به آب آشامیدنی کند. از آب شیرین کن های صنعتی دو بار گذر بیشتر برای شیرین سازی آب دریا و از بین بردن شوری نسبتا بالای آب دریا استفاده می شود. پس از اینکه فیلترهای پایینی را تعویض کردید، لازم است تا مخزن تصفیه را ۲ تا ۳ بار خالی و پر کنید تا آب تمام آب داخل مخزن، تمیز و یک دست شود.

قیمت فیلتر تصفیه آب

این کار که به نام کربن گیری معروف است را باید تا زمانی که آب به شفافیت برسد، ادامه دهید. فیلتر مینرال نیز بین ۱۲ تا ۱۸ ماه کارایی خوبی دارد و پس از آن باید همراه فیلتر مرحله ۴ و ۵، تعویض شود. معمولا آب برای مدتی در مخزن تصفیه باقی میماند و ممکن است طعم و بوی آن تغییر کند اما استفاده از فیلتر پست کربن، جلوی وقوع این مشکل را میگیرد. به این ترتیب که توسط یک چاقو، رسوبات روی هوزینگ را پاک کنید البته بسیار مراقب باشید که هوزینگ در این زمان آسیب نبیند چرا که ممکن است دیگر نتوان هوزینگ را آب بندی کرد. فیلتر قلیایی نیز یکی از فیلترها برای تصفیه آب است که برای تهیه سافت واتر، در دستگاهها استفاده میشود. وظیفه اصلی این فیلتر، افزایش میزان قلیایی آب است تا به میزان استاندارد برسد. روش کار این فیلتر، اسمز معکوس است. دستگاه اسمز معکوس بهترین و پرفروشترین محصول برای مصارف خانگی میباشد.

همچنین نحوه تعویض فیلتر تصفیه آب را نیز برایتان بررسی کردیم. فیلتر اکسیژن ساز یا انرژیزا نیز یکی دیگر از فیلترهایی است که برای افزایش کیفیت آب استفاده میشود. با این کار، اکسیژن به وجود میآید. به عنوان مثال با افزایش مقدار نوشیدنی و ثابت نگه داشتن مقدار کربن فعال پس از پنج دقیقه چه اتفاقی میافتد؟ این فیلترها قادر هستند ذراتی با ابعاد کوچکتر از ۰.۰۰۰۱ میکرون را از آب حذف کنند. با خرید بهترین دستگاه تصفیه آب برای منزل و یا محل کارتان به راحتی از آبی سالم و زلال بهره مند می شوید و از عوارض و مشکلات آب آلوده خود و خانواده تان را حفظ خواهید کرد.

لیست فیلتر های تصفیه آب

زمانی که شما نسبت به نصب و استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی و فیلتر تصفیه آب اقدام می کنید ممکن است که با مشکلات و عیوبی در هنگام فعالیت دستگاهتان مواجه شوید که در این هنگام شناخت و اطلاع از جدول عیب یابی دستگاه می تواند کمک بزرگی به شما در زمینه تعمیر آن داشته باشد برای مثال هنگامی که خروج آب با فشار کمی وارد می شود نشان دهنده این است که فشار هوا در منبع تحت فشار کافی نیست ویا اینکه فیلتر پست کربن کیپ شده است که در این هنگام با ابتدا باید فشار مخزن را بوسیله گیج اندازه بگیرید اگر فشار کمتر بود آن را تنظیم نموده و سپس قیلتر خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب را تعویض نمایید. طول عمر این فیلترها معمولا بسیار زیاد است و تا زمانی که لامپ جیوه نصب شده، سالم باشد، مشکلی پیش نمیآید. معمولا عمر مفید این فیلترها ۱۲ ماه است ولی باز هم بسته به برند، میتواند متغیر باشد.

بهترین آب آشامیدنی، یک PH مناسب دارد. نیز تاثیرگذار است. این فیلتر نیز بین ۱۲ تا ۱۸ ماه کارایی مناسب دارد و همراه فیلترهای مراحل ۴ تا ۶ باید تعویض شود. PH مناسب آب علاوه بر جلوگیری از مشکلات، برای کاهش و درمان بیماریهایی مانند مشکلات گوارشی، قند، چربی و … می باشد.باتوجه به اهمیت آب سالم وضررهای ناشی از استفاده از آب آلوده استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی به امری ضروری مبدل شده است،خرید دستگاه تصفیه آب خانگی علاوه بر ازبین بردن کلیه املاح وآلودگی های شیمیایی،املاح مورد نیاز بدن را نیز به آب اضافه میکنند. در صورتی که فشار وارده بر غشای نیمه تراوا از فشار اسمزی بالاتر باشد، ملکولهای آب به عنوان حلال آب شور در جهت معکوس(به سمت غلطت پایینتر آب) حرکت کرده و از طریق غشای نیمه تراوا به آب شیرین(غلظت بالاتر آب) مبدل می شود.

خرید فیلتر تصفیه آب

امید است که این مقاله برایتان کارآمد باشد. در زمان خرید، اطلاعات کامل در مورد فیلتر را به دست آورید چرا که زمان تعویض فیلتر، با توجه به کارایی آن متفاوت است. دستگاه های تصفیه آب صنعتی شرکت ما به سه دسته و زیرگروه تقسیم بندی می شوند که در ادامه بیشتر با این محصولات آشنا خواهیم شد. برای پاکسازی آب چند مرحله طی می شود که رایج ترین آن ها جداسازی املاح، آلودگی های نباتی و کلر است. این امر باعث می شود تا آب اسیدی شود و PH آن پایین بیاید.

با این کار، اکسیژن به وجود میآید.

این فیلتر ذراتی که به طور کامل از فیلتر UDF حذف نشده اند (مانند کلر و مشتقات آن) را تصفیه می کند و باعث شفافیت و از بین رفتن بو و طعم نامطلوب آب شده و کربن هایی که از مرحله 2 آزاد شده اند در این مرحله حذف می شوند و از صدمه زدن آنها به ممبران جلوگیری می شود. با حذف باکتری ها و ویروس ها از بروز بیماری هایی که از طریق آب به بدن وارد می شود پیشگیری می کند. اگر در زمان خارج کردن فیلترها، با این مشکل که فیلتر از جای خود در نمیآید، مواجه شدید، یعنی فیلتر رسوب گرفته و باید این رسوبها را از بین برد. دقیقا مشابه سایر لوازم آشپزخانه در خانهی شما خواهد درخشید و از آب آشامیدنی سالم لذت خواهید برد. این مجموعه خدمات پس از فروش ارزنده و کارت گارانتی یک ساله شرکت را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

خرید دستگاه تصفیه آب