️ دریچه بازدید فن کویل ️ بهترین قیمت دریچه فن کویل شرکت رحمتی

به طور مثال می توان گفت دریچه های بازدید فن کوئل با مکش خطی ۳۰ درجه و یا با مکش خطی ۳۰ درجه، و یا حتی مکش خطی اسلوت از جمله محصولاتی می باشد که برای این مدل دریچه می توان نام برد. دریچه های زیر فن کویل دور مکش از یک قاب دور تا دور ۳ و یا ۴ و یا ۵ سانتی متر تشکیل می شود و درب این دریچه ها شامل دو قاب و یک ورق است که قابهای موجود بر روی درب این دریچه امکان مکش را برای دستگاه به وجود می آورد. قیمت دریچه زیر دستگاه ای دور مکش بسته به ابعاد داخلی کانال و تعداد شیار های ایجاد شده روی دریچه زیر فن کوئل دارد. در مناطق شمالی و جنوبی کشور که موضوع رطوبت و تاثیر آن بر ساختار دریچه ها بعنوان معضلی اساسی مطرح می باشد، دریچه زیر فن کویل پلاستیکی در بسیاری از پروژه ها کاربرد دارد. جنس این دریچه به صورت ذاتی نیازی به رنگ یا پوشش مجزا ندارد و بطور مستقیم و بی واسطه پس از تولید قابل کاربرد و نصب می باشد. عدم تاثیرپذیری این دریچه در برابر رطوبت، شرجی و نم مهمترین ویژگی و مزیت این نوع دریچه زیر فن کویل می باشد..

  • مختار هستیم درب لولایی یا وزنه ای برگزینیم.اما اگر این فاصله کمتر از ده سانتیمتر باشد صرفا محدود به انتخاب درب به صورت لولایی هستیم.
  • در طراحی‌های دقیق و مهندسی استفاده از انواع دمپرهای هوا در سیستم کانال‌کشی امری اجتناب‌ناپذیر است.
  • امروزه شما می توانید سایز ها و ابعاد بسیار متنوعی از این دریچه ها را در بازار مورد مشاهده قرار دهید.
  • محل و میزان شیار های درِ دریچه دسترسی فن کویل به مقدار هوای لازم برای دستگاه فن کویل وابسته است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دریچه های فن کویل ساده، با دوستان ما در تماس باشید و از این طریق به جالب ترین اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کنید. شما نیز می توانید با توجه به نیاز خود، مناسب ترین و بهترین این محصولات را تهیه و آن را در محل های از قبیل تعبیه شده مورد استفاده قرار دهید. همچنین در نظر داشته باشید که در انتخاب یکی از بهترین انواع دریچه های زیر فن کویل به ظرفیت فن کویل و مدل آن توجه لازم را داشته باشید.

دریچه بازدید فن کویل گل سقفی لولادار

به منظور دسترسی به دستگاه ها، لوله ها و شیرآلات مربوط به سیستم های تهویه مطبوع نصب شده در سقف های کاذب و یا در داخل دیوارها، از دریچه های مخصوصی با عنوان دریچه بازدید استفاده می شود. دریچه بازدید فن کویل از جمله پرکاربردترین دریچه های دسترسی می باشند. بطور کلی این نوع از دریچه ها را می توان به دو دسته دریچه های فن کویل دارای قابلیت عبور هوا و دریچه های فن کویلی دسترسی بدون شیار تقسیم بندی کرد. در یک نگاه تخصصی تر می توان پرکاربردترین انواع دریچه های زیر فن کویل را به دریچه های زیر فن کویل با شیار 18 سانتی، دریچه های زیر فن کویل خطی، دریچه زیر فن کویل طرح سقفی، دریچه زیر فن کویل پانچ اتاق عملی، دریچه زیر فن کوئل مشبک، دریچه زیر فن کوئل فضای باز و دریچه بازدید زیر فن کوئل تاسیسات تقسیم نمود.

️ دریچه بازدید فن کویل ️ بهترین قیمت دریچه فن کویل شرکت رحمتی

با توجه به استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته مثل دستگاههای سی ان سی و برش چوب، این امکان وجود دارد که نمونه های شکیلی از جنس چوبی تولید شود. رنگی که برای پوشش این نوع از دریچه های فنکوئل به کار می رود از جنس پلی اورتان بصورت پولیشی می باشد که در برابر آب و نفوذ آن به ساختار دریچه نیز مقاوم است. دریچه زیر فن کویل لولایی بوسیله لولا و قفلهای موجود روی درب به فریم متصل می شود و با باز و بسته شدنِ درب ،امکانِ بازدید و تعمیر فن کویل را ایجاد میکند.ولی دریچه زیر فن کویل ساده ی وزنه ای، درب بصورتِ تایلی یا جداشونده از بدنه ی فریمِ دریچه زیر فن کویل جدا شده و پس از تعمیر و بازدید فن کوئل در جای خود قرار می گیرد .

امکان استفاده گسترده از دریچه زیر فن کویل برای یک مجموعه بزرگ مسکونی، اداری و تجاری سبب شده تا از این سیستم خنک‌سازی اسقبال زیادی شود. معماران ساختمانی در زمان ایجاد یک بنای جدید باید پس از جاگذاری تمامی تجهیزات به فکر زمان سرویس، تعمیر و نگهداری قطعات نیز باشند. استفاده از دریچه فن کویل مناسب از بین انواع دریچه زیر فن کویل کار سختی نیست.

نصب کردن دریچه های زیر فن کویل

در این بخش از مقاله آشنایی با انواع دریچه فن کویل و خرید بهترین دریچه زیر فن کویل به سوالات رایج و احتمالی شما پاسخ خواهیم داد. در صورت بروز هرگونه پرسش جدید در رابطه با چگونگی دریافت قیمت روز و خرید بهترین دریچه فن کویل از طریق بخش نظرات همین بخش یا تماس با شماره … استفاده کنید. دریچه فن کویل لولایی از دیگر بهترین و بی نظیرترین انواع دریچه های زیر فن کویل می باشد که از زاویه های بسیار متعددی برخوردار هستند که بهترین مدل آن را دریچه های 30 درجه ای شکل داده است و این محصولات می تواند به بهترین شکل ممکن اقدام به مکش هوا داشته باشند.

در ساخت آنها از خاصیت آهنربایی قوی استفاده شده و هیچ دستگیره ای ندارند به آنها قفل شونده هم میگویند فقط کافی آنها را فشار دهید تا باز شوند. هم به صورت پیچ از جلو و هم به صورت پیچ از داخل , دریچه فن کویل بدیهی است که در مورد پیچ ​​های داخل، این امر ظاهر شیر را زیباتر می کند.

دریچه دسترس فن کویل گریل سر خود

حال ورق آلومینیوم برش داده می شود و در ابعاد چهارگانه ی این ورق یک خم به عنوان استحکام دهندهدرب دریچه زیر فن کویل ایجاد می شود. در مرحله ی بعد با توجه به جانمایی محل مکش دستگاه فن کویل نسبت به کار گذاری دریچه مرکب خطی بر روی بدنه ی درب دریچه زیر فن کویل اقدام خواهد شد. دریچه زیر فن کویل خطی لولایی این قابلیت را داردکه در پشت آن توری تعبیه نمود تا از نفوذ گرد و خاک و تردد حشرات جلوگیری نماید. مدل درب دریچه زیر فن کویل ساده ، به صورت فلت ، صاف و بدون هر گونه شیاری می باشد .