۱۲ نکته استثنایی درباره کسب درآمد از گوگل ادسنس

در اصل این نوع از تبلیغات به وسیله مجموعه لینک ها به بازدیدکنندگان، نمایش داده می سایت گوگل ادز شود. در این مقاله بهترین سایت های ایرانی تبلیغات گوگل را به شما معرفی کردیم و مزایای هریک را برشمردیم. به این شکل که وقتی یک سایت به وسیله ی تبلیغات گوگل برای مدتی در صفحه ی اول گوگل بماند افراد زیادی به آن سایت مراجعه می کنند و حالا اگر آن سایت محصولات و خدمات خوبی ارائه کند این کاربران به مشتریان دائمی آن سایت تبدیل خواهند شد. تبلیغات در موتور جستجوی گوگل با کمک تیم و نرم افزار گوگل نمایش داده می شود. در نهایت هر خریدی که با استفاده از این لینک ها صورت گیرد، مبلغی به عنوان درآمد به فرد تعلق می گیرد. Languages: در این بخش باید زبان اکانت خود را روی All Languages قرار دهید. اگر میخواهید ببینید تبلیغات خودکار چگونه ممکن است ظاهر شوند، روی مداد کنار نام دامنه خود در زیر «By site» کلیک کنید.

نحوه کار با گوگل ادز آیا وب سایت شما با استفاده از گوگل ادوردز در صفحه اول گوگل قرار می گیرد؟ این موضوع پس از مدتی به شما کمک خواهد کرد که بدون استفاده از گوگل ادوردز و با روشهای سئوی داخلی، تکنیکال و خارجی بتوانید در رتبههای بالای google SERP ظاهر شوید. چه کمپین های تبلیغاتی در گوگل ادز وجود دارند؟ هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز به چه صورت است؟ در واقع فعالیت اصلی این شرکت در حوزه فناوری اطلاعات است و تلاش این تیم بر آن است که گستره ی فعالیت خود در تمام شاخه های این موضوع را گسترش بدهد. وقتی تبلیغ گوگل ادز (Google Ads) خود را تعریف کردید، از شما خواسته می شود اطلاعات مربوط به منطقه جغرافیایی خود را وارد کنید.

این عمل در دراز مدت باعث بلاک شدن سایت های مشتریان این گروه ها می شود. سلام. ما در کنار سئو از تبلیغات ادوردز هم استفاده کردیم و خداروشکر تا الان که نتیجه گرفتیم. شما می خواهید از تبلیغات برای کسب درآمد از مناطق پربازدید سایت خود که اطلاعاتی هستند اما درآمدزا نیستند مانند پست های وبلاگ استفاده کنید. با هدف قراردادن بازدیدکنندگان سایت خود، می توانید استراتژی بازاریابی مجدد خود را پیاده سازی کنید و آنها را به سایت خود برگردانید.

در مقاله ای رسمی که مرکز منابع تبلیغات گوگل منتشر کرده بیان شده که با وجود برخی افسانه ها و ادعاها، اجرای یک کمپین تبلیغاتی گوگل کمکی به رتبه بندی سئو شما نمیکند. تبلیغات به خصوص نوع بنری آنها در وبسایتها میتوانند بسیار آزاردهنده باشند و خیلی از افراد تبلیغات بنری را فیلتر میکنند. روش تبلیغات در گوگل با شبکه های اجتماعی کمی متفاوت است در تبلیغات گوگل زمانی هزینه ای به گوگل پرداخت می کنید که کاربران اینترنت بر روی تبلیغ مد نظر شما کلیک کنند و وارد سایت شما شوند. زمانی که شما برای کسب و کار خود اقدام به طراحی وب سایت می کنید، وب سایت شما بعد از طراحی به خودی خود در نتایج جستجو قرار نمی گیرد. طبق داده های تیم بازار تحقیق و توسعه گوگل و بر اساس دیتای جمع آوری شده طی سالیان متمادی از زبان های مختلف و در سرتاسر دنیا میزان فروش و سودآوری برای شرکت ها و بستن قرارداد احتمالی از طریق گوگل ادز بررسی شده که کماکان هم در حال تکمیل دیتا و به روزرسانی داده های خود می باشند و بر اساس همین داده ها گوگل میانگینی برای هزینه کلیک ها در نظر گرفته که بر همین اساس در تبلیغات محاسبه انجام می شود.

یکی از دلایلی که مدیران وبسایت ها یا وبمسترها اصرار به استفاده از تبلیغات گوگل دارند این است که فکر می کنند استفاده از تبلیغات گوگل تاثیر زیادی در سئو سایت خواهد داشت و از آنجایی که بک لینک سازی یکی از موارد تاثیر گذار در سئو سایت است فکر می کنند لینک های تبلیغاتی، بک لینک به شمار می روند. چه مدت طول می کشد تا سایت تان در گوگل ادسنس تأیید شود؟ هر چه نمره کیفیت بالاتری داشته باشید میزان دریافتی هزینه کلیک کم تر می شود ولی اگر شما از کلمه کلیدی مرتبط با سایت خود استفاده نکرده باشید باید هزینه ی بیشتری پرداخت کنید. تبلیغات با کیفیت به طور معمول باعث کاهش هزینه ها، موقعیت های تبلیغاتی بهتر و موفقیت بیشتر تبلیغات میشود. تبلیغات گوگل چیست و چطور باعث افزایش فروش محصولات و خدمات شما می شود؟

در کلام اخر اگر به یک تیم قوی برای سئو سایت خود نیاز دارید می توانید از طریق لینک سئو سایت در تهران با پر کردن یک فرم با ما ارتباط برقرار کنید و منتظر یک نتیجه فوق العاده در سایت خود باشید. اما بهتر است از یک شخص متخصص که به پلتفرم های تبلیغاتی گوگل دسترسی دارد کمک بگیرید تا مسیر برای شما آسان تر شود زیرا دسترسی به این پلتفرم ها برای کاربران ایرانی، به دلیل تحریم ها سخت است و متخصصان این حوزه با دسترسی به امکانات مختلف و دور زدن تحریم ها می توانند به راحتی به شما در این مسیر کمک کنند و کمپین تبلیغاتی شما را راهاندازی کنند. مربیگری یا مشاوره (Coaching or Consulting): به عنوان یک متخصص در موضوع خود، در موقعیت خوبی برای کمک به افراد فراتر از اطلاعاتی که در وب سایت یا وبلاگ خود ارائه می دهید، هستید. در این بخش شما تعیین می کنید که گوگل چگونه هزینه کلیک ها را از حساب شارژ شده شما کم کند.

برای مثال اگر شما برای تبلیغاتتان بودجه روزانه 100 هزار تومن رو در نظر گرفته اید و هزینه هر کلیک و کلمه کلیدی را 10 هزار تومن قرار داده اید در نهایت نمی توانید بیشتر از 10 کلیک در طول روز دریافت کنید. این هزینه کلیک ، اعتباریست که شما در مقایسه با دیگر رقبا به تبلیغ خود داده اید. یعنی ممکن است شما یک بار سفارش تبلیغات از این برند ها را بدهید و بعد ها بدون این که روحتان از باقی ماجرا با خبر باشد ببینید که بلاک شده اید. Ad group یک گروه تبلیغاتی است که هر کمپینی میتواند چند تا از آن را داشته باشد. در این سرویس گروه های تبلیغ وجود دارند که به شما کمک می کنند کمپین های طراحی شده را به درستی پیش ببرید.

سایت اصلی گوگل ادز به طور کلی 3 مورد برای تعیین جایگاه تبلیغ وجود دارد که لازم است در اجرای تبلیغات خود به آنها توجه ویژه داشته باشید. هرچه امتیاز کیفی شما بهتر باشد، عملکرد کلی تبلیغات کلیکی شما بهتر خواهد بود. به طور کلی هزینه ی تبلیغات گوگل چقدر است؟ نوع کمپین را Search انتخاب میکنیم که مربوط به تبلیغات در موتور جستجوی گوگل هست. در صورتی که Manual Payment را انتخاب کنیم بایستی مبلغی که میخواهیم شارژ کنیم را وارد کنیم. برای “برنده شدن” در سیستم مالی تبلیغات گوگل و دیده شدن تبلیغات گوگل ادوردز برای کلمات کلیدی مربوط به نظر می رسد که باید امتیاز کیفیت و مبلغ پیشنهادی خود را بالا ببرید. از ملاک های تعیین نمره کیفیت بالا می توان به استفاده از کلیدواژه ها در متن تبلیغ، سرعت بالا و ریسپانسو بودن سایت، استفاده از کلمه ی کلیدی در متا تگ ها و در نهایت نسبت کلیک به نمایش تبلیغ (CTR) اشاره کرد.

مثلا اگر هدف شما رنک شدن در عبارت کلیدی دوره آموزش زبان انگلیسی باشد و هدفتان در لندینگ پیج، ثبت نام در دوره باشد، مسلما کسی که آموزش رایگان زبان انگلیسی جستجو میکند مخاطب شما نیست. در واقع تبلیغات گوگل در دسته ی دوم عوامل تاثیرگذار یعنی نوع غیرمستقیم قرار میگیرد و تاثیری در سئو سایت شما ندارد یعنی این لینک های تبلیغاتی به عنوان بک لینک شناخته نمی شوند. Remarketing یا بازاریابی مجدد: این گزینه برای آن دسته از اپلیکیشن و وبسایتهایی است که مخاطب به صفحه آنها سر زده اما خرید نکرده است. برتینا گزینه ی ایمنی است که قانونی کار می کند! 1. گوگل ادوردز قابلیت هایی دارد که دامنه بازار هدف را فراهم می کند. گوگل محتواهای کپی و تکراری را از صفحه نتایج جستجوی خود حذف می کند.

مراحل شروع کار با Google AdSense کدامند؟ AdSense یک گزینه عالی برای کسب درآمد است، اما یک برنامه پولدار شدن سریع یدون انجام هیچ کاری نیست. این اتفاق در دنیای واقعی مانند این است که شما یک فروشگاه در اختیار داشته باشید اما فروشگاه شما در نقظه ای دور افتاده باشد و هیچ شخصی از فروشگاه شما بازدید نکند. در چنین ابزارهایی محتوای تکراری، تشخیص داده شده و در عوض کلمات و عبارات مشابه جایگزین خواهند شد. جواب باز هم کاملا آشکار است؛ اما برای این که چنین اتفاقاتی برای شما نیفتد لازم است که اصول کسب درآمد از گوگل ادز را یاد بگیرید. در ابتدا لازم است مختصر به این بپردازیم که رفتار گوگل با سایت هایی که از خدمات سرچ تبلیغاتی کلیکی استفاده می کنند، چگونه است؟

حتی اگر شما در صنعتی با میانگین هزینه برای کلیک (CPC) بالا مانند بیمه یا سرویسهای قانونی کار میکنید، لزوما به این معنی نیست که حتما مجبورید این هزینهها را برای هر کلیک بپردازید. آنچه مهم است که بدانید این است که نیازی نیست میلیون ها دلار در گوگل ادز هزینه کنید تا این کار برای تجارت شما مفید واقع شود. پس در این برهه ی زمانی که وب سایت شما در صفحه ی اول قرار دارد باید بر روی سئو سایت بیشتر تمرکز کنید تا کاربر پسند شود و سایت شما در ذهن کاربرانتان باقی بماند. اما در طی مدتی زمانی رشد بذرهای ارگانیکی که کاشته اید، یا حتی زمان های طلایی اوج کارتان نیاز پیدا می کنید مطمئنا و برای تمام جستجوهای یک موضوع خاص در صفحه اول باشید. این سرویس تقریبا دو سال بعد از اینکه گوگل به عنوان محبوب ترین وب سایت جهان شناخته شد، در دسترس قرار گرفت.

برای نمایش تبلیغات در وبلاگ و وب سایت افراد، گوگل ادز همه تبلیغات را به Adsense می دهد و سپس صاحبان وب سایت ها و وبلاگ هایی که دارای یک حساب کاربری تایید شده Adsense هستند می توانند تبلیغات را از حساب Adsnese خود حذف کرده و در آدرس Adsense قرار دهند. برای این کار باید آدرس آگهی خود را مجددا وارد کنید، عنوانی را که برای مردم قابل مشاهده است بنویسید و توضیح مختصری وارد کنید. ما به طور کامل نحوه تبلیغات گوگل را در این مقالات آموزشی توضیح میدهیم. چهار مرحله در زیر به تفصیل توضیح داده شده است.

هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز به چه صورت است؟

رنگ های متفاوت در بازه های زمانی مختلف می تواند روش تأثیرگذاری در کسب درآمد از گوگل ادسنس باشد. با استفاده ازتبلیغات گوگل، سایت و آگهی تبلیغاتی شما، زمانی به کاربران نمایش داده می شود که کاربران عبارات و کلمات مرتبط به کسب و کار شما (عبارات کلیدی شما)، را در گوگل جستجو کرده باشند. هر چهار مرحله بسیار آسان است، شما با انجام تمام مراحل در 5 تا 8 دقیقه یاد خواهید گرفت که تبلیغات را اجرا کنید. «نوع حساب» شما بهطور پیشفرض روی «سازمان» است، اما در صورت لزوم، برای اهداف مالیاتی در کشورتان، میتوانید به «انفرادی» تغییر دهید. افرادی که در گوگل ادز تبلیغ میکنند، میخواهند علاوه بر موتور جستجو، تبلیغات را در وبسایتها و وبلاگها نیز نمایش دهند، برای این کار، تبلیغات در سایتها و لوگوی وبلاگهای گوگل نیز قابل مشاهده است، که صاحب وبسایتها و بلاگها بابت آن مبلغی را برای تبلیغات پرداخت میکند.

برتینا گزینه ی ایمنی است که قانونی کار می کند!

استفاده کردن از کلمات کلیدی غیر مرتبط در تبلیغات گوگل، نه تنها باعث افزایش هزینه ی تبلیغات شما خواهد شد، نتیجه بخش نیز نخواهد بود و افزایش ترافیک ورودی سایت شما را بی ثمر خواهد کرد. همینطور در همین مقاله بارها به این جمله اشاره کردیم، که با استفاده از گوگل ادوردز، گوگل وب سایت شما را فقط به کاربرانی نشان می دهد که به دنبال خدمات و محصولات شما هستند. شما میتوانید تبلیغات را در ویدیوهای یوتیوب ، در هر کجا که میخواهید در وبسایت، وبلاگها و موتور جستجوی افراد نشان دهید. وقتی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را لیست کردید، می توانید با ارائهی قیمت پیشنهادی روی کلمات کلیدی، تبلیغات خود را در نتایج جستوجو قرار دهید.

و خب این کاری است که دلار سیاه و کوین غیر قانونی می کند بنابراین ارزش ندارد با هزینه پایین تر و به قیمت ریسک بلاک با این تیم ها همکاری کنید. پس دیگر نیازی نیست صاحبان وبسایت برای درخواست واریز هزینه ها و دردسر های مربوط به آن مستقیما با تبلیغ کنندگان ارتباط برقرار کرده و زمان زیادی را صرف آن کنند. گوگل با توجه به سابقه کلمات کلیدی و سابقه تبلیغاتی که در اکانت شما ثبت شده پیش بینی میکند که در زمان نمایش آگهی شما چه نرخ کلیکی دریافت میکند. البته تعداد رقبا و هزینه ای که هر رقیب بر روی کلمات اعمال میکند و رقابت کلمات در سرچ گوگل میتواند در هزینه تبلیغات گوگل تأثیر گذار باشد.

درامد از گوگل ادز