گرمکن غذا برقی صنعتی 200 نفره استیل مدل 2020 فروش اقساط-اخگرتابش

این غذاها را کمتر از پانزده دقیقه گرم کرده و با حرارت دلخواه به مدت زمانی که نیاز دارید گرم نگه خواهد داشت. فروش انواع گرمخانه با کیفیتهای عالی قیمت خرید مناسب در مدل های استیل و شیشه ای با مصرف گاز یا برق جهت گرم نگه داشتن انواع غذا فروش به صورت دست دوم و نو با قیمت مناسب ارائه می گردد. برای خرید انواع گرمکن صنعتی می توانید از طریق تماس باما با کارشناسان فروش صنایع برودتی آرامیس مارکت تماس بگیرید و از لیست قیمت به روز گرمکن غذا مطلع شوید، باامکاتن ارسال به سراسر کشور و تمامی نقاط کشور بااستفاده ازبهترین باربری های ممکن، شما می توانید گرمکن غذارابه صورت حضوری و آنلاین از مجموعه ما خریداری کنید. 1- استفاده از شیر گازی ایتالیایی ترموکوپل دار پیلوت دار فندک دار با نشان استاندارد بین المللی CE اروپا در گرمکن غذا صنعتی گازی شرکت آگرین طبخ آرا باعث میگردد در هنگام قطع و وصل شدن گاز مانع از ایجاد حوادث انفجار و آتش سوزی در کارگاه یا ادارات و شرکتها و مدارس و سایر ارگانهای متقاضی دستگاه گرم کن میباشد .

گرمکن غذا برقی صنعتی 200 نفره استیل مدل 2020 فروش اقساط-اخگرتابش ظروف پلاستیکی ضخیم هم در مدت زمان کوتاه در این دستگاه قابل گرم شدن می باشد. هرقدر ظرفیت دستگاه بیشتر باشد، مواد اولیه و زمان بیشتری صرف تولید آن شده است بنابراین هزینه بیشتری نیز باید پرداخته شود. گرمکن های صنعتی به صورت های متفاوتی، مانند گرمکن مرطوب، گرمکن خشک، گرمکن بیمارستانی و… تولید و ساخته می شوند. بله؛ تمامی تجهیزات و دستگاه های صنایع اونیور به مدت ۱۸ ماه شامل گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. این دستگاه در رستوران ها، هتل ها، کافی شاپ ها، شرکت ها، ادارات و … قابل استفاده می باشد.

گرمکن غذا برقی صنعتی

اما یکی از این صنعت ها، استفاده از گرمکن صنعتی است که به صورت گسترده در حال پیشرفت است. بدنه این دستگاه تمام از جنس استیل خش دار ساخته شده است که این موضوع باعث شده تا عمر این دستگاه بالا باشد و همچنین مورد تایید وزارت بهداشت قرار بگیرد. دستگاه را یکبار روشن میکنید و بدون نیاز به ایستادن کسی بالای سر دستگاه خود گرمکن بطور اتوماتیک غذاها را گرم میکند. آشپزخانه های صنعتی و تجاری ، رستوران ، تالار ، دانشگاه ، ارگان های دولتی ، مدارس ، کارخانجات و … گرمکن های صنعتی شامل انواع مختلفی هستند و در مکان های بسیاری قابل استفاده می باشند‌. برای بهتر و یکنواخت کردن تمامی غذا ها و برای صرفه جویی در انرژی مصرفی دستگاه دارای سیستم ترموستات میباشد.

گرمخانه ها بسته به میزان ظرفیت و مشخصاتشان مانند مدل پنل کاربری و انرژی مصرفی قیمت های متفاوتی دارند. میباشد که در چندین مدل و بر اساس ظرفیت غذا ، انرژی مصرفی و پنل کنترل دستگاه و … تولید می شود. بنابراین خرید از یک مرکز معتبر نه تنها دور ریختن هزینه نیست، بلکه ضمانتی مطمئن برای کیفیت و طول عمر دستگاه گرمکن شما می باشد. خرید کردن از مراکز غیرمعتبر علاوه بر این که شما را از ضمانت نامه دستگاه گرمکن محروم می کند بلکه باعث می شود با خرید یک دستگاه بی کیفیت هزینه به سزایی را بخاطر تعمیر و یا عوض کردن دستگاه بپردازید. هدف این شرکت موفق، انتقال دانش و تجربه کشورهای اروپایی در امر بهره وری انرژی به صنعت داخل کشور جهت ارتقاء کیفیت محصولات گرمایشی و سرمایشی می باشد.

گرمکن غذا پرسنلی و اداری

به خاطر تعداد زیاد مشتریان و سفارشات آن ها، بیشتر غذاها از قبل آماده می کنند، و در داخل گرمکن غذا قرار می‌ دهند، تا هنگام سرو کاملا گرم باشند. فروشگاه اینترنتی وی آی پی تجهیز از سال ۱۳۹۰با دانش فنی و مهندسی منحصر بفرد توانسته با تولید و فروش انواع تجهیزات فست فود و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی و کافی شاپ با اعتماد مردم این اعتبار را بدست آوریم.خرید تجهیزات فست فود با برند های عالی و برتر ایران در فروشگاه اینترنتی وی آی پی تجهیز برای شما بسیار آسان میباشد. گرم کن غذا برقی صنعتی دستگاهی است که به مدد آن می توان به گرم نگهداشتن غذای پرسنل شرکت ها و کارخانجات و یا مشتریان مراکز بزرگ طبخ غذا پرداخت که گاه به نام گرم خانه نیز شناخته شده است و دارای مزایای است که بعد از آشنایی بیشتر با آنها به اهمیت وجودش در چنین مراکزی پی خواهید برد و علت کیفیت بالای غذای برخی مراکز نسبت به نمونه های مشابه را خواهید یافت.

تولید و ساخته می شوند.

این دستگاه برای رستوران‌ها، هتل‌ها، اداره‌جات و اساسا هر جایی که تعداد بالایی غذا تهیه می‌شود و نیاز به گرم ماندن دارد، بسیار کاربردی سیستم گرمایشی اخگرتابش است. گرمکن غذا 20 نفره یک دستگاه رومیزی است به دلیل حجم کم و ابعاد کوچک برای تولیدی های با ظرفیت کم کاربرد دارد. همچنین این گرمکن غذای رومیزی برای شرکت های کوچکی که تعداد پرسنل آنها تا 20 نفر است بسیار مناسب و کاربردی است. گرمکن غذا 20 نفره معمولا دارای 3 طبقه است و 20 دقیقه زمان برای گرم کردم غذا نیاز دارد. دستگاه گرم کن (گرمخانه غذا) برای انواع دستگاه بخار پز، انواع دستگاه شوتینگ سیب زمینی، برگر و… با به کارگیری از این دستگاه می‌توان انواع غذای آماده شده، را مدت زمان طولانی تر گرم نگه دارید، و سفارش مشتریان را خیلی زود آماده کنید.

  • برای بهتر و یکنواخت کردن تمامی غذا ها و برای صرفه جویی در انرژی مصرفی دستگاه دارای سیستم ترموستات میباشد.
  • مبنای قیمت گذاری دستگاه گرمکن غذا برقی عبارت است از بدنه با روکش خارجی استیل که روی اسکلت شاسی مستحکم قرار دارد و دارای عایقبندی کامل پشم سنگ جهت چلوگیری از پرت انرژی و دارای طبقات مشبک جهت انتقال حرارتی یکسان در سراسر کابین میباشد همراه با المنت مناسب و ترموستات و سیم کشی با سیم نسوز و همچنین هزینه دستمزد کارگر و تولید شامل میگردد.
  • از ان استفاده می شود داخل این دستگاه گرمکن غذا صنعتی 100 نفره بن ماری های یک یکم قرار می گیرد و به صورت بسیار عالی شما می توانید غذای تولید شده را در مدت زمانی طولانی داخل این دستگاه گرم نگه دارید می توانید از این گرمکن غذا صنعتی 100 نفره به عنوان پشتیبانی استفاده کنید .
  • گرمکن غذا کشویی – گرمکن غذا و تجهیزات نگهداری غذا می توانند به شما کمک کنند که غذا را تا زمان سرو آن، گرم نگه دارید یا غذای منجمد را دوباره گرم کنید.

در صورتی که دستگاه خریداری شده بزرگتر از حد نیاز باشد، انرژی زیادی صرف گرم شدن دستگاه می شود و در صورتی که دستگاه کوچک تر از حد نیاز شما باشد، باید زمان زیادی را صرف گرم کردن غذا با این دستگاه بکنید. از این رو قبل از خرید کردن این محصول از ظرفیت دستگاه مورد نظر اطمینان حاصل فرمایید. دستگاه های گرمکن دارای انواع مختلفی هستند که با جنس ها و مدل های مختلفی در بازار وجود دارند.

معرفی گرم خانه استیل پنج طبقه آشپزخانه صنعتی و گرم کن صنعتی استیل