کابینت آشپزخانه + 110 طرح و مدل جدید 2022

قفسه بندی مینیمالیستی یک راه آسان برای افزودن عملکرد و سبک به فضای داخلی مدرن اتاق غذاخوری شما است. وسایلی را برای حویل فوری غذا انتخاب کنید که حمل و نقل با آنها آسان باشد و بتواند سریع تر غذا را برساند مانند موتورهای سالم. استفاده از تخت برای سرو غذا احساس راحتی بیشتری را به مشتری القا می¬کند. به گونهای که مشتریان بتوانند آشپزخانه و نحوه طبخ غذا را از دور مشاهده کنند. در واقع به اندازه ای که بهداشت و کیفیت غذا پر اهمیت می باشد طراحی دکوراسیون نیز حائز اهمیت است .

طراحی داخلی رستوران لوکس

این رنگ ها برای قهوه خانه ها و کافه هایی که بیشتر برای استراحت می باشد عالی است. در این رستوران می توانید انواع غذاهای سنتی شامل دیزی را امتحان کنید. بنابراین طراحی کافه خود را طوری ساختار دهید که شامل میزهای بزرگ برای جمع شدن در گروه باشد. میز و صندلی در فست فود عموما کوچک و دو تا چهار نفره هستند اما باید طوری انتخاب شوند که حریم شخصی مشتری حفظ شود. به طوری که چیدمان نباید مانع دیده شدن دکور کافه و رستوران گردد.

طراحی داخلی هتل و رستوران

اگر چه این سبک برگرفته از کشورهای اروپایی است اما در کشورهای آسیایی از جمله ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. اگر میخواهید طعم غذاهای شمالی را در قلب پایتخت تجربه کنید، سری به این رستوران بزنید. این در حالی است که قسمت مخصوص آماده سازی انواع کیک و دسر به روشنایی در حد ۴۰۰ تا ۸۰۰ لوکس ثانیه نیاز دارد. و تا زمانی که شما کار درست برق را تنظیم کنید، این نوع پروژه DIY دوستانه برای بوت شدن است. هنگامی که به طور ایمن پس از کووید به پایان رسیدیم، منصفانه است که بگوییم همه مشتاق اتصال مجدد خواهند بود. نه تنها ردیف از گیاهان سرسبز و سبز ایجاد تاثیر بصری زرق و برق دار، آنها واقعا می تواند کیفیت هوا را بهبود بخشد. پالت اصلی از رنگ¬های قهوه¬ای خاکستری ساختهشده که فضایی آرامشبخش را طراحی داخلی رستوران مدرن ایجاد می¬کند. اما فضایی اصلی رستوران که خود دارای چند بخش مهم است: بار، سلف سرویس، کافه سرویس، بار قهوه، سالن ضیافت های رسمی و…

دکوراسیون داخلی رستوران مراکشی

با هدف بالا بردن همه جریان ها در آشپزخانه، ابتدا فضایی مناسب برای دریافت سفارش در نظر گرفته میشود. جزئیات و لوازم جانبی جالب ممکن است مهمانان شما را تحریک کند تا در فست فود شما عکس بگیرند و آنها را از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند ، این ابزار بسیار قدرتمند بازاریابی در جذب مشتری جدید است. تزیینات سادهای مثل تابلوهای قدیمی سردر مغازهها، قاب عکسهایی از جاذبههای گردشگری ایتالیا، تصاویر سرآشپزهای معروف یا عکسهایی از فضای رستورانهای قدیمی ایتالیایی نمونههایی از عناصر جانبی هستند که فضای رستوران را برجستهتر نشان می دهند. البته می بایست مواظب آنان باشید چراکه نگهداری از این کفپوشها سخت بوده و ممکن میباشد شما را دچار اختلال نماید. از اضافه کردن یک شیشه ساده با شاخهها در آن، انتخاب یک رنگ تند برای بشقابهایتان، تا نگهداری ظروف در قوطیهای قدیمی، وقتی صحبت از ایدههای طراحی رستورانهای کوچک کمهزینه به میان میآید حق افتخار واقعی را به دست خواهید آورد.

طراحی داخلی کافه و رستوران

به عنوان مثال ، ممکن است در قالب فست فود شما طراحی شوند. به همین دلیل طراحی داخلی ایده آل برای رستوران ها را از ورودی را شروع می کنند، چه در قالب نشانه های Snazzy، یک درب دراماتیک و ظریف است. 5- تزئینات دیوار بسیار مهم است، زیرا دیوارها بیشترین مساحت را در هر مکان اشغال می کنند و یک تزئین متمایز برای آنها ایجاد می کنند، و آنها را به یک عامل مهم در طراحی رستوران های سنتی متفاوت تبدیل می کند.برای رستوران ها، ظرافت، سادگی و تمایز را با هم ترکیب کرده است، زیرا رنگ ها به صورت حرفه ای ترکیب شده اند و از تزئینات متفاوت و متمایز برای جلوه دادن به بهترین شکل مکان استفاده شده است. آنها یک تجربه ناهار خوری باور نکردنی تنظیم می کنند، لحظه ای که از طریق درب راه می روید.

مورد مهمی که در اکثر فست فودها به چشم میخورد این است که این نوع رستورانها اغلب در مجتمعهای تجاری، پاساژها و مراکز خرید قرار دارند. در دنیای طراحی داخلی تجاری، همه چیز در مورد ترکیب ایده های دکوری است که فضای شما را به حداکثر می رساند. برای برآورد هزینههای فست فود در ابتدا باید بدانید که این هزینه شامل چه مواردی میشود و اولویت با چه چیزهایی است. بر مبنای این اصل طراحی رستورانی با دریافت کافی نور طبیعی، تهویه مناسب و فضای سبزی که محیط بیرونی و داخلی رستوران را پوشش دهد میتواند بسیار پرطرفدار باشد. یک مطالعه توسط آزمایشگاه غذا و مارک دانشگاه کرنل نشان داد که وقتی مصرف کنندگان معتقدند غذای اصلی یک منو سالم است ، در نهایت نوشیدنی های با کالری بالاتر ، دسرها و غذاهای فرعی را انتخاب می کنند. اما اگر می خواهید بیشتر نوشیدنی و پیش غذا بفروشید ، صندلی های راحتی و مبل ها فضای مساعدی را ایجاد می کنند و مشتریان را وادار می کنند زمان بیشتری را در فست فود شما بگذرانند و مقداری غذا یا نوشیدنی بیشتر سفارش دهند.

شما می توانید با توجه به ویژگی های دکوراسیون چوبی رستوران ، سلیقه شخصی و در نهایت مشاوره با کارشناسان سورن چوب طرح دلخواه خود را اجرا کنید. انتخاب صندلی های مناسب و راحت برای فست خود در دکوراسیون فست شما اهمیت ویژه ای دارد همچنین می توانند بر روحیه و تجربه مشتری شما تأثیر بگذارند. اجازه دهید معماری داخلی شما تحت تأثیر تاریخ منحصر به فرد شهر یا شهر شما قرار گیرد. آنها به ایجاد جو کمک می کنند ، که به منحصر به فرد شدن فست فود کمک می کند. 5. گزینه های صندلی منحصر به فرد را ارائه دهید.

دکوراسیون داخلی رستورانهای سنتی

فقط یک منوی جداگانه برای بارگیری و تحویل ایجاد کنید و آن را به نسخه ساده منوی غذای خود تبدیل کنید. در حالی که رنگ های دکوراسیون فست فود خود را انتخاب می کنید ، باید مواردی را انتخاب کنید که باعث جذب مشتری شده و احساس راحتی در آنها ایجاد شود. اگر در ماه آوریل (از 10 فروردین) به استانبول سفر کردید حتما از جشنواره گل لاله که به مدت 1 هفته در این پارک زیبا برگزار می شود، دیدن کنید؛ همچنین می توانید به موزه لاله در محوطه پارک امیرگان بروید و با تاریخچه گل لاله (در زمان امپراتوری عثمانی اولین کشت لاله ها انجام گرفت و سفیر هلند در قرن 16 میلادی پیاز لاله را با خود به آمستردام برد) و نقش آن در فرهنگ و هنر ترکی آشنا شوید. هر مسافری ملاک هایی برای سفر خود دارد برای مثال می خواهند حتما در هتل 4 ستاره اقامت کند یا بودجه ای که برای تور کنار گذاشته است یا می داند که برای مثال با فلان ایرلاین نمی خواهد سفر کند.

طراحی داخلی رستوران در تهران

قرمز ، زرد و نارنجی محرک های قوی در نظر گرفته می شوند که اشتها را افزایش می دهند. علاوه بر این ، دکور مناسب انتخاب شده می تواند سود شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. دمشتریان در پاسخ به این سوال اغلب جواب مثبت داده اند زیرا ذهن تونسط دیدن باعث ترشحاتی در بددن می شود که موجب ترغیب مشتریان به سفارش غذاهای بیشتری می شود. در بحث طراحی داخلی رستوران، تصور بسیاری از افراد، این است که تنها با خرید میز، صندلی و تعدادی لوازم دکوری می توان دکوراسیون رستوران را انجام داد. این رستوران در ساختمانی طراحی و ایجاد شده است که قبلاً یک خانه استیک(رستوران استیک) دو طبقه بوده است.

دکوراسیون داخلی رستوران سنتی

در عوض، آن ها تصویر روشنی از اینکه مشتری مورد نظر آن ها کیست، دارند. در آخر باید بگوییم با مطالبی که برای شما بیان کردیم بنابراین ، اکنون شما کمی بهتر می دانید که چگونه دکوراسیون فست شما می تواند بر مشتریان شما تأثیر بگذارد و از نقش دکوراسیون فست فود در فروش بیشتر آگاهی بیشتری پیدا کردید. یکی از عوامل موثر در جذب مشتری برای رستوران ها و کافی شاپ ها، طراحی داخلی مناسب است. در این رستورانها معمولاً موسیقی زنده سنتی اجرا میشود و انواع غذاهای سنتی را نیز سرو میکنند. این طرح رنگی در دههی ۱۹۸۰ بسیار محبوب بوده و در اکثر کافه و رستورانهای آن دوره استفاده میشد. دکور صنعتی یکی از محبوب ترین سبک های طراحی داخلی کافه می باشد. استفاده از صندلی های قرمز رنگ و میز هایی با چوب رنگ روشن، فضای داخلی رستوران را به تعادل رسانده و محیط داخل آن را دلپذیر و متنوع کرده است.

طراحی و دکوراسیون داخلی رستوران کابینت سازی که کیفیت کارش رو تضمین کنه! خوشایند است زیرا طعم خوبی دارد ، اما در عین حال ، مغز ما می داند که این بهترین انتخاب غذایی نیست. خوبی کانسپت کناری این است که کارکنان زیادی میتوانند در یک راستا و خط کار کنند و هر کدام محیط کار اختصاصی خود را داشته باشند. سفارش غذاهایی که پوستر آنها نصب شده است درد روانی مشتریان را کاهش می دهند زیرا به زودی می خواهند همان تصویر خوشمزه را در واقعیت میل کنند.

طراحی داخلی رستوران خاص

بهره گرفت. نقاشی کردن دیوارها و اجرای طرحی خاص بر روی آن ها با رنگ های متقارن و هماهنگ، دیوارکوب ها و تابلوهای نقاشی سرتاسری که با سبک انتخابی برای دکوراسیون هماهنگ باشند، طراحی داخلی رستوران را مهیج و بی نظیر می کند. در این بین طیف گسترده ای از رستوران های مدرن ایتالیایی هم وجود دارند که از نورپردازی ملایمی برخوردار هستند و میز و صندلی های زیبای آن با دیوارهای کاملا ساده هماهنگ شده اند. درصورتیکه غذاهایی مدرن در رستوران خود سرو میکنید، بهتر است، طراحی میز و صندلی، مینیمال باشد. این فضاها را می توانید به سبک های سنتی و کلاسیک و مدرن و امروزی با رنگ بندی ها و چیدمان مبلمان مناسب هر سبک طراحی کنید. این اصل آن قدر مهم است که گاهی کاربردی بودن فضا را هم تحت تاثیر قرار می دهد.

اگرچه غذا و خدمات مهمترین عناصر تجاری فست فود هستند ، اما دکوراسیون فست فود را باید به همان اندازه اهمیت داد. محدوده قیمتی رستوران اصیل گران بوده و برای هر وعده غذا باید هزینه زیادی بدهید. ازجمله ویژگیهای مهم رستوران لوکی میتوان به سرو سسهای متفاوت و مخصوص هر غذا اشاره کرد. وقتی وارد یک رستوران فست فود میشوید، تقریباً میتوان مطمئن بود که تمرکز شما بر این موضوع است که غذا را سریع تحویل بگیرید و همانجا آن را بخورید یا آن را با خود برای خوردن به جای دیگری ببرید. هر کسی به دنیا از زاویه دید خود می نگرد بنابراین اولویت هر شخص با دیگری کاملا متفاوت است. مد روز Cafe خواستار یک می تواند از رنگ تخته سیاه! میتوانید برای اطلاع از منوی هر روز با رستوران خونه تماس بگیرید و از غذاهای روز باخبر شوید.در ورودی رستوران نیز تخته سیاهی قرار دادهاند که غذای هر روز را روی آن مینویسند.

انواع نوشیدنیها و عرقیجات سنتی مانند شربتهای خاکشیر، سکنجبین و زعفران نیز در این رستوران سرو میشوند.رستوران لاتون از دیگر رستورانهای هتل اسپیناس پالاس است که در طبقه سوم این برج قرار دارد. بخش زیرزمین که شامل آشپزخانه و بخش اداری، سطح همکف به عنوان سالن اصلی غذاخوری، دو سالن اختصاصی کوچک به صورت نیم طبقه، طبقه اول به عنوان بار و استراحتگاه غیر الکلی و روف گاردن. دیوارهای زندگی و باغ های عمودی نیز به عنوان روند طراحی اصلی ظاهر شده اند.

اوه، و حتما قفسه هایی با عناصر سرگرم کننده و تعاملی مانند کارت های چیزهای بی اهمیت و بازی های رومیزی تهیه کنید. خلاقیت در کفپوش یک ایده سرگرم کننده برای دکوراسیون رستوران است که به مهمانان شما کمک کنید تا با پست اینستاگرام خود کاری منحصر به فرد انجام دهند. البته ممکن است برای افرادی که با چگونگی استفاده از روانشناسی رفتاری مشتریان آشنا نیستند استفاده از این نوع روش وحشتناک به نظر برسد ، اما با استفاده از نظر سنجی مشتریان خود و مشاوره با افراد با تجربه در این حرفه و روانشناسان کاری می توانید به صحت این روش برسند.