پرده رومن با بیش از 50 عکس جدید از انواع مدل‌ها پرده ادریس

پرده رومن با بیش از 50 عکس جدید از انواع مدل‌ها پرده ادریس

کلیه حقوق سایت اتاق محفوظ و متعلق به شرکت پیشگامان ایده پرداز است. بهترین عرض برای این پرده a hundred thirty سانت می باشد و عرض های بیشتر ریسک موارد بالا را افزایش می دهد. حدود 30 تا 40 سانت از بالای پنجره را همواره اشغال می کند و می تواند مانعی برای باز و بستن پنجره باشد.

  • به دلیل ظاهر کلاسیکی که دارد، این روزها افراد آن را به پرده های چین دار سنتی ترجیح می دهند.
  • یکی از نکته هایی که در این خصوص باید توجه داشت این است که ممکن است قسمتی از پرده خود را از بقیه قسمت ها روشن تر کند که ظاهر جالبی نخواهد داشت.
  • پرده رومن به صورت کرکره‌ای باز و بسته می‌شود، این پرده‌ها به صورت عمودی و روی یک محور به سمت بالا جمع خواهند شد.
  • برای همین استفاده از آن هم، معمولا در دکوراسیون‌های با تم مدرن انجام می‌شود.

بعدها مردم برای محافظت از حریم خصوصی خود و فیلتر کردن نور خورشید از این پارچه ها به عنوان پرده های خانه خود نیز استفاده میکردند. پرده رومن به نوعی پرده های بسیار ساده گفته میشود که بدون آستر برای پشت پنجره اتاق خواب، آشپزخانه و سالن پذیرایی اجرا میشوند. پرده های رومن مانند دیگر مدل های پرده پس از مدتی استفاده و قرار گرفتن در محیط خانه کثیف می‌شوند و گرد و غبار بر روی سطح پارچه می‌نشیند که باید به صورت مرتب و دوره ای شسته شوند. برای شستشوی رومن و باز کردن پرده از محل نصب ، باید تمام مراحلی که برای نصب آن گفته ایم را از آخر به اول اجرا کنید. هنگام خرید شید رومی نیازی به محاسبه قیمت ریل نیست به دلیل اینکه قیمت تمام شده کار به صورت متر مربعی محاسبه می‌شود.

اجزای تشکیل‌دهنده پرده رومن

عرض این نوار تقریباً دو سانتی متر بوده و در فواصل منظم حلقه هایی به آن متصل شده است. پرده های رومن در ریل خود یک ردیف چسب زبر دارند که توسط چسب نرمی که به بالای پرده دوخته شده به ریل وصل می شود. یکی از مکان هایی که پرده رومن در آن استفاده میشود ویستا پرده آشپز خانه است. قیمت پردهای رومن تا حد زیادی به مدل پارچه ای که توسط مشتری انتخاب می­‌شود بستگی دارد. برای تولید پرده‌های رومن از پارچه های مختلفی مانند مخمل، کتان و گونی بافت در مدل های طرح دار و ساده استفاده می­شود.

عوامل موثر در انتخاب پرده رومن

همچنین ریموت کنترل 1 یا 15 کاناله نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. پرده‌های ساده در زمان باز و بسته شدن سر و صدای زیادی دارد اما در نوع برقی آن چون به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود هیچ سر و صدایی ندارد و بهترین انتخاب برای پرده آشپزخانه می باشد. همچنین استفاده از این پرده ها به شما این امکان را می دهد تا میزان نور ورودی به فضا را خودتان تنظیم کنید. از دیگر دلایلی که افراد را به تهیه پرده های رومن تشویق می کند می توان به نصب بسیار آسان این نوع از پرده ها اشاره ویژه داشت. این پرده ها انتخاب بسیار مناسبی برای فضاهای ناهار خوری و آشپزخانه ها هستند، زیرا در صورت کثیفی به آسانی قابل تمیز شدن، هستند. این مدل منوط به پارچه ای که انتخاب می‌کنید برای پرده پذیرایی، اتاق خواب، پرده آشپزخانه، سالن ها و سایر محیط ها مناسب می باشد.

تفاوت اصلی در این پرده ها در نوع دوخت و چین خوردگی هایی می باشد که در بر روی پارچه ایجاد میشود. شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت پرده مدرن سروین دکور را می پذیرم . بله، از موتورهای قدرتمند سامفی و آر پی کِی می توان در این نوع پرده استفاده کرد. همچنین می توانید از ریموت کنترل یا سوئیچ معمولی برای حرکت آن استفاده کنید.