معرفی صرافی کوینکس و مزایای آن -ایران ارز دیجیتال

در آموزش ترید در کوینکس یاد گرفتیم که چگونه ثبت نام کنیم، چگونه شماره موبایل خودمان را به پلتفرم صرافی متصل کنیم، چگونه حساب خودمان را در صرافی کوینکس به تایید برسانیم و چگونه یک ارز دیجیتال را واریز یا برداشت کنیم و همچنین خرید یک رمز ارز از طریق کارتهای اعتباری را فرا گرفتیم. صرافی Coinex اپلیکیشنی برای موبایل نیز طراحی کرده است تا همه کاربران با دیوایسهای مختلف بتوانند از خدمات این بستر رمزارزی بهرهمند شوند. همان طور که ذکر شد صرافی Coinex سطوح مختلفی را برای کاربران تعریف کرده است. شما به راحتی با کارت های بانکی معتبر در دنیا همچون ویزا کارت و مسترکارت میتونید مبالغ مختلفی رو به سایت واریز کنید و براحتی ارز دیجیتال مورد علاقه خودتون رو خریداری کنید. مجموعه معتبر داجکس با سالها تجربه در زمینه معامله ارزهای دیجیتال، دورههای متنوع مقدماتی، پیشرفته و حتی خصوصی (VIP) را برای مخاطبان خود طراحی کرده است.

جزو پلتفرمهای جوان در عرصه کریپتو محسوب میشود. با این حال یکی از مهمترین مواردی که ممکن است باعث نارضایتی برخی از کاربران شود این است برای برداشت ارز از کیف پول الکترونیکی کاربر هزینه و یا کارمزد دریافت می گردد. همانطور که در این مقاله مطالعه کرده اید صرافی کوینکس یکی از بهترین صرافی های موجود در جهان است که ایرانی ها به راحتی میتواند در آن به خرید و فروش ارز های دیجیتال بپردازند، این نکته را در نظر داشته باشید که صرافی کوینکس از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و شما با مطالعه آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس به راحتی می توانید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید و خرید و فروش رمز ارز را با دید باز و آگاهی کامل انجام دهید. در سطوح پایینتر کاربر محدودیتهایی در حجم برداشت یا سپردهگذاری روزانه خواهد داشت که این موضوع برای فعالان حوزه ارز دیجیتال چندان جالب به نظر نمیرسد. بستر امنی که برای این صرافی در نظر گرفته شده است، از پروتکلهای مختلف سیستم امنیتی برخوردار است.

برای واریز ارز های مختلف به کوینکس و تاریخچه واریز ها دریافت ارز دیجیتال از سایر صرافیها یا کیف معرفی کامل صرافی کوینکس coinex پولها . مبلغ کارمزدها در صرافی کوینکس نسبت به سایر پلتفرمهای معاملاتی کمتر تعیین شده است. این پلتفرم معاملاتی بیش از ۳۰۰ رمزارز را پشتیبانی میکند و حدود ۵۰۰ بازار معاملاتی مختلف را در دسترس کاربران قرار داده است. رشد ۴۰۰ درصدی قیمت این توکن باعث شده تا شاهد افزایش درخواستها برای خرید توکن بومی صرافی و انتقال داراییها به این پلتفرم معاملاتی باشیم. برخلاف صرافی های دیگر تمام کاربران مبتدی تا حرفه ای می توانند از این پلتفرم استفاده کنند.

کاربران می توانند از نقشه برای دنبال کردن فلش به سمت صندوقچه های گنج پنهان استفاده کنند. در واقع، تنوع ارزهای دیجیتال در صرافی کوینکس، به روز بودن این صرافی، حجم معاملات روزانه بالا و در نتیجه، نقدشوندگی مناسب، می تواند دلیلی باشد برای ترجیح Coinex به بسیاری از صرافی های داخلی. یکی از تقسیم بندی های که در رابطه با انواع صرافی ها وجود دارد، متمرکز بودن یا نبودن خدمات آنهاست، به این معنا که در صرافی های غیرمتمرکز کاربران دارایی های خود را به کیف پول شخصی شان برده و در صرافی نگهداری نمیکنند، اما صرافی های متمرکز این طور نیست و این نیاز وجود دارد که کاربران دارایی های خود را به کیف پول صرافی ببرند و با این تعریف میتوانیم بفهمیم که امنیت صرافی های غیر متمرکز بالاتر از صرافی های متمرکز است، حالا نکته جالبی که در رابطه با صرافی کوینکس وجود دارد این است که کاربران باید سرمایه خود را برای مدتی در کیف پول صرافی نگهداری کنند؛ در صورتی که بارها و در اطلاعیه ها گوناگون این صرافی ادعا کرده که یک صرافی غیرمتمرکز است اما شواهد نشان دهنده این موضوع نیست.

امکان معامله توکن OVR در صرافی های غیرمتمرکز یونی سوآپ و پن کیک سوآپ وجود دارد. برای روشن شدن موضوع به این مثال توجه کنید: شما قصد دارید معامله فروش 16 واحد ارز تزوس به قیمت 3.01 تتر را ثبت کنید. با داشتن توکن های او وی آر OVR افراد قادرند خرید، اجاره یا فروش دارایی های زمین های OVRLland خود را انجام دهند. اگه با دقت نگاه کنید بالاترین قیمت خرید در صدر لیست اوردرهای خرید هستش و پایین ترین قیمت فروش در صدر لیست اوردرهای فروش قرار داره. Market، در آن لیست تمامی توکن های لیست شده در صرافی در دسترس خواهد بود. صرافی کوینکس جزو پلتفرمهای جوان در عرصه کریپتو محسوب میشود. به منظور دیدن انواع کارمزدها در بخش های گوناگون کوینکس در پایین صفحه صرافی کوینکس و در بخش Conditions، شما باید Fees را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید تا تمامی کارمزدها برای شما به نمایش در آیند.