معرفی بهترین گوشی ها تا سقف 10 میلیون تومن موبونیوز

جهش بین Spotify و ناوبری فعال گاهی اوقات قبل از اینکه گلکسی A53 5G دوباره خودش را اصلاح کند، یک ثانیه وقفه دارد. تنها زمانی که ناوبری GPS برای مدت طولانی فعال باشد و یا هنگام دانلود برنامه‌ها و بازی‌های بزرگ کمی داغ می‌کند. تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ سامسونگ یک تراشه میان رده است و اعداد بنچمارک آن را تایید می‌کنند.

آنر ۹ لایتتنها گوشی لیست است که به دوربین دوگانه‌ی سلفی مجهز شده و قادر به ثبت تصاویر پرتره با آن است. شیائومی پیش از ورود به عرصه‌ی ساخت گوشی‌ هوشمند به توسعه‌ی رابط کاربری برای گوشی‌های اندروید مشغول بوده است. متأسفانه خبری از اندروید اوریو در ردمی نوت 5A و ردمی نوت ۴ ایکس نیست و هر دو گوشی در شرایط کنونی به جدیدترین نسخه‌ی اندروید نوقا آپدیت شده‌اند. انیمیشن‌های جالب، سرعت بازگشایی بالای اپلیکشن‌ها و تخصیص دینامیکی منابع از کلیدی‌ترین ویژگی‌های این نسخه از رابط کاربری گوشی‌های شیائومی است. از نظر روان بودن رابط کاربری و ارائه‌ی بروزرسانی کوچک، گوشی‌های شیائومی از بهترین‌های بازار هستند.

انتخاب جایگزین: گلکسی M32 سامسونگ

برای همین ما قصد داریم در این مقاله شما را با بهترین گوشی های اقتصادی سایت منابع پیشنهادی شیائومی آشنا کنیم. ردمی نوت ۱۱ میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است که تصاویر آن کمی از حد انتظار پایین‌تر است. در کنار آن دوربین‌های فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکرو و عمق سنج ۲ مگاپیکسلی را داریم. این گوشی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و سلفی ۲۰ مگاپیکسلی برخوردار است که در مدل‌های گرانتر مثل A32 به کار رفته و تصاویر را با کیفیت بالایی ثبت می‌کنند. بهترین گوشی تا ۵ میلیون سامسونگ در نهایت نوبت به بهترین گوشی تا ۵ میلیون سامسونگ می‌رسد که گلکسی M32 نسخه ۶۴ گیگابایت با نمایشگر و دوربین عالی است. از ویژگی‌های دیگر که باعث راهیابی گلکسی A04s به فهرست بهترین گوشی تا ۵ میلیون شده باید به اسکنر اثر انگشت، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۱۵ واتی اشاره کرد.

ما نمونه استاندارد تست‌های AnTuTu، Geekbench و 3DMark را با نتایج متوسطی اجرا کردیم. پردازنده ۵ نانومتری جدید عملکرد بهتری نسبت به اسنپدراگون 750 هشت نانومتری دارد که در گلکسی A52 5G قبلی وجود داشت. با این حال، لنز فوق عریض، پشتیبانی از حالت شب را ارائه نمی‌دهد که ممکن است تنها اشکال عمده آن باشد.

۴. نوکیا G10

معرفی بهترین گوشی ها تا سقف 10 میلیون تومن موبونیوز

این گوشی از نمایشگر ۶.۵ اینچی Super AMOLED با روشنایی ۸۰۰ نیتی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره برده است. از دیگر نقاط قوت گوشی A52 5G برخورداری از گواهی IP67 است که در میان‌رده‌ برندهای دیگر کمتر دیده می‌شود و این گوشی نسبت به گرد و غبار و آب ایمن است. چیپست Snapdragon 750G 5G نیز به خوبی از پس تأمین قدرت این میانرده برمی‌آید و با وجود لنز ۶۴ مگاپیکسلی در دوربین، باید گفت با یک گوشی همه‌فن‌حریف روبه‌رو هستیم. پس اگر در بین میانرده‌ها به دنبال بهترین گوشی ضد آب هستید این مدل قطعاً همان گزینه مد نظر شماست. گوشی هوشمند آیفون ۱۳ یک دوربین کمتر از دو مدل پرو دارد و نمایشگر آن نیز نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را پشتیبانی نمی‌کند.

  • از نظر معماری، پرچمدار Exynos 2200 کاملاً شبیه به اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام است.
  • این گوشی یک محصول کوچک و ارزان قیمت است که برای امور روزمره و ساده طراحی شده است.
  • به گونه‌ای که کمتر کسی امروزه در لیست طرفداران این کمپانی قرار نگرفته‌است.
  • Y7 Prime جدید با آخرین نسخه‌ی اندروید و دوربین بهتر نسبت به نسل قبل، آمده است تا بار دیگر این سری محبوب را مطرح کند.وای ۷ پرایم ۲۰۱۸در کنار برادران ارزان‌تر خود از سری وای به‌زودی وارد بازار کشور خواهد شد.
  • از نظر روان بودن رابط کاربری و ارائه‌ی بروزرسانی کوچک، گوشی‌های شیائومی از بهترین‌های بازار هستند.
  • همچنین گوشی وان‌پلاس 9 پرو هم در این بازه قیمتی یکی از بالاترین گوشی دنیا محسوب شده و با امکانات و قابلیت‌های جذاب نظر کاربران را به خود جلب کرده است.

A01 Core در نسخه های 16 و 32 گیگابایتی با 1 یا 2 گیگابایت رم به فروش می رسد که می توانید بسته به نیاز خود یک گزینه را انتخاب کنید. بخش دوربین گوشی نیز به یک سنسور اصلی 8 مگاپیکسلی و سنسور سلفی 5 مگاپیکسلی محدود شده و خبری از دوربین های چندگانه نیست. در بخش باتری نیز یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی برای این گوشی در نظر گرفته شده که با توجه به ابعاد کوچک و رابط کاربری سبک انتظار می رود شارژدهی مناسبی داشته باشد. دوربین ها شامل یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، یک سنسور اولترا واید 5 مگاپیکسلی و در نهایت یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی می باشند. عملکرد پکیج دوربین نسبت به رنج قیمتی راضی کننده می باشد و در شرایط نوری مناسب می تواند تصاویر زیبایی خلق کند. نمایشگر 6.09 اینچی این گوشی رزولوشنی معادل 1560 در 720 پیکسل ارائه می دهد و قادر است 16 میلیون رنگ را به نمایش بگذارد.

این مدل نیز یکی دیگر از مدل‌های خوش‌قیمت پوکو محسوب می‌شود که امکانات بسیار خوبی مثل دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی، باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری به همراه فست‌شارژ ۱۸ واتی، تراشه Helio G99 و رفرش ریت ۹۰ هرتزی دارد. می‌توان پوکو M5 را یک گوشی خوب در این رنج قیمتی دانست که از لحاظ شارژدهی نیز عالی عمل می‌کند. در مقوله فیلم‌برداری هم بهترین گوشی جهان عملکرد بسیار خوبی داشته و توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 4K‌ با سرعت 60 فریم در ثانیه را دارد. یکی از بهترین گوشی های هوشمند قدرتمند چینی، شیائومی 11T Pro است که با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده، در دسته گوشی‌های هوشمند سطح بالای بازار قرار می‌گیرد. در واقع طراحی این گوشی نشان از آن دارد که با گوشی هوشمند قدرتمند و بسیار با‌کیفیتی رو‌به‌رو هستیم.

راهنمای خرید بهترین گوشی میان رده از ۵ تا ۱۰ میلیون (مهر ۱۴۰۱)