فرش 700 شانه کاشان ویژگی های فوق العاده فرش 700 شانه کاشان قیمت فرش 700شانه-فرش شادرخ

جنس نخ هایی که در بافت انواع فرش ماشینی استفاده می شود، یکسان است، ولی دوام آن ها یکسان نیست. فرش 700 شانه بعد از فرش ماشینی 500 شانه وارد بازار شد و اولین گام در رشد صنعت بافندگی و بافت فرش ماشینی با شانه و تراکم بالاتر را برداشت. سایزهای مختلف کناره نیز از دیگر ابعاد در نظر گرفته شده برای فرشهای ماشینی هفتصد شانه هستند. جهت تامین بیشترین حد رضایت مشتریان و برطرف کردن نیازهای متنوع ایشان، امکان بافت فرش هفتصد شانه در سایر ابعاد نیز بر اساس خواست و نیاز مشتری فراهم می باشد. بهترین فرش ماشینی با اختلاف قیمت 20 تا 40 درصدی نسبت به نمایشگاها .

  • عواملی که از آن ها نام برده شد کافی است تا خریداران فرش 700 شانه را انتخاب کنند.
  • یکی از جذابیت های اینفرش 700 شانه دستباف گونهاین است که در متن طرح و نقشه، گل ها و نقش و نگار پنهانی قرار گرفته است و این طرح زیبا را خاص و رویایی جلوه داده است.
  • محصولات 700 شانه در گذشته با تراکم طولی 1500 تا 2250 تولید می شد ولی امروزه تولید کنندگان برای بالا بردن ظرافت و زیبایی طرح و نگاره، فرش های 700 شانه با تراکم 3000 را نیز تولید کرده اند که بافته های بسیار زیبایی برای پذیرایی و مکان های لوکس نیز می باشد.
  • رنگ فیلی، طوسی، نقره ای و سرمه ای از رنگ های محبوب در این فرش است.

فرش 700 شانه کاشان ویژگی های فوق العاده فرش 700 شانه کاشان قیمت فرش 700شانه-فرش شادرخ به همین دلیل فرش 1000، 1200 و 1500 خاب کمتری نسبت به فرش ماشینی 700 شانه دارند. در نتیجه اگر از آن دسته افرادی هستید که معمولا روی زمین هم می نشینند فرش هفتصد شانه به دلیل داشتن ضخامت بیشتر گزینه مناسب تری است. به ویژه که بسیاری از این محصولات هم گل برجسته هستند و به قدری رنگ بندی و وضوح طرح و نقشه آن ها ممتاز است که آن ها را با فرش بافته شده با دست مقایسه می کنند. به همین دلیل به این محصولات فرش 700شانه دستباف گونه هم می گویند.

اینفرش های 700 شانه خوب، با تراکم بالا و با الیاف آکریلیک هیت ست شده بافته می شود و ضخامت نخ بافت 700 شانه واقعی، 18 سه لا و 21 است از این رو ظرافت و زیبایی اینفرش زیبا 700 شانهبالاتر از تبدیلی و طرح 700 شانه است که با نخ کلفت‌تر و ضمخت‌تر بافته می فروش اینترنتی فرش ۷۰۰ شانه شوند. قیمت فرش 700 شانه با تراکم 3000، از بقیه 700 شانه های واقعی بیشتر است ولی زیبایی طرح و نگاره اینفرش 700 شانه طرح لوکسآنقدر بالاست که می توان از این بافته ها در پذیرایی نیز استفاده کرد. ضخامت فرش 700 شانهدر حدود 9 میلیمتر است که ضخامتی استاندارد و ایده آل دارد و نسبت به بافته های 1000 شانه و 1200 شانه ضخیم‌تر است؛ از این رو از این محصولات بیشتر در اتاق نشیمن، هال و مکان های پررفت و آمد استفاده می شود. نرمی و لطافتفرش ۷۰۰ شانهبالاست به گونه ای که با راه رفتن روی آن و یا نشستن، احساس راحتی دارید.

فرش جدید ۷۰۰ شانه نقشه دلاریس

فرش 700 شانه ماشینی با رنگ بندی های خاص و جدید لایت و متالیک و خنثی بافته می‌شود و تنوع طرح و سبک در این دسته از قالی های ماشینی به قدری زیاد است که برای منازل سبک مدرن و کلاسیک فرش های مناسبی هستند. شما به راحتی می‌توانید پرده، مبلمان و دیگر وسایل منزل را با رنگ گل و بوم فرش ست کنید و هارمونی رنگ بی نظیری نیز به وجود بیاورید. امروزه این بافته ها با رنگ زمینه جدید و به روز بافته می‌شوند و تقاضای رنگ زمینه جدید از قبیل طوسی، نقره ای، بژ یا خاکستری بیشتر از رنگ های قدیمی از قبیل فرش 700 شانه لاکی، سرمه ای یا قهوه ای است. فرش ماشینی در این کیفیت، بسیار نرم و لطیف است و ضخامت مناسبی دارد. این محصول در رنگ های شیک و پرفروش جدید تولید می شود در حالی که قیمت بسیار مناسب تری نسبت به فرش تراکم بالا همچون فرش 1000، 1200 و 1500 شانه دارد.

فرش افشان دودی طلایی ۷۰۰ شانه گل برجسته

فرشخونه دارای مجوزهای مربوطه از جمله نماد اعتماد الکترونیک و عضویت در اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی است. با کلیک روی نمادها می توانید مشخصات هویتی و آدرس محل فیزیکی فروشگاه را ملاحظه نمایید. اخیرا پالت های رنگی کاملا جدیدی در فرش 700 شانه دیده می شود که روی رخ و طرح محصول هم تاثیر زیادی گذاشته اند. مثلا باعث شده حاشیه فرش رنگ تیره تری داشته باشد و مرز پررنگ تری با بوم داشته باشد. یا اینکه بوم رنگ زمینه تیره تری داشته باشد و نمود بیشتری داشته باشد. در واقع با تیرگی روشنی ها، قسمت های مختلف فرش با وضوح بیشتری از هم جدا شده اند.