سقف کاذب قیمت انواع سقف کاذب+اجرا 02144594412 :tel سقف کاذب GST

اما در مورد پانل پی وی سی موضوع متفاوت است، تنها سقف کاذبیاست. که میتوانید هم روی دیوار و هم روی سقف نصب کنید در واقع همین نوع از محصول پی وی سی با داشتن طول شش متر و عرض بیست سانت است که هر بسته ی آن می تواند فضایی در حدود 12 متر مربع را پوشش دهد. ما همیشه متریال (سقف و دیوار کاذب ) درجه یک و با کیفیت خوب را خدمت شما ازدرب کارخانه سقف کاذب عرضه خواهیم کرد.

انواع سقف کاذب کدامند؟

نیز زده شده است که اکنون پارچه هایسان را اورده و برای نصب بر روی سقف آماده می شوند. با توجه به اینکه مشتری گرامی از ما درخواست می کند که ما نورپردازی داشته باشیم یا خود اقدام کنیم. پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد. یکی دیگر از ایراداتی که بر کناف وارد است این است که در برابر ضربه ایمنی چندانی ندارد. اما کناف به گونه ای است که حتی اگر در مقابل ضربه آسیب ببیند، به راحتی قابل ترمیم است.

  • پس از آن، ابتدا اندود گچ و خاک اجرا شده و در نهایت روی آن را با ملات گچ سفیدکاری می کنند.
  • این نوع سقف به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و به دلیل زیبایی که به نمای ساختمان ها می دهد مورد توجه طراحان ساختمان و مالکان آن سقف کاذب قرار گرفته است.
  • در این گونه سقف ها می توان یک نوار روشنایی در حاشیه آن قرار داد تا باعث ایجاد زیبایی در اتاق شود.
سقف کاذب رابیتسیکی از قدیمی‌ترین انواع سقف کاذب در کشورمان است. این نوع سقف از رایج‌ترین انواع سقف کاذب موجود در بازار نیز هست. زیرسازی این سقف از مصالحی است که همیشه در دسترس می‌باشد یعنی نبشی و میلگرد. در این نوع سقف، هیچوقت از میلگرد آجدار استفاده نمیشه چراکه جوش پذیری اون فوق العاده ضعیف است. سقف رابیتس عمدتاً در مواردی که اکیپ کناف‌کار حرفه ای در دسترس نیست استفاده میشه.

نصب سقف کاذب شیک با استفاده از انواع متریال چوبی، پلاستیک، گچ و کناف موجب ایجاد زیبایی خاصی در سقف خانه خواهد شد. در صورت طراحی سقف‌کاذب توسط افراد معمار طراحی داخلی و اجرای سقف کاذب به دست نصاب ماهر سقف کاذب برای هرگونه ساختمانی مناسب است. ابعاد اجرا سقف کاذب وابسته به نیاز مشتری بوده و امکان تهیه آن در متراژ متغیر وجود دارد. این سازه زینتی توانایی تحمل وزن بالا را نداشته و باید بر روی سقف گچی سنتی نصب شود. سقف کناف نوعی سقف کاذب است که در ساخت آن از انواع پنل های گچی و غیر گچی پیش ساخته استفاده می گردد. این پنل ها به کمک پروفیل های سرد نورد شده خاصی به سقف سازه ای متصل می شوند.

سقف کاذب اتاق خواب

برای پیداکردن راستای دقیق، بهتر است از یک نبشی به نبشی مقابل، طنابی را متصل و این کار را در فواصل 120 سانتی یکدیگر تکرار کنید. قبل از نصب تایل‌ها دست هایتان را قشنگ بشویید تا بعد از اجرا آثار لکه بر روی تایل‌ ها باقی نماند. در صورتی که ابعاد محل نصب، مضرب دقیقی از 60 سانتی متر نیست، لازم است از تایل برش خورده استفاده کنید. در سقف های شیشه ای از شیشه های تزیینی برای پوشش سقف استفاده می شود. این سقف از مقاومت بالایی در برابر حریق برخوردار است و با محیط زیست سازگاری دارد.

سقف کاذب سقفی است که دارای وزن بسیار کمی می ‌باشد و در زمان اجرا به اسکلت ساختمان متصل می ‌شود به ‌گونه‌ای که این سقف، سازه اصلی ساختمان را تحمل می‌ کند. از این‌رو می‌ توانید حدس بزنید که بین این سقف و همچنین قسمت زیرین سازه اصلی ساختمان یک فضای خالی به وجود می‌آید که معمولا از این فضای خالی برای پنهان ‌سازی تاسیسات و سیم‌ کشی ‌های انجام شده، استفاده می‌گردد. نکته حائز اهمیتی که در اجرای سقف کاذب وجود دارد، این است که زیرسازی این سقف باید با دقت بالایی انجام بگیرد و از مصالح سبک وزنی در آن استفاده گردد. همانطور که اشاره کردیم از فضای خالی که بین این سقف و سطح زیرین سازه اصلی به وجود می‌آید؛ برای پنهان ‌سازی و نگه ‌داشتن عوامل سقف استفاده می‌ شود که این عملکرد سقف کاذب یکی از مهم‌ ترین عملکرد های آن محسوب می‌ شود.

انواع سقف‌ کاذب و کاربردها و مزایای آنها

شاید بتوان بارزترین ویژگی یک سقف کاذب PVC را مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و عایق صوت و حرارت بودن آن دانست؛ پس در محیط‌های مرطوب و فضاهای خیس منازل، بهترین انتخاب، سقف کاذب PVC خواهد بود. این نوع از سقف کاذب، یا به صورت پنل‌های نواری است که در آن از پنل‌های فولادی استفاده می‌شود و یا به صورت تایل برای سقف مشبک است که در آن از پروفیل‌های سپری آلومینیومی یا گالوانیزه استفاده می‌شود. شاید بتوان پر طرفدارترین سقف کاذب برای استفاده در ویلا در مازندران را سقف کاذب کناف دانست. سقف‌های کاذب با انعطاف‌پذیری در طراحی و بهره‌گیری از مواردی مثل نورپردازی ویژه و خاص خود، هم از نظر زیبایی و هم از نظر عملکردی، به کمک ویلا در مازندران می‌آیند.

سقف کاذب قیمت انواع سقف کاذب+اجرا 02144594412 :tel سقف کاذب GST