خرید و قیمت کابل شارژر آیفون ترب

محصولاتی با کیفیت ORG یا کپی قیمت کمتری نسبت به شارژر اورجینال اپل آیفون دارند. • کابل شارژر اصلی، جنس خوبی خواهد داشت و به خوبی انعطاف پذیر می باشد. اگه یه شارژر آیفون خوب می‌خواین بهتره سراغ محصولات انکر برین. پارگی یا خراشیدگی از اتفاقاتی است که ممکن است برای یک کابل شارژر اتفاق بیفتد. از این رو باید کابل دارای یک پوشش چند لایه باشد و یا یک پوشش مقاوم باشد تا بتواند در برابر خراشیدگی و پارگی مقاومت داشته باشد. از این رو در تهیه کابل شارژر آيفون به این موضوع یعنی داشتن پوشش مناسب نیز دقت شارژر ایفون کنید.

بهترین کابل شارژر آیفون

کابل شارژ ایفون ایکس برای همگام سازی USB و شارژ کابل به طور کامل در iOS سازگار است. بدون پیام هشدار ظاهر می شود، فقط شارژ رایگان بدون هیچ زحمتی. همان طور که گفته شد کابل های لایتنینگ فقط برای محصولات شرکت اپل کاربرد دارد. از آیفون 5 به بعد و انواع آیپد های اپل و ایرپاد از این نوع کابل پشتیبانی میکنند. کابل اورجینال اپل از دوام و سرعت انتقال بالا و مناسبی برخوردار است و در مدن زمان بسیار دیرتری خراب میشود و همچنین باعث عملکرد بهتر و افزایش طول عمر باتری میگردد.

همان طور که در طول این متن بارها اشاره کرده ایم، کابلهای اصلی آیفون از کیفیت بالایی برخوردار نخواهند بود و احتمال خراب شدنشان بسیار زیاد می باشد. با پیشرفت تکنولوژی سیم شارژر‌های جدید مانند تایپ‌سی به بازار آمده. فروشگاه شهر قطعات در تلاش است که با عرضه محصولات خود با کیفیتی مناسب وهمچنین قیمت های رقابتی و مناسب دست سود جویان در این حوزه کاری را کوتاه کند و جنسی مناسب را به دست کاربر برساند.

این محصول می‌تواند برای انتقال اطلاعات و شارژ کردن گوشی‌ها و تبلت‌های اپل مورد استفاده قرار گیرد. سری USB و لایتنینگ با کیفیت و استحکام بالایی به کابل متصل شده و این موضوع موجب رفع نگرانی کاربران از قطع شدگی و پارگی در این نواحی کابل می‌شود. کابل های موجود در این پک از تکنولوژی Qualcomm(شارژ سریع) دستگاه و قابلیت انتقال اطلاعات به صورت سریع و قابلیت تشخیص و اتصال سریع دستگاه پشتیبانی می کنند. بالا تر بردند، این قابلیت علاوه بر بالا بردن مقاومت و طول عمر مفید کابل، حالت فانتزی نیز به کابل لایتنینگ داده است. فروشگاه دسترسی از سال 1389 کار خود را به صورت فروش کالا به صورت فیزیکی آغاز کرد. دسترسی با فراهم آوردن کالاهای اصلی و غیر تقبلی در مدت 11 ساله فعالیت خود توانست نظر و اعتماد مشتریان را جلب کند و برای آن‌ها اطمینان خاطری مناسب ایجاد کند.

نوع طراحی کابل شارژ ایفون ایکس

خرید و قیمت کابل شارژر آیفون ترب

این محصول با داشتن 1.2 متر طول و 480 مگابایت در ثانیه سرعت انتقال داده، به عنوان یکی از بهترین محصولات در بین کاربران به‌شمار می‌رود. برای انواع آيفون‌ها نیز می‌توانید از این کابل استفاده کنید. اگر به دنبال یک کابل باکیفیت و درجه یک هستید، پیشنهاد می‌کنیم این محصول از برند باسئوس را از دست ندهید.

کابل شارژ USB به لایتنینگ سونی مدل Sony CP AL100 W

از کابل های لایتنینگ می توان برای شارژ و اتصال آیفون و آیپد مینی و آیپد به لپتاپ استفاده کرد. نکته دیگر در سری های کابل اپل یا همان قسمت لایتنینگ یک عدد چیپ بسیار کوچک قرار دارد که اگر کابل خراب در اختیار دارید و آن را بشکنید به سادگی میتوانید آن را مشاهده کنید. بعد از مدتی کابل لایتنینگ به USB آمد و این قابلیت تا آیفون X و تمامی مدل های X ادامه داشت. این کابل بیشتر برای کسانی مناسب است که علاوه بر شارژ کردن می خواهند گوشی خود را به درگاه USB کامپیوتر و دیگر دستگاه ها متصل کنند. اکثر زمان ها منظور از کابل لایتنینگ همین کابل لایتنینگ به USB است که خیلی مورد استفاده قرار گرفته و مشکلی هم نداشته است.

می‌توانید بهترین کابل شارژ آیفون را با قیمتی منصفانه از فروشگاه آلمانی استور تهیه کنید. کابل شارژر از اجزای مهم و با حساسیت بالا در گوشی های هوشمند آیفون است ، و استفاده از یک کابل شارژر تقلبی باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده ای برروی گوشی مثل خراب شدن و دیرشارژ شدن باتری گوشی را به همراه دارد. پس سعی کنید کابل شارژر را از فروشگاه معتبری تهیه نمایید، فروشگاه باتری اورجینال انواع کابل شارژر های اصلی را به شما عزیزان ارائه می دهد. بسیاری از کاربران آیفون این سؤال را دارند کابل شارژ ایفون ایکس X کدام است، پاسخ این سوال به سال تولید دستگاه بستگی دارد.

کابل شارژ 1.2 متری TYPE-C به LIGHTNING باسئوس مدل CATYW محصولی است که توانسته فروش خوبی را در میان کاربران به دست بیاورد. این کابل برای تبدیل Type-C به Lightning مورد استفاده قرار می‌گیرد و با طول کابل 1.2 متر، محصولی استاندارد و درجه یک را روانه بازار کرده است. از این کابل شارژر آيفون می‌توان برای انتقال اطلاعات نیز استفاده کرد که سرعت آن به حدود 480 مگابایت برثانیه می‌رسد. کابل باسئوس سازگار با انواع گوشی‌ها و تبلت‌های آيفون نیز می‌باشد.