تور عمان ارزانترین قیمت + مجری مستقیم + از تهران و شهر ها-عمان 777

نرخ تور عمان مانند همه تورهای گردشگری، تحت تاثیر قیمت بلیط هواپیما و هتلی است که در برنامه سفرتان گذاشته شده است. یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت تور عمان موثر است انتخاب آژانس گردشگری عرضه کننده تورهای عمان است. برای مثال امکان دارد در یک روز خاص، دو تور عمان که ممکن است بلیط هواپیما و هتل آن‌ ها یکسان باشد، به دلیل آنکه توسط دو آژانس گردشگری مختلف ارائه کرده اند، قیمت متفاوتی داشته باشند. البته این عامل ممکن است تاثیر چشمگیری بر روی نرخ تورها نداشته باشد و تفاوت قیمتی که ایجاد شده، اندک باشد. تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت. در آخر نامی گشت سفری لذت بخش و به یادماندنی را برای شما آرزومند است.

  • عمان کوچک که بر شبه جزیره عربستان واقع گردیده، از غرب به امارات متحده عربی و عربستان سعودی، از جنوب به یمن و از شمال به دریای عمان محدود شده است و سادگی و سخاوت را در عرضه آنچه که سحرانگیز و باشکوه خوانده می‌شود پیشه کرده است.
  • قابل توجه گردشگران تور عمان، کشور عمان داراری حکومتی پادشاهی است که پاتخت آن شهر مسقط می باشد ، و بیش از 2 میلیون جمعیت در آن زندگی می کنند.
  • وجود دیوارهای مرمری، بزرگ‌ترین فرش ایرانی و لوسترهای منحصربه‌فرد ایرانی باعث معروفیت این مسجد در بین گردشگران شده است.
  • پروازهای چابهار – مسقط هر هفته جمعه‌ ها و توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر به مقصد مسقط انجام می پذیرد.

آنان که مذهب را تنها در سادگی و بی‌آلایشی تفسیر می‌کنند، سلطان قابوس را غیر زمینی خواهند یافت. زیبایی آمیخته با مذهب، نقوش آذین شده به نام‌های خداوندی، سطوح مرمرین، فرش‌ها و چلچراغ‌ طلایی آن سکوتی پر معنا را بر روحتان غالب خواهند نمود. اگر تا پیش از این شکوه و جلال را تنها در کاخ‌ها می‌پنداشته‌اید، تعریف خود را از زیبایی دگرگون خواهید کرد و شاید ناخواسته دعایی برای عافیت آنکه فرصت بازدید از این زیبایی را در اختیارتان نهاد زمزمه نمایید. آنان که بسیار سفر کرده باشند، سفر باتور عمان را تجربه‌ای به تمام معنا متفاوت خواهند یافت.

آیا با مدارک موردنیاز ویزای عمان آشنایی دارید؟ برای اطلاعات بیشتر به صفحه مورد مراجعه نمایید. برای حظ بردن از معماری سنتی عمان نیز می توانید راهی بازار سنتی این شهر شوید. آنجا مکان مناسبی است که هم از زیبایی های بصری اش دیدن کنید و هم سوغاتی های عمانی برای عزیزانتان بخرید.

شهرت این ساحل در بین توریستها و خارجیان بسیار زیاد می باشد اما ساحل زیبای دیگری نیز در صلاله وجود دارد که نام آن الدَهاریز است و دسترسی به آن بسیار آسان. پوشش گیاهی جالبی که خاص این شهر است شامل درختان موز و نارگیل نیز می شود که در مناطق دیگر عمان وجود ندارند و شما می­توانید در فصل تابستان با سفر به این ناحیه، از محصولات تازه و استوایی تور عمان آن بهرمند شوید. در این اقلیم پر آب و خرّم، جای تعجب نیست که در اقصی نقاط آن، شاهد پارک و فضای سبز و انواع گلها و گیاهان باشید. اگر قصد سفر به کشور اندونزی را دارید، قبل از سفر حتما باید ویزای بالی را دریافت نمایید. دیدن موجودات و حیوانات ساکن صحرا هم در این منطقه ممکن است و به علاقمندان به زیست بوم بیایانی، سفر و شب مانی در کویر وهیبه توصیه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رزرو تور تایلند می توانید به کارشناسان لیانا پرواز تماس بگیرید.

تور عمان لحظه آخری و ارزان

تور عمان ارزانترین قیمت + مجری مستقیم + از تهران و شهر ها-عمان 777

1️⃣ لیست کشورهای ممنوعه برای ورود به عمان بودند برداشته شد و همه ملیت ها با شرایط زیر می توانند وارد عمان شوند. 4 .نرخ تور بر اساس پایینترین نرخ پرواز می باشد.نرخ نهایی را با کانتر مربوطه چک فرمایید. با توجه به نوسانات نرخ ارز و پرواز نرخ نهایی را با کانتر چک نمایید.

سفر با تور عمان، تجربه ای شگفت انگیز!

تور لحظه آخری به ویژه در مورد کشورهایی که نیاز به تهیه ویزا ندارند، یک راه خوب برای کاهش هزینه ها محسوب می شود. گاهی آژانس ها پرواز ها را چارتر می کنند و ظرفیت مسافران تکمیل نمی شود یا قیمت ها را با تخفیف های ویژه کاهش می دهند تا مسافران بیشتری جذب کنند. اگر حواس تان به این پیشنهادهای خاص باشد و البته آمادگی رها کردن کار و راهی سفر شدن را داشته باشید، می توانید یک تور با قیمت ارزان تهیه و سفری لذت بخش را به خاطرات تان اضافه کنید. ضمنا در حال حاضر پرواز مسقط، از 4 شهر تهران، شیراز، کیش و چابهار برگزار می‌ شود. این پروازها در روزهای مختلف هفته و توسط چند ایرلاین ایرانی (کیش ایر و آسمان) و چند ایرلاین عمانی (سلام ایر، ایر عربیا و عمان ایر) برگزار می ‌شوند. در نهایت ما در آژانس هواپیمایی نامی گشت سعی کرده ایم با تعریف بسته های مسافرتی مختلف، میزبانی فوق العاده برای روزهای به یادماندنی سفر به این مقصد باشیم.