تزریق ژل و بوتاکس کلینیک زیبایی آوینا-مهسا امانی

قبل از شروع تزریق ، ناحیه تمیز می‌شود و ممکن است یک بی‌حسی موضعی برای بی‌حس کردن عصب این ناحیه اعمال شود. بسیاری از ژل های تزریقی خودشان حاوی لیدوکائین (بی‌حس کننده خفیف) هستند، که این امر به کاهش ناراحتی در طول و بعد از درمان کمک می‌کند. سپس متخصص، میزان دقیقی از ژل را به زیر پوست تزریق می کند.

شما می‌توانید انتظارات خود از نتیجه را در جلسه مشاوره قبل از تزریق با متخصص خود در میان بگذارید. از طرفی کیفیت مواد مورد استفاده و مهارت پزشک در طبیعی به نظر رسیدن ظاهر شما بسیار اهمیت دارد. برای دریافت مشورت بیشتر و تخصصی‌تر می‌توانید با مشاوران کلینیک صدف تماس بگیرید.

درمان سلولیت ران یا شاک ویوتراپی و رویکرد اشتورز مدیکال در زعفرانیه

سپس با استفاده از یک کمپرس یخ، پماد بی‌حس کننده یا تزریق ماده بی‌حسی موضعی اقدام به بی‌حس نمودن مناطق مورد نظر به منظور کاهش میزان درد در محل تزریق می‌نمایند. بسته به نوع ژل و ناحیه تحت درمان بلافاصله بعد از تزریق متوجه نتایج آن می‌شوید. برخی از مراجعه‌کنندگان بعد از تزریق کبودی و تورم خفیفی را تجربه می‌کنند. این عوارض موقتی بوده و چند روز پس از تزریق از بین می‌روند. شما می‌توانید پس از تزریق ژل فعالیت‌های روزانه خود را مثل همیشه انجام دهید. ممکن است متخصص از شما بخواهد، تا چند روز از ورزش و فعالیت‌های سنگین دوری کنید.

تزریق ژل در ناحیه تناسلی

به طور معمول کلینیک‌های تازه‌کار و بی‌تجربه، برای جذب افراد، هزینه‌های کمی را برای این خدمات ارائه اموزش تزریق ژل بطور حرفه ای (https://clinicmahsaamani.ir/gel-injection-training/) می‌دهند. اما شما باید به جایی مراجعه کنید که تجربه کافی را در این زمینه دارد و از مواد باکیفیت استفاده می‌کند. پس از تزریق، پزشک باید ناحیه را ماساژ دهد تا ژل‌ها به خوبی در آن پخش شوند؛ همچنین این ماساژ به ایجاد تقارن بهتر هم کمک خواهد کرد.

  • تزریق ژلیکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در زیبایی صورت میباشد که در کلینیک تخصصی پوست و مو نیل با استفاده از برندهای معتبر دنیا توسط متخصص پوست، به شما عزیران ارائه میشود.
  • در کلینیک ما بیماران به طور رایگان مشاوه می شوند و اگر تزریق فیلر یا ژل را انتخاب کنند پزشک خود تزریق را انجام خواهد داد.
  • بیشتر افراد فیلرهای پوستی را به عنوان روشی برای پر کردن و رفع چین و چروک‌های صورت می‌شناسند.
  • بسته به تعداد تزریقاتی که انجام می دهید، تزریق میتواند در ۱۰ دقیقه انجام شود.
یک اسفنج را در نظر بگیرید که هنگام جذب آب منبسط می‌شود. فیلرها هم بافت صورت را گسترس می‌دهند و از این طریق حجم ایجاد می‌کنند. بنابراین با تزریق ژل به اطراف و زیر چشم گودی و تیرگی‌های زیر چشم برطرف شده و این کار ظاهری جوان‌تر به چشم‌های شما می‌بخشد. اول از همه باید کلینیک مناسبی برای این کار انتخاب کنید. کلینیکی که مجوزهای لازم از وزارت بهداشت را داشته باشد و همچنین از تیم درمانی مجرب و ماهری بهره ببرد. عوارضی نظیر عفونت در ناحیه تزریق، نشت مواد به بیرون و ندول‌های اطراف ناحیه تزریق شده باید توسط بیمار جدی گرفته شود و سریعاً جهت رفع آن به پزشک مراجعه شود.

کاربردهای دیگر

چراکه در برخی افراد، ظهور آن به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت. این نوع ژل عوارض جانبی خاصی نداشته و بیشتر افراد می‌توانند کاندیدای استفاده از آن باشند. عموما ماندگاری نتیجه ی این تزریق بین یک تا دو سال خواهد بود. که برخی از آن‌ها نشان می‌دهند که تزریق مکرر هیالورونیک اسید سبب تحریک تولید کلاژن به صورت طبیعی می‌شود.

یکی دیگر از ژل های مورد تایید که موقت است، هیالورونیک اسید بوده که به طور طبیعی در بافتهای نرم پیوندی یافت میشود. هیالورونیک اسید جهت تزریق ژل برای صورت لاغر، یکی از محبوب ترین ها است. این نوع از ژل برای حجیم سازی صورت و رفع چروک ها بسیار مناسب بوده و تنها ماده ای است که مورد تایید وزارت بهداشت است.

درگذشته برای زیبایی این ناحیه و لیفت باسن از روش انتقال چربی یا پروتز استفاده می‌شد. اما امروزه می‌توان با تزریق ژل به کلاژن‌سازی در این ناحیه کمک کرد. محصولات پلی ال لاکتیک اسید به‌عنوان “محرک کلاژن” طبقه‌بندی می‌شوند. مکانیسم اصلی این نوع ژل‌ها ازبین‌بردن خطوط ریز با بازسازی کلاژن طبیعی است. از پلی ال لاکتیک اسید برای ازبین‌بردن چین‌وچروک‌های عمیق استفاده می‌شود. گاهی ممکن است تا ۴ هفته پس از تزریق احساس توده و یا برآمدگی کنید.

هرچند که نقش پزشک بسیار مهم و مؤثر است اما باید به مواردی مانند نکات قبل و بعد از عمل نیز توجه ویژه‌ ای داشته باشید. درنتیجه حتما برای انجام این کار به یک پزشک ماهر و متخصص مراجعه کنید تا نتایج حاصل‌ شده مطابق میل شما بوده و دچار عوارض جانبی تزریق ژل نیز نشوید. استفاده از تزریق ژل یا فیلر باعث خواهد شد که حجم صورتی که با افزایش سن کاهش‌ یافته دوباره مطابق سابق شده و زیبایی را برای شما به ارمغان آورد. برای افرادی که چانه عقب رفته یا گودی وسط چانه دارند و تمایل دارند این ناحیه پر شود می توانیم از تزریق ژل استفاده کنیم.

تزریق ژل و بوتاکس کلینیک زیبایی آوینا-مهسا امانی