بک لینک چیست؟ 10 روش دریافت بک لینک بدون جریمه گوگل-بک لینک گلدلینک

استراتژی لینک بیلدینگ به سیاست کلی وب سایت شما بستگی داره، اما پیشنهاد من اینکه بیشتر بر روی صفحات خاص و پرمحتوای سایت تون مانور بدید. اگر صاحب وبسایتی هستید می‌توانید در سرچ کنسول گوگل و بخش لینک‌ها تمام بک‌لینک‌ها را ببینید. زمان‌بندی قطعی یا دقیقی برای تاثیر بک‌لینک روی رتبه سایت وجود ندارد. براساس تجربه و داده‌های بررسی شده توسط کارشناسان سئو می‌توان گفت حداقل یک ماه را باید در نظر گرفت. رتبه در نتایج جستجوی کلید واژه‌‌های هدف یا شهرت و اعتبار بک‌لینک دهنده از وبسایت شما بهتر باشد.

در پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی‌تان به نفع خودتان استفاده کنید و بک لینک بسازید. قرار دادن محتوا در لینکدین، فیسبوک و توییتر هم از راه‌های دیگر بک لینک سازی است. هرچند که ویکی پدیا تمامی بک‌ لینک‌هایش را nofollow کرده اما از آنجایی که صفحاتش پربازدید است، شانس گرفتن ترافیک بالا را خواهید داشت.

  • با این روش، بک لینک‌هایی پیدا می‌کنید که تنها در حوزه تخصصی شما وجود دارند.
  • اگر شروع به دریافت بک لینک از دامنه هایی کنید که گوگل به آنها اعتماد دارد، گوگل می تواند به شما اعتماد کند.
  • در چنین شرایطی باید از سرویس‌هایی استفاده کنید تا با استفاده از یک لینک بهینه، چندین لینک را سازماندهی کنید.
  • به منظور بک لینک‌سازی با بازاریابی ویدئویی، یوتیوب بهترین مکان است.

شرکت سازنده نیز نظرات شما را در سایت خود منتشر می‌کند و برای این‌که نشان دهد شخصی حقیقی هستید، لینکی از سایت شما را در وب‌سایت خود قرار می‌دهد و به این ترتیب، بک لینک سایت را بدست می‌آورید. به طور مثال، فهرستی از مطالب را در سایت‌هایی منتشر کنید که به طور رایگان، فضایی برای تولید محتوا در اختیارتان قرار می‌دهند. به این ترتیب، با استفاده از این فضا، فهرست مطالب را در این سایت منتشر کنید و بک‌لینک‌های مورد نظر خود را در آن قرار دهید.

External link یا «لینک خارجی» هم یکی دیگر از عناوین بک لینک است و علت این نامگذاری آن است که کاربران به «خارج» از وب‌سایتی که در آن حضور دارند هدایت می‌شوند. بعد از مدتی که این سایت ها و صفحات قدرتمند شدند، به مرور شروع میکنید از میان آنها به همدیگر لینک دادن. در ادامه بعد از اینکه چند ماهی گذشت، در عین اینکه هنوز تولید محتوا و لینک سازی میان آنها در جریان است، گهگاهی از آنها به سایت خودتان هم بک لینک میدهید. عملا به این شکل یک قدرت بسیار زیاد را از تعداد زیادی سایت، به سایت خودتان منتقل کرده اید. اما اگر به جای زمان میخواهید از جیب تان مایه گذاشته و سریع تر به نتیجه برسید، باید اقدام به خرید بک لینک کنید. در مورد سایت های فروش بک لینک هم در یک مقاله جداگانه صحبت کرده و آنها را با هم مقایسه کردم.

پیشنیازهای ساخت بک لینک

یکی دیگر از روش‌های بسیار مهم و ارزشمند که بسیاری از کارشناسان سئو به آن توجه می‌کنند، انتشار رپورتاژ آگهی است. در این روش می‌توانید محتوایتان را در سایت‌ها و رسانه‌های پرمخاطب منتشر کنید و برای چند انکر تکست مهم آن بک لینک بگیرید. یکی دیگر از روش‌های لینک سازی گشت‌وگذار در سایت‌هایی که موضوعی مشابه سایت شما دارند و پیدا کردن صفحات ناقص یا لینک‌های خراب آن‌هاست. سپس کافی است برای آن صفحه یک مطلب مناسب تهیه کرده و طی یک اقدام نیکوکارانه با مدیر آن وب سایت تماس بگیرید. ایشان را از وجود مشکل مطلع کنید و سپس راه حل خود را که همان مطلب از پیش آماده شده است ارائه دهید.

اعتبار سایت بالا

هرچه که همبستگی بین متن و موضوع بک لینک بیشتر باشد، ارزش لینک هم بیشتر خواهد شد. البته به خاطر داشته باشید که اگر دقیقا عین کلمه کلیدی صفحه هدف را به عنوان انکر تکست انتخاب کنید، تنها یک پرچم قرمز به عنوان غیرطبیعی بودن لینک برای گوگل به جا گذاشته‌اید! توصیه می‌شود برای یافتن کلمات کلیدی محبوب برای توصیف صفحه پیوند داده شده، کمی تحقیق کنید. آنچه که یک بک لینک با کیفیت بالا را ایجاد می‌کند کمی مبهم است. هیچ کس به طور قطع نمی‌داند که موتورهای جستجو چگونه کیفیت بک لینک‌ها را اندازه گیری می‌کنند، اما اکثر متخصصین سئو بر روی چهار عنصر اصلی زیر توافق دارند.

چون بین هدف که رنک پایین‌تری دارد و غیر هدف می‌خواهیم تعادل ایجاد کنیم. درباره شناسه لینک این روزها حرف و حدیث زیاد است اما اگر تعیین شناسه دست خودتان است بهترین حالت استفاده از همان شناسه فالو است. اگر شما هم جزو خوش‌شانس‌هایی بودید که در سال‌های اول ظهور اینترنت به آن دسترسی داشتید حتما یادتان هست که آدرس وبسایت یا وبلاگ‌ها را در لیست‌هایی ذخیره و حتی روی کاغذ می‌نوشتند. هوشمندی ربات های جست و جو و الگوریتم های آن ها توانایی تشخیص این نوع از لینک های خارجی را دارند. 1- لینک های نمایش داده شده در پنل گوگل وبمستر خیلی کند به روزرسانی میشوند و آمار الکسا در این زمینه دقیق تر است. آزمون سئو با ارایه ۳۰ سوال تخصصی سنجش مناسبی برای درک درست شما از مفاهیم سئو می باشد که براساس مجموعه آموزشی سئو مبتدی طراحی شده است.

مثلا بعضی از وب سایت لینک های داخل کامنت ها را برابر با مقدار نوفالو میکنند. در کل بک‌لینک برای صفحه‌هایی گرفته می‌شود که می‌خواهیم رتبه بالاتری در نتایج جستجوی گوگل بگیرند. این که چه محتوایی خوب است در یک کلام محتوایی که نیاز کاربر را کامل برطرف کند و برای کاربران مفید باشد. اگر ده‌ها مقاله، صفحه و صفحه محصول دارید باید برای همه وقت بگذارید و تلاش کنید بهتر از رقبا باشند. در انتهای صفحات ویکی‌پدیا و هر نوع ویکی دیگر بخشی به عنوان منابع وجود بهترین روش بک لینک (https://goldlink.ir/what-is-backlink/) دارد.

بک لینک چیست؟ 10 روش دریافت بک لینک بدون جریمه گوگل-بک لینک گلدلینک